Ich bien muu
Jaaaaaa
Ik ga dat deze zomer dus ook doen!! Ik weet nog steeds niet waar precies heen maar wil wel friet akropolis
In bepaalde woonwijken is het ook een strijd. Dan hebben ze zo een blazer maar dan zonder zak. Dus ze blazen de blaadjes van hun eigen terrein naar die van de buren. En dat gaat back and forth. Echt genieten als ik bij mijn ouders ben.
Mag ik dat dan ook bij jou komen eten?
Is deze friet akropolis in 046 of kenne we dit nog ergens anders krijgen?
Haha nee dan weet ik waar ât is, zuid toch? Ik kom er vandaan maar heel lang niet geweest. Ga er even vanuit dat jij er dus woont? Leuk!
Ik ben afgestudeerd!!
gefeliciteerd!!!
Kun je een mannelijke barista ook baristo noemen? Of is het echt een uniseks term? Waarschijnlijk een domme vraag maar ik vroeg het me ineens af haha
Lijkt me heerlijk! Lekker de natuur in haha!
Voor je ouders of voor de friet hahah.
Ik moet koken en omkleden voor werk. Maar ik wil ff brak mn chips opvreten.
Heerlijke lange wandeling in de bossen gemaakt met mijn hond, hou van dit weer!
Ben een beetje brak dus wil nog nagenieten van gister en huilen omdat ik rijk ben aan leuke mensen om me heen. Maar moet werken⊠wel met een aantal van die leuke mensen !
Ik moet nog lachen om een moment dat een van mn vrienden een vrienden boekje van een vriendin aan het invullen was. Toen hij bij de stickers een albertheijn zegel vond âOmg die plak ik erinâ
Stuur me even een dm!
weg
Ik vind die niet je mobiel mogen vasthouden op de fiets regel nog steeds lastig, ook al schaf je zoân ding aan op je stuur, eh ja kan je ook YouTube op de fiets gaan kijken. Man man, bovendien heb ik doordat ik nu misschien meer oplet op fietsverkeer al 3 mensen op de fiets zien roken. Goorste ooit, maarja dat is wel veilig? Sukkels. En waars worden dan nog het meeste boetes aan studenten met een krap budget uitgedeeld.
Dit gaat over de ex van Thierry Baudet
Die gasten hadden allemaal net zo goed niet hun handen aan het stuur.
Maar echt als ik onderweg naar de route moet kijken stop ik gewoon even, ga aan de kant even op de stoep staan en check dan Google maps, en dan stop ik mân telefoon weg en fiets verder.
Ben benieuwd hoe deze regel gaat uitwerken. En ja met het laatste wat je zegt ben ik eens.
Dan nog heb je 1 arm vrij en als je een hijsje neemt en een auto komt eraan. Is dat ook niet veilig. Zo kan je natuurlijk door blijven zaniken over alles. Volgens mij heeft dat telefoonverbod in de auto maar een beetje geholpen. Ik denk dat dit zeker wel ergens gaat helpen maar vind het zelf rigoureus.