Wat je even kwijt wil #23

Oke misschien ga ik morgen even langs. Als ik het menu lees mag je zelf bepalen welke toppings je op je burger doet?

Ja klopt, mag je helemaal zelf kiezen en hoort gewoon bij de prijs. Op de toonbank bij het bestellen ligt er ook gewoon zo’n groot plaatje waar je alle toppings op kan zien.

Dat is zo klote! Ik heb ze allebei laten verwijderen, een verademing

Gewoon de spalkjes er helemaal af? Dat zou ik zelf ook wel chill vinden, maar ben dan echt bang dat m’n tanden weer scheef gaan staan, het is nu juist zo mooi gebleven met 2 spalkjes na m’n beugel. Heb nu maar weer een afspraak gemaakt voor een nieuwe lijmbol volgende week

Ik vind het de beste fast food. Wel veel duurder dan McDonalds, Burger King en KFC. Kan niet wachten tot die in Brussel opent

5 likes

Ik vind zelf McDonald’s erg duur voor wat je krijgt. Dan kan nooit erger :stuck_out_tongue:

3 likes

Post je een review als je geweest bent?

3 likes

Als ik er morgen ben zal ik dat zeker doen! (hangt er vooral vanaf of mijn cursus niet giga uitloopt).

Ja na ± 15 jaar laten verwijderen. Er is bij mij nog niets zichtbaar verschoven. Achteraf ook blij dat ze eruit zijn, want er bleek een gaatje te zitten.

1 like

God de Roelvinkjes passen op casa rosso. Te awkward. Een chick trekt 20 meter aan vlaggetjes uit haar poes. HOE DAN

1 like

Witte Asperges, witte kool, tauge, bloemkool, champignons (?), koolvis, kip, pasta met roomsaus

Trouwens met sushi kan je dus niet die met nori eten en geen sojasaus gebruiken :scream:

2 likes

Ik ben echt nu al in dubio over wat ik morgen moet aantrekken. Eerst wordt het superwarm maar later op de dag weer storm. Gelukkig is het niet heel warm op kantoor dus toch maar een lange broek? Ik koop zoveel nieuwe kleding de laatste tijd maar het lijkt of ik nooit een geschikte outfit heb :rage:

1 like

Poging 2, had dit bericht in verkeerde topic staan :joy::

"Kom even binnenvallen, moet nog bijna 2000 berichten bijlezen in dit topic dus even snel tussendoor (voordat ik weer verder ga lezen) haha: heeft iemand tips voor apps of websites waarbij je vriendinnen/vrienden kan zoeken in de buurt? Heb lieve vrienden, maar allemaal net te ver weg voor een bakje koffie, wandeling of rondje hardlopen. Kwam op een app uit, meetup waarbij je aan kan melden voor bijv game of eetgroepen, alleen daarvan zijn er 0 in de buurt (alleen in grote steden).

Tips iemand? :)"

Misschien Vina proberen en dan ff checken waar die mensen wonen.

1 like

Ik ben ten huwelijk gevraagd :astonished: (en heb ja gezegd!)

178 likes

Leeeeeuk! Gefeliciteerd!

1 like

Wat leukk! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Wauw, gefeliciteerd!!

1 like

heb me na vele jaren weer eens op habbo ingelogd hahaha

14 likes

Ik heb een maand proefabonnement op een premium versie van een app genomen en er stond dat je die dan meteen kon opzeggen en dan niet aan kosten gebonden wordt.

Staat die fucking app dus niet onder m’n abonnementen bij Google Play?! Terwijl hij daar wel moet staan. Als ik bij de app zelf kijk, zie ik het abonnement wel staan, maar als ik dan op ‘Abonnementen beheren’ klik, dan kom ik weer op dat lege scherm van de Play app.

Heb ik weer ;’’)