Wat je even kwijt wil #23

En suiker of siroop vind ik ook vies. Vroeger dronk ik mijn koffie wel zoet, maar sinds ik het afgeleerd heb vind ik het echt vies.

Op mijn werk is het ook lekker fris, 21 graden gewoon, maar ik heb helaas nog andere verplichtingen :sob:
Voor de rest kruip ik thuis op de bank met alle gordijnen dicht. God wat een kut tijd van ‘t jaar dit.

Ah nee dat moet ik ook niet. Ik hou ook niet van melk in mn koffie en vind het daardoor wel eens “jammer” dat ik niet echt kan genieten van al die spannende koffievarianten/ijskoffie enzo haha

Alleen die tijdelijke nespresso met smaakjes vind ik nog wel eens lekker. Mis nog steeds die met macaronsmaak :frowning:

1 like

Enige positieve is dat het maar een paar dagen lijkt te duren. Dan is er tenminste een einde in zicht en kan alles weer afkoelen. Hoop dat dat zo blijft, want dat vond ik vorig jaar het allerergste. Dat het wekenlang niet onder de 25 graden kwam en alles zo heet was.
Mijn werk heeft geen airco. In geval van nood kan ik alleen even afkoelen in het depot.
En thuis houd ik het nu nog redelijk koel door alles dicht te houden, maar daardoor is het dus de hele dag donker in huis en dat is zo deprimerend.

Dr staat gewoon weer iemand voor de deur om half 10… we gaan al jaren pas om 10 uur open en het staat op de deur…

Wat haat ik hooikoorts, ben moe en voel me lamlendig man. Heb al een nieuwe neusspray die nog niet inwerken.

1 like

Ik ben aan het ontbijten met een lion en een snicker

12 likes

Ja deze is wit aan de buitenkant en dan oreo achtig vanbinnen! Zo lekker!

1 like

Vandaag weer 30 graden, morgen koelt het wel af gelukkig. De regionale weervoorspeller denkt dat het volgende week 37 graden wordt… Wordt zeker interessant - hoog zwanger of met een pas geboren baby. Leuk hoor, wonen in zuid Duitsland.

2 likes

Gisteren zag het er nog wat beter uit :sweat:

Ik weet nog dat Plaaggeest een variatie op Christina had (zij werd later iets met een J geloof ik weet ff niet meer wat) en daarna is ze weggegaan, maar dat is echt vorig jaar nog geweest @Krabsalade @Banananana

5 likes

Ja of beautyschooldropout? Iets met beauty dacht ik. Misschien is dit zo’n mandela effect waarin jij in onze alternate reality iemand anders bent haha @Krabsalade @Banananana @Monstertruck

5 likes

Ik zie net dat het recept gewoon ijsblokjes + 120 ml bruis water en 25 ml koffie is de kokos siroop hoef je er dus niet bij te doen. Heb de flatwhite ijskoffie geproefd en dje is lekker!

1 like

“in de ochtend blijft het droog”. Komt toch ineens een zondvloed naar beneden joh, ben doorweekt van 10 meter naar de kantine sprinten.

2 likes

Ja die denk ik!

1 like

Ohhh ben dan benieuwd of ie ook lekker is zonder de kokos. Kun je dat ook gewoon in de winkel gaan proeven net als de gewone koffie? :biggrin:
Voordat ik het bestel en het toch smerig blijk te vinden haha

Ja zeker dat kan!

1 like

Blowen ze heel de avond? Anders ‘s nachts het raam op een kier? Mijn raam is continue open, anders red ik het echt niet haha

Kun je het niet met een gewone capsule proberen? Dat ga ik iig wel doen.

Ik heb ontbeten met chocola & een stroopwafel.

3 likes