Volledig lichaam foto’s geplaatst op mijn insta. Moet geen ding zijn maar schijnbaar was het het toch. Ik zit beter in mijn vel en body positiviteit werkt schijnbaar.
Jeej! Eindelijk gelukt met insta terug krijgen.
Zie trouwens veel blote benen langskomen vandaag. Nou zit gewoon met vest aan op de bank te rillen. Vriend heeft het bloed heet en de ventilator aan.
In de sportschool lopen m’n vriend en ik naar buiten.
Oudere dame:“Zo, jij hebt spierballen!”
M’n vriend:" oh euh…ja net gesport he. Zakt zo wel af"
Oudere dame: “Nou, staat je goed hoor. Ik vind het mooi”
M’n vriend: “haha nou bedankt, maar m’n vriendin staat erbij he haha”
Oudere dame: “maakt me niets uit”
Ik zal ze wel even alleen laten
Je ziet er super goed uit
Ik wil echt een bord op hangen aan het begin van mijn straat.
In deze straat maken we veel lawaai , zijn we op rare tijden aan het timmeren , staan we in het weekend vroeg op om te zagen , houden we loei harde gesprekken het liefst in de tuin , wilt Pretty een bom op mofrika gooien.
Oh en… ik ben met ongeschoren benen de deur uitgegaan vandaag. Het is echt te lang maar ik dacht, waarom mag een man het wel? Ik heb er geen zin in, dus.
Go you! Ik doe dat ook zovaak hoor. Nu heb ik makkelijk praten met donkerblonde haren, maar mocht iemand er iets van zeggen dan denk ik ook gewoon: tja als een man het ook mag, dan ik ook
Hahahahahahah
Ik ben bijna een week vrij geweest en ik heb zo weinig zin om morgen weer te moeten werken
Dit gevoel inderdaad. Ook al begin ik donderdag pas. Ik had eerst 1.5 week vakantie en toen 1 week dienstreis en nu nog wat dagen vrij. Maar zie zo op tegen de kantoor dagen.
Ik heb een paar weken terug gesolliciteerd bij een bedrijf dat me na het weekend zou laten weten of ik door mocht naar de volgende ronde, en heb gewoon nooit meer iets gehoord. Heb de persoon waarmee ik het gesprek had 2x gebeld (voicemail) en gemaild, maar gewoon niks?! Laat dan maar zitten, maar vet asociaal. Had ook het gevoel dat ik een goede kandidaat was…
Wauw dat is wel echt super aso inderdaad. Snap niet wat bedrijven dan denken. Hopelijk is er een verklaring voor maar snap dat je er nu niet meer wil werken, their loss!
Ja, het is ook nog eens een startup binnen Nederland dus lijkt me dat je je goeie naam dan wil behouden? Maar ja, their loss inderdaad
Ik neem bijna nooit paracetamol. Niet echt een reden, heb niet echt vaak pijn waarbij dat nodig is. Maar nu heb ik paar weken geleden gaatje laten vullen en nu doet die tand zo’n pijn. Heb een paracetamol genomen en het s weg! Wat een fantastisch spul.
Iemand die ik vam vroeger ken gaat trouwen. Ben zo jaloers, niet eens op t feit dat zij gaat trouwen, maar alleen al omdat ze het kan en doet en ik nog bezig ben mn leven weer op te bouwen, na een kutjaar. Duurt me te lang hoor.
Ik ben chaggie. Ja echt
Om 22.30 op een zaterdag?
*dit was op het bericht over de politie bellen niet over die hierboven dat je gaat slapen, hehe.
Morgen weer werken maar ik ben nog niet moe. Maar moet wel gaan slapen anders heb ik morgenochtend spijt
Kut zeg. Die huilbui (die vanmorgen al moest komen) is inmiddels gelukt. Heb nu alleen hoofdpijn en ben misselijk en nog benauwder. En nu is mn lichaam vanbinnen in paniek aan het raken, maar mn hoofd is wazig. Goed te volgen dit
Haha nee, ik vond het ook heel vervelend dat ‘mijn’ naam al in gebruik was en ik een laag streepje moest.
Je was me dus wel voor, maar ik ben er wel al even. Post alleen heel weinig @HvO.