Wat je even kwijt wil #23

Gemist waar het over gaat, maar sterkte! Kun je nu wat rust pakken?

@Otzi vreselijk nieuws :disappointed: ik denk aan jou en je familie.

1 like

@Otzi wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met wachten :yellow_heart:! Ik zal ook voor je duimen!

1 like

Sterkte @Otzi, wat een rotsituatie zo alles samen :sleepy:
———————-
Heeft er iemand een geniale tip om balsamico-azijn uit mijn jurkje te krijgen? Heb het al laten weken en op een kort programma gewassen maar het zit er nog steeds in…

@Hippe_kikker @Taksi @Rozevarken @Heinz @Jauregui Dank je wel allemaal :heart: Het wachten is idd het ergste aan dit alles. Het liefst had ik die uitslag nu al gehad, maar ja zo werkt het helaas niet. Echt heel lief dat jullie voor me duimen, ik hoop ook dat ik volgende week wat goed nieuws kan posten. En @Krabsalade ahhh haha klaag vooral over je dag hoor! Dat ik zo’n dag heb maakt die van jou niet automatisch minder kut haha :joy:

@Aguamenti Ik heb ook even gemist waar het over gaat. Maar ik ben wel blij dat de operatie goed is gegaan! En hoop dat je je nu wat rustiger voelt.

1 like

Thanks, heb er verder niet over gepost, wou eerst typen dat het zo lang duurde, maar toen werd ik gebeld door de chirurg. Nu wachten tot ze uit de OK komt.

Heel veel sterkte @Otzi :kissing_heart:

1 like

Ah wat een naar nieuws! Ik hoop voor jullie dat het meest positieve scenario uit de vervolgscans komt :two_hearts: sterkte!!

1 like

Oh ja goeie! Ik woon in het buitenland dus dat wordt morgen een interessante zoektocht ‘hello doe joe hef ox gal soap?’

3 likes

Haha die vertaling klopt wel :sweat_smile: succes! Wilde zelf nog met de Vlekkenduivel van dr. Beckmann aankomen maar verwacht niet dat ze dat in het buitenland hebben

1 like

En weer een grote spin minder in mijn huis dankzij de kat. :ok_hand:t2:

1 like

Ah shit hey, wat heftig. :frowning_face: - Geeft een hele dikke knuffel -

1 like

Wat mega heftig allemaal zeg. Je hoeft je echt niet groot te houden in zo’n situatie. Kan juist opluchten om even alles eruit te laten als je dat kan. Veel sterkte ik denk aan jou en je familie!

2 likes

@Otzi ahhw veel sterkte voor jullie :heart:

1 like

Haha ja toen ik het opzocht zag ik inderdaad dat het klopte :joy: dankje!

@Otzi sterkte
@Aguamenti ook veel sterkte!

Ik switch binnenkort naar een andere afdeling en na vandaag weet ik het zo zeker, ik ga mijn huidige afdeling niet missen.

3 likes

Ja melding maken kan zeker. Misschien ook persoonlijk oppakken?

Het is zeker niet fair!

@Otzi meissie, je hoeft de last van de wereld niet op je schouders te dragen. Je gaat echt door een shitshow. Je mag verdrietig zijn en boos en hysterisch. Echt. Dikke knuffel <3

1 like

Jeetje @Otzi het zit je wat dit betreft de laatste tijd niet echt mee hè :pensive:. Ik snap dat je sterk wil zijn voor je ouders, maar neem ook af en toe een mlmentkr voor jezelf… jouw verdriet en stress moet ook verwerkt worden. Sterkte de komende tijd en ik ga heel hard voor jullie meeduimen!

1 like

Jeetje otzi wat een verschrikkelijke dag en bericht. Krijg tranen in mn ogen ervan.
Ik hoop echt met heel mn hart dat ze het heel goed kunnen behandelen en dat daarna alles weer snel beter gaat met je beide ouders.

Hele hele dikke knuffel lieverd :heart::heart::heart:

2 likes

Ik hoop dat alles goed gaat :heart::heart:

1 like

Ik zou echt willen dat ik kon verdwijnselen / verschijnselen. Ik moet nu nog anderhalf uur in een nachttrein naar huis (een rit die normaal een half uur duurt). Ik ben moe, aangeschoten, moet heel nodig plassen en mijn telefoon zit op drie procent. Mehhhh.

4 likes