Ik had zovaak een mobiel aan m’n hand op het stuur, net zoals die mensen een peuk in hun hand hebben aan het stuur. Op het moment dat je denkt een trekje te nemen laat je dus het stuur los, nou op dat moment klikte ik ook op m’n mobiel om te kijken waar ik was etc. Het is prima dat je mijn vergelijking niet begrijpt.
@Jumpsuit als je rookt of iets eet op de fiets kijk je dan de hele tijd naar je sigaret/eten?
Dr staan trouwens ook borden en plaats namen langs de weg. Die zijn bedoelt om de weg te vinden. Zo deed men dat vroeger.
Maar het gaat er toch ook niet zozeer om dat je beide handen aan het stuur hebt maar dat je je ogen op de weg houdt en niet afgeleid bent.
Ik vind het gewoon te rigoureus en ja dat is dan mijn impopulaire mening.
Blijkbaar ja
Maar wat vind je er rigoureus aan?
Het niet mogen eens vasthouden van je mobiel. Het niet appen, bellen, dat snap ik goed.
Ik ben het er mee eens dat ze meer campagne hadden kunnen voeren. Desnoods een meme van Thierry van wat we nu gaan doen kost heel veel geld. Met daar boven appen op de fiets haha.
Maar de regel zelf vind ik wel goed.
Maar je mag toch gewoon je navigatie gebruiken, als je hem aan je stuur vastmaakt en van tevoren instelt? Zou niet weten waarom je een verschil zou moeten maken tussen auto’s en fietsers, je rijdt allebei op dezelfde weg en in allebei de gevallen is het gevaarlijk.
En het vasthouden is ook deels om te kunnen handhaven. Anders zou je in de auto ook kunnen zeggen ‘ik appte niet ik hield m alleen vast’. Ja, zo werkt het niet.
Ik denk dat het moeilijk voor de politie is vast te stellen of je aan het appen bent of hem alleen vast had ik denk dat je dan heel veel discussies gaat krijgen.
Zo je navigatie gebruiken mag inderdaad! Je mag je telefoon als ie in die houder zit alleen niet verder besturen ofzo.
Het is trouwens wel grappig dat ik echt heel dicht bij het politiebureau woon en mijn oom daar hoofd commissaris is haha. En meerdere familieleden dichtbij heb die bij de politie werken maar ik ben gewoon gewend om Google maps in m’n hand te hebben op het stuur. Daar heb ik zelfs weer opnieuw voor moeten oefenen bij deze grotere mobiel want past niet goed in m’n handen haha. Mijn mobiele fiets ding komt waars deze week binnen.
Ik vind Celine Charlotte geweldig op insta. Het hele concept van Spot vind ik waanzinnig en zij is zo inspirerend, maar toen ze een paar weken geleden begon over hypnose ben ik afgehaakt. Wat een zweverig gedoe. Gelukkig is nu helemaal into vastgoed en dat vind ik leuk.
Ik dacht dat je heel hard ging juichen dat zij dachten dat je blij was om je bagel haha. Maar gefeliciteeeerd
Hahah ik moet vaak aan wijn denken als ik posts van jou lees, omdat je daar best vaak over postte op het vorige forum iig. Open ik je insta en dan die bio hahah!
Ahw buurt busje stopte toen ik richting het bushokje liep (moet daar langs lopen) toen vroeg of ik met de bus moest. Zodat ik niet hoefde te rennen. Zo lief. Ik hoed alleen die bus niet te hebben dus ik ging raar stotteren hahah
Ook als het een onbekende route is en je geen idee hebt hoe je moet fietsen? Soms werp ik een blik en ben ik het een seconde daarna alweer vergeten. En in het donker, straks in de winter, heb ik al helemaal geen zin om langs de kant van de weg te gaan staan en dan mijn telefoon op te bergen. Vind ik echt eng in sommige delen van de stad/het land. Ga denk ik nadenken over een telefoonhouder op mijn stuur :’)
Ik heb deze week zoveel moeite met omschakelen van nachtritme naar dagritme. Pfff. Ik lig halve nachten wakker en overslaap me dan gigántisch. Dat belooft voor dit weekend.
Morgen laatste toets van dit schooljaar.
En dan in de middag met mijn vriend op pad. Lopen over een stelling tussen 2 kerktorens! Zin in!
Hahaha stuur me even een dm dan weet ik wie je bent!!
Ps wijn is de leveee