Ik had echt een error ik dacht huh smeer jij vanish op je bultjes??? Dat kan toch nooit goed zijn???
Tot ik op je link klikte het viel mee
Ik had echt een error ik dacht huh smeer jij vanish op je bultjes??? Dat kan toch nooit goed zijn???
Tot ik op je link klikte het viel mee
Oh jezus, wat kut. Ik ga heel hard voor je duimen dat er geen uitzaaiingen zijn. En het is niet meer dan logisch dat je er doorheen zit, dat snappen je ouders ook wel. Meer dan er voor elkaar zijn kunnen jullie niet op dit moment, en het klinkt alsof dat wel goed zit. Veel sterkte de komende tijd
He wat naar ik duim voor jullie! Knuffel
Ik zit al de hele dag in het ziekenhuis en sta echt op instorten. Thank god net gehoord dat de operatie goed is gegaan
@Otzi sterkte en een knuffel, ik hoop dat het goed gaat uitpakken voor jullie. Je verdriet mag er zijn, je mag lief voor jezelf zijn <3
Ik duim voor jullie, wat verschrikkelijk nieuws
@Chesirecat Dank je wel Wat naar dat jij hetzelfde hebt moeten doormaken! Ik wens deze ellende echt niemand toe.
@kika @August @grace @Enthusiasm @ellegirltalk @Madrid @Quinoa @Ohappyday Ik wil toch even iedereen taggen haha Dank je wel allemaal
Het betekent veel voor me dat jullie voor me gaan duimen. Ik twijfelde ook of ik het hier wel moest plaatsen, maar voor mijn gevoel hebben jullie het toch ook allemaal gevolgd en ook met me meegeleefd, dus vond ik het vreemd om het niet te zeggen.
Ik maak me gewoon zo’n zorgen om mijn moeder het lijkt ook net alsof de ellende niet ophoudt bij haar. En met mijn vader gaat het ook wat minder omdat hij het psychologisch heel moeilijk vindt allemaal. Hij wil continu maar naar huis, en zegt dat hij gek wordt in dat revalidatiecentrum, en blijkbaar heeft hij ook enge nachtmerries enzo… bah En dat zet mijn moeder dan weer onder stress omdat ze niet weet hoe ze in deze staat voor hem moet zorgen
Gemist waar het over gaat, maar sterkte! Kun je nu wat rust pakken?
@Otzi vreselijk nieuws ik denk aan jou en je familie.
@Otzi wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met wachten ! Ik zal ook voor je duimen!
Wat een kutnieuws. Heel erg veel sterkte, vooral tijdens die slopende wachttijd
Sterkte @Otzi, wat een rotsituatie zo alles samen
———————-
Heeft er iemand een geniale tip om balsamico-azijn uit mijn jurkje te krijgen? Heb het al laten weken en op een kort programma gewassen maar het zit er nog steeds in…
@Hippe_kikker @Taksi @Rozevarken @Heinz @Jauregui Dank je wel allemaal Het wachten is idd het ergste aan dit alles. Het liefst had ik die uitslag nu al gehad, maar ja zo werkt het helaas niet. Echt heel lief dat jullie voor me duimen, ik hoop ook dat ik volgende week wat goed nieuws kan posten. En @Krabsalade ahhh haha klaag vooral over je dag hoor! Dat ik zo’n dag heb maakt die van jou niet automatisch minder kut haha
@Aguamenti Ik heb ook even gemist waar het over gaat. Maar ik ben wel blij dat de operatie goed is gegaan! En hoop dat je je nu wat rustiger voelt.
Thanks, heb er verder niet over gepost, wou eerst typen dat het zo lang duurde, maar toen werd ik gebeld door de chirurg. Nu wachten tot ze uit de OK komt.
Heel veel sterkte @Otzi
Ah wat een naar nieuws! Ik hoop voor jullie dat het meest positieve scenario uit de vervolgscans komt sterkte!!
Oh ja goeie! Ik woon in het buitenland dus dat wordt morgen een interessante zoektocht ‘hello doe joe hef ox gal soap?’
Haha die vertaling klopt wel succes! Wilde zelf nog met de Vlekkenduivel van dr. Beckmann aankomen maar verwacht niet dat ze dat in het buitenland hebben
En weer een grote spin minder in mijn huis dankzij de kat.
Ah shit hey, wat heftig. - Geeft een hele dikke knuffel -
Wat mega heftig allemaal zeg. Je hoeft je echt niet groot te houden in zo’n situatie. Kan juist opluchten om even alles eruit te laten als je dat kan. Veel sterkte ik denk aan jou en je familie!