5 voor 8 afspreken op de gang. Mijn collega is er nog niet.
Edit. Hier is het een uur vroeger.
5 voor 8 afspreken op de gang. Mijn collega is er nog niet.
Edit. Hier is het een uur vroeger.
Net 20 minuten gefietst om kind naar school te brengen. Ben tot op mân onderbroek nat geregend
Beetje jammer dat het zo precies regent als ik moet werken.
Is die met dat bruiswater lekker? Kreeg een mailtje en het leek me een beetje gek. Of vooral slap
En als het lekker is, is dat ook lekker zonder kokoswater en siroop? Want dat moet ik niet in mijn koffie
Heb geen jas meegenomen. Dus als ik naar huis ga ben ik drijf nat wss hahaha
Nope
Ik ben goed blij dat ik een paraplu heb meegenomen zeg
MmmâŠmmmmm.mmm drijfnat?
Sorry
Ik moet het nog proeven. Maar de koffies worden bereid als ristretto dus slap zal t niet zijn. Ik denk dar je ipv kokos water ook gewoon water kan nemen en ipv siroop gewoon suiker.
Huhhhhhhh dan word ik gek. Of was er iemand anders ook met deze ava?
Ik zit in een koffietentje en zweet me de tering want het is mega plakkerig en vies buiten. Mevrouw is me al een glas water komen brengen en ze net kwam ze zeggen dat ze de deur maar even open heeft gezet maar als t nou weer te koud wordt moet ik het even zeggen. Zo lief hahah
Misschien moet ik het gewoon zien als een frisse bruisende lungo en het gewoon proberen.
Als ik later een grote luxe mag kiezen zou het sowieso een eigen, persoonlijke, badkamer zijn. Heb zoân onredelijke hekel aan op iemand moeten wachten wanneer ik zin heb om te douchen/tandenpoetsen etc.
Ik zag het ook net ja, kwam via Google op bol uit en dacht dat ik op een of andere scam-site zat. Vind het er niet op vooruit gegaan
Ik heb deze ava al sinds september, dus heb geen idee waar je verwarring vandaan komt ik heb niet iemand anders met deze gezien recentelijk maar ik kom ook niet in alle topics dus misschien wel
Dit weekend wordt t wel mooi weer toch? Ik zit op de campingâŠ
Haha ja die kokostroep hoef ik ook niet in mn koffie brrrr. Ben benieuwd of ie zonder ook lekker is
De weersvoorspellingen
Kill me
En dan heb ik het niet over die storm, maar over die 32/33 graden volgende week
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar ik weet toch 97% zeker dat er iemand was met deze ava. Maar goed, niet dat het er toe doet, er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken. Kan even niet bedenken wat danâŠ
Normaal ben ik niet bang voor onweer maar DIT??? Zo heftig jezus
ik durf niet naar buiten hoor dus heb mân afspraak maar verzet, hopelijk is 't zo klaar
Niets zo lekker als een vrije ochtend in bed doorbrengen terwijl het keihard onweert buiten