Wat je even kwijt wil #23

Heh wat een kut streek. Heb je er wat van gezegd? Als je zoiets afspreekt ga je toch niet gewoon naar huis.

Ik ben zoo langzaam en moe vandaag, ben net 3 uur uit bed en heb 1 wasje gedraaid en zit nu op de bank koffie te drinken en heb verder absoluut geen idee wat ik heb uitgevoerd behalve hersenloos internetten :sleeping::sweat_smile:

hahaha nee het is sinterklaas niet :stuck_out_tongue:

Ik moet zo naar de dierenarts met 1 rat, maar ga beide meenemen. Vinden jullie zielig als ik het reismandje dan op de fiets meeneem? Het is ongeveer een kwartiertje fietsen, maar niemand in mijn omgeving met een auto reageerd :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Zie zojuist dat the grinch op Netflix staat! Ik weet al wat ik dit weekend ga kijken :rofl:

4 likes

Wat een held.

41 likes

heh wat stom en nu zit je ook nog eens met dat kaartje of niet?

2 likes

Ja, ik neem gewoon een katten reismandje mee en zorg dan dat het niet te veel hobbelt!

Ik weet bij het pension van het asiel sta sommige katten ook wel eens op de fiets worden gebracht

1 like

Ik vind dit echt zo grappig. En zo leuk dat hij alleen maar positieve reacties krijgt :smile:

Ik dacht even dat dit over mijn intimiteit, mijn Chilly ging, maar ik realiseer me dat dit niet zo is

De vrouw van mijn collega is bevallen en ik kreeg net een foto van zijn vrouw met de baby en ik ben zoo een sucker voor dit soort dingen he. Zegt hij ook echt erbij: “Mijn kanjers X en Y”. Nou, ik natuurlijk JANKEN

19 likes

Ja, ik zou me toch het een en ander afvragen als je vriend je letterlijk zo een fles Chilly geeft. Viezerik (dit is natuurlijk een grapje, zie Sekstopic).

3 likes

Lullig zèg. Wat voor reden en hoe duur was het kaartje?

Ik heb mijn punten gekregen en ik snap het gewoon niet, haha. Goeie punten, dus ik klaag niet, maar onverwachts.

Ik heb 16/20 voor een vak waarvan ik héél erg twijfelde of ik er wel door zou zijn en in m’n hoofd was ik al aan het overwegen of ik tolerantiepunten wil in zetten of toch nog eerst een herexamen zou doen. En dan heb ik 16? Wat? Haha.

En voor een ander vak waar ik door faalangst het examen niet heb gedaan, heb ik 11/20. We hadden 2 opdrachten die voor veel punten meetelden en die heb ik heel goed gemaakt, maar ik dacht dat ze zouden beslissen dat je sowieso niet kon slagen, als je het examen helemaal niet deed. En dat is dus niet het geval.

Verder nog een 13, een 14, een 15, nog een 16 en een 18 :open_mouth::grin:.

17 likes

Hm dat is inderdaad wel gek :thinking:

Gefeliciteerd met je goede punten!

Misschien een beetje domme vraag, maar wat zijn tolerantiepunten?:sweat_smile:

1 like

Dank je!

Als je een 8 of een 9 hebt en verder wel voldoende goeie cijfers, kan je onder bepaalde voorwaarden ‘tolerantiepunten’ inzetten, waardoor je dat examen niet opnieuw moet doen en die 8 of 9 getolereerd wordt.

2 likes

Suuuuper! Proficiat!

1 like

Vanaf wanneer is het een voldoende?

Ik heb vandaag geen enkele klacht over het weer, ik ben er helemaal content mee. Niet te warm, niet te koud, lekker briesje en wel lekker blote benen. Perfect.

7 likes

Nou nee bedankt, straks val ik nog door de mand en komen ze erachter dat ik eigenlijk maar wat doe. :woman_shrugging: