Wat je even kwijt wil #23

Nee nog niet sinds het nieuwe park! Collega’s zeggen dat het qua ruimte wel heel mooi is opgezet voor de dieren, maar weinig educatie en toch meer gericht is op het zijn van een kinderartractie.

Gefeli @Cadeaupapier!

Vanaf 10/20.

1 like

Hoelang blijven jullie in chiang mai en naar welk eiland gaan jullie daarna? Ik ben me nu aan het oriënteren op Thailand

Eindelijk vakantie!!!

3 likes

Exact dit. Kinderen zijn op een gegeven moment alleen nog maar aan het spelen. Doordat het zo ruim is opgezet, voelt alles ver weg. Weinig personeel. En de show met de zeeleeuwen had ik liever overgeslagen. Een gemiste kans.

Ik heb gister met mn nieuwe french press bijna een liter cold brew gemaakt die vanochtend klaar was. En nu bijna op is… oeps.

5 likes

Hahahaha, ja het blijft een fantastisch woord :joy:

Yeeeey net positief studieadvies gekregen! En blijkbaar een 9,6 voor de Nederlands toets :see_no_evil: Dus na 2,5 jaar werken is komende september weer studeren officieel een feit!

45 likes

Dat heb ik daar ook een keer meegemaakt met adidas sneakers.

Ahhw het nieuwe album van Faberyayo :heart_eyes:

5 likes

Drukke dag gehad. Camper leeggehaald en schoongemaakt. Tussendoor heb ik het uitgemaakt met m’n vriend. Hij deed daar niet moeilijk over. Maar hij werd wel woedend omdat ik weigerde om hem geld te lenen voor de 1e maand huur voor zijn appartement. Hij heeft er nu zelf geen geld voor omdat hij tijdelijk zonder baan zat. Maar ik heb geweigerd om hem nog meer geld te lenen. Hij bleef maar schreeuwen tegen me. Maar uiteindelijk gaf hij de sleutels van m’n huis terug en vertrok met een auto vol kleding en spullen naar een vriend. Daarna ben ik naar Den Bosch gegaan om de camper in te leveren bij de eigenaar. Ik ben net weer thuis, alleen. Wat een rust. Heerlijk.

69 likes

Schoolreisje was leuk!!
Kinderen hebben genoten! Ik ben kapot :joy::sweat_smile:

13 likes

Ja ze zijn bij mij. Als hij mee werkt gaan we co-ouderschap met de honden doen. Ieder 3, 5 dag per week. Maar of het lukt weet ik nu nog niet. En inderdaad is het fijn dat het voorbij is. Ik kon me gewoon niet meer veilig voelen. Nu is mijn eigen huis weer mijn plek.

8 likes

Ik heb oude nike air max (oud als in eigenlijk nieuw maar ik draag ze nooit) aan de zoon van mijn vriend gegeven. Hij past ze gewoon en staan echt zo leuk😬

Blije stiefma (grapje)

9 likes

Als je een spiraal eruit zou trekken of naar beneden zou trekken door een menstruatiecup. Komt dat dan omdat je aan de touwtjes trekt of komt dat door het vacuüm?

Ik denk door het vacuüm. Want lijkt mij dat je niet bij die draadjes kan omdat die cup daar dan voor zit toch?

1 like

Dit plus jouw titel en je ava hahaha. Verder 100% mijn mood

9 likes

Update: heb een gesprek gehad met mijn manager en ik heb een officiële waarschuwing gekregen omdat er in korte tijd dingen verkeerd zijn gegaan. Dat was natuurlijk helemaal kut, ik heb dit niet bewust verkeerd gedaan door het niet serieus te nemen of zo. Maar goed.
Verder was het dus wel een fijn gesprek, ook omdat mijn manager nog steeds voor 100% achter me staat. Deze waarschuwing is een ongelukkige opstapeling maar verder is hij nog steeds tevreden en zei hij ook dat ik me vooral richt op de dingen die verkeerd gaan terwijl ik de meeste dingen heel goed doe. Ik ben nu wel weer meer gemotiveerd, ook omdat we mijn werkzaamheden wat gaan aanpassen en hopelijk mijn sterke punten meer naar voren komen. Dus ja, kut maar ook wel weer goed.

4 likes

Ja mijne niet dan denk ik. Ik zag eerst een recept van 250 gram koffie met een liter water. Dat ging me iets te ver. Dus heb iets van 75 gram koffie gedaan. Vond t wel lekker iig.

Weet iemand een leuk cadeau voor iemand die graag kookt?

1 like