Ik dacht dat het onweer voor vandaag al wel geweest was. Ik wilde nog gaan hardlopen straks
Gek weer. M’n broertje stuurde net ook al dat het volgende week 30 graden wordt oid en ik zie nu al op tegen de sauna in mn slaapkamer dan
Ik dacht dat het onweer voor vandaag al wel geweest was. Ik wilde nog gaan hardlopen straks
Gek weer. M’n broertje stuurde net ook al dat het volgende week 30 graden wordt oid en ik zie nu al op tegen de sauna in mn slaapkamer dan
Oh dat is schrikken, wat fijn dat ze toch binnen is gebleven! Ik had het gisteren andersom, de ramen op de slaapkamer stonden open en toen sloop er ineens een vreemde kat de woonkamer in. Schrok me kapot, en de kat ook want hij ging er direct weer vandoor :’)
Ja shit ik had m ook net gevonden maar je bent me voor
Yeeeeesss hoe heb je die nou gevonden
So simple. Ik heb gezocht op horse glitter. Doorzetten is niet een van mijn kwaliteiten.
Gewoon doen! Misschien even afkoelen eerst haha, ik kan me voorstellen dat je nog best boos bent nu, zou ik ook zijn om een dergelijk lelijke reden van ontslag. Voor zo’n blaadje iemand intern aannemen met veel productkennis die zich zo lang tussen de daadwerkelijke klanten heeft bevonden zou toch aantrekkelijk moeten zijn?
Ik was er vandaag en er hingen echt hele mooie bh’s! Alleen jammer dat je niet kunt passen
Omg ik ben in Amsterdam en echt niet normaal wat hier naar beneden komt
Ik heb net voor mijn beste vriendinnen allemaal een persoonlijk kaartje gekalligrafeerd, gewoon zomaar om ze te laten weten dat ik ze heel erg waardeer.
Heb echt moeite om het voor me te houden en er niks over te zeggen zodat ze vrijdag als verrassing die kaart op de mat vinden haha.
De vlooienmars spelen op de stationspiano zou ook verboden moeten zijn toch
Huh waar dan? Ik zit in West en het is nog droog.
Volgens buienradar regent het maar het regent niet. Fake news.
Ik zat in zuidoost, daar kwam 't echt met bakken naar beneden. Wellicht dat het dan nog jouw kant op komt!
Huh?? Het regende net echt mega hard
Aah leuk knus tuintjr!!
Het begint te donderen! Heb de planten op de tafel nog even snel in veiligheid gebracht. Ik hou zo van onweer!
Pffff hier (woon net boven Noord) gaat de regen echt NET voorbij… gaat niks vallen. Hoopte juist zo dat al die pollen ff weg konden spoelen. Het is wel mega donker en beetje onweer tho
Het ging hier net heel hard regenen, hagelen en onweren! Met hagelstenen zo groot als knikkers!