Wat je even kwijt wil #23

Thanks! Ik zal m’n stokerfrequentie proberen op te voeren. Ben nu al trots op mezelf als het tweemaal per week lukt

1 like

Heel graag :smile:

1 like

Hoe kan ik een foto erop zetten? Moet die dan al online staan?

Volgens mij meuren mijn voeten een uur in de wind

Zo. Vanaf je telefoon!

1 like

@luzarl, thanks!

Ik heb namelijk geprobeerd om foto’s te maken van de torretjes die ik steeds in huis vind. Ik heb ontdekt dat er heel veel in het raam kozijn zitten op het glas. Daar staan planten, dus misschien komen ze daarvan.

Hopelijk zijn de foto’s niet mega groot. Ik krijg die rotbeesten niet scherp op de foto. Op de tweede foto zie je zwarte vlekjes liggen en dat zijn kleine stukjes aarde, geknoeid. Dus daarop kan je zien hoe groot ze zijn. Weet iemand wat dit voor beestjes zijn en hoe ik er vanaf kom?

Bleh, vandaag had ik echt niets te doen op werk, en ik had avonddienst tot 21 uur. Dan duurt een dag laaaaaang. Zo lekker bijkomen thuis van deze week met werken, ziekenhuis en verhuizen.

@Seal ik was t niet

3 likes

Wat is de lekkerste droge witte wijn die ik bij de Jumbo (of Lidl evt) kan halen?

Ugh ik blijf een beetje meh. Morgen toch maar even bellen dat ik wel een leenauto wil want zei vanochtend beetje stressed out van nee nee hoeft niet, maar betaal er natuurlijk wel gewoon voor dus zou dom zijn het niet te doen… wel weer spannend dan om een onbekende auto te rijden. Was net gewend aan deze :frown: hoop dat aankomend weekend festival me wel even wat afleiding geeft.

Ik ga over twee weken verhuizen en ik ben nog opzoek naar een tv meubel maar kan echt nergens iets moois vinden of het is bizar duur.

Er is een Wikipedia over Wikipedia

15 likes

m’n zusje heeft vandaag getekend voor haar nieuwe huis en hoort morgen of ze afgestudeerd is. nu had ze tegen m’n moeder gezegd dat ze stiekem hoopte dat ik als verrassing naar haar diploma-uitreiking kon komen en zag ze dat al helemaal voor zich. en ze was vandaag bij 't nieuwe huis en toen had ze gezegd “ik vind het zo jammer dat unglaublich dit nu niet kan zien…” en nu ben ik echt even zo verdrietig :disappointed_relieved: ik kan ook echt niet naar haar diploma-uitreiking, hoe graag ik dat ook wil. en het huis bekijken wordt pas eind oktober/begin november maar dan is de nieuwigheid er natuurlijk al vanaf. blegh zo stom

Ik ben een insectenleek, maar het lijkt een soort van brood of houtkever? Broodkevers komen af op zetmeelhoudende producten en houtkevers, verrassend genoeg, op onbehandeld hout. Misschien ligt er ergens een zak pasta of pak meel waar ze in genesteld zijn?

Hahahah omg ik kom mijn inzending tegen op The Best Socialmedia insta😂

5 likes

Dragen je ouders teenslippers?

Is het mogelijk om te face timen met je moeder dat zij het life “filmt” zo van dan ben je er toch een beetje bij

1 like

Nee, haha! Post van 9u geleden.

Dit zei iemand anders hier van de week al en kon toen niks vinden in de voorraad. Heb zojuist maar wel alle voorraad weggegooid voor de zekerheid. Best zonde van de producten.

@Mademoiselle, Heb geen knaagdieren en ook geen knaagdierenvoer.

Ugh ik ben veel te aangeschoten voor het feit dat ik morgen moet werken :tired_face:
“Ah 1 drankje kan best en dan maak ik het niet te laat” Yeah right who am I kidding

4 likes