Je suis aids
Hahaha ik lig helemaal dubbel. Zeer vermakelijk op de vrijdagaaf dit.
Ongelooflijk dat verhaal van dat Vestiville festival in Belgiƫ dat is afgelast. Soort Fyre 2.0
Thanks #prayforpollewop
omg ja!
en huh nu ben ik echt razend benieuwd naar het HIV verhaal adhv jullie reacties die nog wel te lezen zijn ;p
Als ik ergens ben waar er geen ijskoffie is zal ik een kaarsje voor je aansteken.
Het wordt morgen weer zo heet
Ik kan naar een andere stad gaan en iets doen in de hitte (ik heb nog een dagretour die ik alleen morgen nog kan gebruiken) of gewoon thuisblijven bij de ventilator (en misschien hier -Amsterdam- wat in de stad doen als ik sociaal wil doen)?
Wat zal ik gaan doen (en waar)?
Heel vroeg met de trein naar Zandvoort?
Oh, ik vergat erbij te vermelden dat ik niet naar het strand wil. Misschien een museum of zo.
Krijg misschien een zgan mobiele airco binnenkort via marktplaats, dus hangt er even van af of die man akkoord gaat met mijn moeders bod. Hoop het zo!
Mijn vader uitleggen hoe een betaalverzoek werkt⦠heeft iemand een beetje geduld voor mij over?! Jezus
Ik ga morgen echt janken van de hitte, maar ik moet en zal naar Awakenings
Ja precies. Zou je er ƩƩn aanraden buiten Amsterdam (ondanks dat je bij de leukste van onze hoofdstad werkt, of moet ik daar gewoon weer een keer heen?)?
Pfff ik had niet verwacht dat mijn dag zo zou uitpakken, maar goed⦠Er is dus uit die scan gekomen dat het waarschijnlijk een kwaadaardige tumor is op mijn moeder haar nier, en nu krijgt ze volgende week een scan om mogelijke uitzaaiingen uit te sluiten. Als die scan goed is, is het waarschijnlijk een kwestie van de tumor verwijderen. De dokter deed er super nonchalant over, dus blijkbaar is het in dat geval super goed te behandelen. Ze kan dan ook haar nier behouden en alles. Dus dat zou echt een super mooie uitkomst zijn, maar ja tot die scan weet ik eigenlijk verder niks. Die tumor is blijkbaar ook al 6 cm groot dus hij zit er al een aantal jaar. Echt waar, ik zit er zo doorheen. Ik probeer sterk te blijven voor mijn ouders, maar toen we het nieuws aan mijn vader gingen vertellen terwijl hij zo zwak in dat revalidatiecentrum zit, en hij begon te huilen samen met mijn moeder hield ik het echt niet meer. Wat een ellende. Ik hoop echt met gods gratie dat die scan van volgende week dan goed is, anders weet ik serieus niet meer wat ik moet doen.
Ik had echt een error ik dacht huh smeer jij vanish op je bultjes??? Dat kan toch nooit goed zijn???
Tot ik op je link klikte het viel mee
Oh jezus, wat kut. Ik ga heel hard voor je duimen dat er geen uitzaaiingen zijn. En het is niet meer dan logisch dat je er doorheen zit, dat snappen je ouders ook wel. Meer dan er voor elkaar zijn kunnen jullie niet op dit moment, en het klinkt alsof dat wel goed zit. Veel sterkte de komende tijd
He wat naar ik duim voor jullie! Knuffel
Ik zit al de hele dag in het ziekenhuis en sta echt op instorten. Thank god net gehoord dat de operatie goed is gegaan
@Otzi sterkte en een knuffel, ik hoop dat het goed gaat uitpakken voor jullie. Je verdriet mag er zijn, je mag lief voor jezelf zijn <3