Wat je even kwijt wil #23

Ik heb bedacht dat ik m’n haar een heel stuk korter wil, maar de kappers zijn natuurlijk al dicht dus nu moet ik wachten tot eind volgende week :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Oh fuck ik had m moeten flaggen. Dan had ik een badge gekregen. Waarom denk ik daar nooit aan.

8 likes

Huh ik heb wel eens geflagged maar geen badge. Gvd zeker omdat ik niet in mn eigen woonplaats werk.

5 likes

Ik hou ervan dat collectief trolgedrag verbroedert.

11 likes

Wacht eens even… was die trol met 15 accounts ook niet zwanger…

2 likes

Maar waarom zou je hiv hebben als je ver van de werk woont? Ik ben mijn hersenen hier over aan het kraken maar ik begrijp deze redenering niet.

5 likes

Mijn collega’s hebben mijn haar echt KNALrood geverfd

1 like

Zooo die heeft een zwangerschap van inmiddels 20 maanden dan. Of waren het 15 (tr)olifanten🤔

2 likes

:joy:

Is je haar nu dun van het verven en lijk je nu ook bleek door de kleur? You might have AIDS now

7 likes

Nou ik heb hiv dus dan moet je natuurlijk wel rood haar zodat je een soort uithangbord bent dat collega’s weten dat je dat hebt

8 likes

OMG wat een heerlijke timing: zaterdag hele dag festival, zondag lekker brak op de bank en vanaf dan staan alle seizoenen van Glee op Netflix!

10 likes

Wat attent van je! Deel je een foto (op insta)? :grin:

Jezus, dus afgezien van alle andere gingerkwalen heb ik nu blijkbaar ook HIV.

1 like

Oke jongens… we zitten wel grapjes te maken maar ik ging even de symptomen van hiv te zoeken en het staat er wel tussen.

Samenvatting

56 likes

Ik heb zooooooo aids, gvd.

Ja ik heb ook niet lang meer te leven

Haha ja no shame kijk er echt naar uit

1 like

Ja tuurlijk!! Ik mocht van mn baas geen gekke kleuren in mn haar en vandaag was mn laatste dag, dus gelijk op kantoor mn haar rood geverfd hahaa

@Panthera I will!

9 likes

Het is nog nat, dus ik weet niet hoe het precies gaat zijn. Maar ik ben er blij mee! Zie hierboven, haha

1 like