Wat je even kwijt wil #23

Heeft iemand toevallig zin om te helpen brainstormen over de naam van m’n Etsy shop? Ik ga gehaakte dingen verkopen, vooral kleding, en ik zit me helemaal gek te denken op een leuke naam maar er komt gewoon niks? Het liefst in het Engels, eventueel met m’n naam (weg) erin. Alle inspiratie is welkom :sparkles:

1 like

Ben je bij mijn buurvrouw of een andere kapper in het dorp? Of allemaal niet :see_no_evil:? Ben nieuwsgierig haha. Succes! Komt vast goed

1 like

LEUK

en @morange Wauw wat een prachtige ring!! Gefeliciteerd!!

1 like

Never mind, ik ben een idioot en keek op m’n verkeerde Google account.

3 likes

Volgende week gaan we weer een dagje naar mn ouders en ik hoop dat het dan oké weer is want dan ga ik belachelijk grote ijscoupe eten bij de ijssalon :drooling_face:

3 likes

Klopt :drooling_face: maar t is t lekkerst als het mooi weer is

1 like

Oh wacht, we gaan nu zondag! En het wordt warm. Dat wordt ijs eten :hugs:

1 like

Je gelooft het niet, ik ben bij m’n moeder en heb het hondje van m’n moeder op schoot en wat denk je… een teek.

1 like

Ik heb gisteren een operatie aan mijn kaak gehad. Op het werk had ik afgesproken om vandaag thuis te blijven. Echter is het vandaag juist meer pijn gaan doen; met praten, lachen en eten. Daarnaast heb ik een opgezet gezicht. En op mijn werk moet ik juist veel praten…

Ik ben er over aan het denken om morgen ook thuis te blijven maar voel me schuldig?

Omg, m’n broer heeft de teek verwijderd maar de kop is dus afgebroken en zit er dus nog in?!

Dan meld je je voor morgen ook nog ziek. Het is ook niet zomaar iets :heart: beterschap

2 likes

26 likes

Ik vond het echt een grote teleurstelling :sweat_smile: voor dat geld kan je ook bij een echte burgertent een lekkere burger halen.

2 likes

Na een operatie mag je toch sowieso hopelijk wel langer dan 1 dag thuisblijven?! Ik zou echt niet morgen alweer gaan werken hoor.

@morange Gefeliciteerd!

@Dazed Ik ben heel slecht met dit soort dingen, dus kan je helaas niet helpen, maar ben benieuwd naar je creaties, deel je de link als je de shop gestart hebt?

3 likes

Laatste tijd zoveel ruzie met mijn moeder als ik bij haar ben. Ze schiet zo snel in de slachtofferrol. Echt geen zin om langs te gaan meer

1 like

Ja zal ik doen! :grin:

1 like

Gewoon nog (enkele dagen) thuisblijven en voel je aub niet schuldig. Je hebt een ontzettend goede reden om het even rustiger aan te doen. Beterschap!

1 like

Kan iemand mij motiveren om nog even goed door te zetten? Over 15 uur examen en studeren is tot nu toe nog niet zo goed gelukt :confused:

You can do it! Beloon jezelf met iets lekkers of wat je fijn vind als het er op zit. Nu heb je nog even tijd om er rustig aan te zitten, straks wordt het stressen als je het langer uitstelt, je zal achteraf dankbaar zijn dat je er nu aan bent begonnen! :purple_heart:

1 like

Als ze jou geen contract geven, gaat de omzet vet omlaag. Zonder forumhelpdesk daalt de verkoop onverbiddelijk

7 likes