Wat je even kwijt wil #23

:heart::heart:

1 like

Mijn broertje is twee jaar jonger dan ik en was heel lang nog een beetje aan het puberen, echt een stuk minder volwassen etc, maar gisteravond lag ik met hem te kletsen voor we gingen slapen en toen verbaasde ik me echt over hoe volwassen hij was geworden, hij zei echt ziek wijze dingen?! Nog steeds super verbaasd hierover.

En hij had vrijdag nogal een tegenslag gehad met zijn studie en toen belde hij om advies te vragen, doet hij echt nooit, zat echt het hele gesprek een beetje tranen weg te slikken van ontroering. Mijn lieve broertje.

61 likes

De laatste week is het echt bizar hoeveel troep ik steeds maak. Kan iedere dag de hele toko weer opruimen. Komt omdat ik het te druk heb, dan laat ik in haast van alles staan en slingeren. En ook omdat het zo warm is, elke dag belanden weer tien kledingstukken op de grond die de keuring niet door komen.
Ben het opruimen nu wel echt zat :joy:.

3 likes

Heel raar eigenlijk maar de hitte viel me zo mee vandaag! Normaal kan ik er totaal niet tegen maar vanochtend rond 10 uur gingen we de hond uitlaten en m’n vriend ging helemaal slecht maar ik had het niet bijzonder warm. Rest van de dag rustig in de schaduw in de tuin gezeten, het was prima te doen. Gelukkig is het huis lekker koel want de AC heeft veel gedraaid.

Dinsdag weer aan het werk, dan piep ik vast wel anders haha.

2 likes

Ben vandaag naar het strand geweest en het was echt heerlijk! Lig nu ook zo ontspannen in bed. Helaas morgen gewoon weer werken.

Knuffel! :heart:

1 like

Iemand heeft de linkerspiegel van mijn auto eraf getrapt(ofzo) en dat hele ding is gewoon afgebroken :slightly_frowning_face:

1 like

Ik kom net terug van een festival, blijft gek, festivals op zondag haha
heb een heerlijke dag gehad maar my god er zijn zeker 7 mensen out gegaan door drank + de hitte + de zon (en misschien drugs) brrrr

3 likes

Vanavond heerlijk in een jacuzzi gezeten. Was zo chill!

2 likes

Oh eng zeg! Mensen vinden mij altijd een beetje aanstellerig als ik zeg niet van dit weer te houden maar ben altijd bang voor een halve zonnesteek ofzo zodra ik ook maar iets doe of ga sporten. Hopelijk is t goed gekomen met die bezoekers!

1 like

Ik snap wel dat je je zo voelt. Dit gevoel heb ik ook heel vaak. Maar je kunt jezelf niet vergelijken met anderen want niemand bewandelt hetzelfde pad. Je hebt iets vreselijks meegemaakt en daar ben je overheen gekomen en van wat ik zo op het forum lees doe je het echt supergoed.

3 likes

Pfff, ik ben even op vakantie(half voor mezelf en half werk) en nu zit ik in het hostel en wil ik niet naar bed, want dan is het al morgen en morgen ga ik naar een hotel en dan begint het werken bijna :sob:. En ik vind hostels echt leuk en het geeft een “er tussenuit” gevoel, maar morgen ochtend moet ik dus gewoon weer uit checken :frowning:

Maar ik ben ook moe :frowning:

Ik heb dus sinds een week spontaan een crush op shawn mendes en dit is me een partij bijdragend daarbij:heart_eyes:

2 likes

Niet echt een lekker vooruitzicht als we ook nog meer dan 'n uur onderweg zullen zijn (ik gok zelfs misschien wel 1,5-2…)

1 like

Aankomsttijd is 2.30 :cry:

Heb gister wel gedouched maar vergeten mn haar te wassen met shampoo… gadver wat voelt mn haar nu vies

Ga ik nu naar beneden voor een glas ijskoude Pepsi Max Cherry?

In ons nieuwe huis gaan we op zolder slapen en m’n vriend wil geen koelkastje op de kamer. Dus als ik dan zoiets wil drinken, moet ik midden in de nacht 2 trappen naar beneden :sob:

2 likes

Okeee ik heb buikgriep en moet straks werken na 3 weken vakantie. Durf me nu eigenlijk niet ziek te melden omdat ik volgende week ook vrij ben.

1 like

Godverdomme slecht geslapen komt er nu steeds een vogeltje in mn raam die steeds expres naar me fluit. Takke beest

Jezus, ik word wakker gemaakt door een of ander raar geluid dat mijn rat maakt en een paar seconden later overlijdt ze in mijn handen :cry: :pensive:

2 likes