Via ov chipkaart . Nl kun je die kaart gegevens invullen. En als je dan naar reis geschiedenis gaat zie je al die kosten. Dan moet je dat ritje aanklikken en dan declaratie beeijs ofzoiets en dan kun je hem als pdf downloaden.
Ik heb het geprobeerd te googlen maar kwam niet echt uit op een antwoord, wat is de Japanse schrijfstijl precies? De titel van dit boek klinkt namelijk heel leuk!
Danku. Ik vind het ook nogal een vreemde post. Ik snap het als je insecten niet goed trekt, Maar je zult hier maar posten dat je een hond platslaat en zijn botten hoort breken
Ik wil het liefst een versa!
Ik ging sporten maar was last minute te lui om te gaan en wilde liever in bed blijven liggen. Maar nu moet ik een vriend en social media negeren het komende uur omdat ik tegen hem gezegd heb dat ik ging sporten 🤷🤦
Mijn baas appt me net dat ik morgen langer moet blijven maar ik heb andere plannen en werk al ieder weekend dus ik weigerde. Maar eigenlijk sommeert hij me gewoon langer te blijven en ik vraag me eigenlijk af of ik dit mag weigeren?
Als je gewoon de X uren die op je contract staat hebt vervuld mag je dit toch gewoon weigeren?
M’n bluetooth koptelefoon (Marshall 3) reageert nergens meer op :o
Ik werk thuis vandaag maar heb echt geen motivatie. Lig nog gewoon in bed. Kan iemand me motiveren?
Ik had gister dronken mijn huisgenoot geappt toen ik verdrietig was. Staat ie net aan mn deur met thee en een briefje, kei lief. Maar ik was allang vergeten dat ik had geappt, dus ik snapte er niks van. Duurde ff voor ik er slaapdronken achter kwam wat ie in mn kamer deed, haha
Ik vlieg vandaag naar Thailand. Zijn er dingen die ik echt nog moet zien of doen? Heb uiteraard ook zelf al dingen opgezocht maar was gewoon nog benieuwd.
Ja vind ik ook en het staat gewoon in mijn rooster dat ik een halve dienst heb en heb ook genoeg uren gemaakt, maar hij vind dit werk weigering appt hij net. Echt belachelijk. Weet ook niet wat ik erop moet terug sturen
Ik vind het ook raar dat hij appt ipv belt om te overleggen. Of is dat normaal bij jullie?
Hij geeft nu aan dat langer blijven een werkopdracht is en dat ik dit niet mag weigeren
Ik heb aardbeien, frambozen, avocado’s, bananen, mango, nectarines en perziken in huis. Dit maakt me zo blij
@anon63310820 Ja het is alleen het oortje godzijdank dus ik ga het plakken. En m’n moeder zei al ze nog meer kopjes had het is zo’n leuk kopje, afzichtelijk, maar zo karakteristiek voor mijn oma.
@Lentex Nee geen excuses. Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis (als je dat zo noemt) waardoor hij niet in staat is tot empathie. Hij heeft alleen maar interesse in zichzelf en zijn eigen spullen.
Die groene pruimen zijn heel erg lekker om te eten met grof zeezout! Het is een wat zuurdere pruim en heel lekker fris. Ik ken ze van de Turkse supermarkt.
Nee een contract van 36 uur. En ik moet morgen tot 12:00 werken en hij vraagt mij langer te blijven tot 15:30. En ik wil dit gewoon niet omdat ik die dienst bewust zo heb gepland. En er heeft zich dus iemand ziek gemeld.
Hij zegt nu letterlijk ’ Het is geen vraag meer, maar een werkopdracht.’
Wil je het elastiek er tussen uit halen en er nieuw elastiek tussen zetten?
Is denk ik gewoon vocht hoor! Aangezien je minder eet dan eerst