Daar had ik het gisteren nog over. Dat we wel gek lijken om van die kussentjes te gaan dragen met zulk weer. I love niet voorgevormde bh’s! (En ik vind dat ook heel mooi en sexy)
Niet doen! Kost veel energie en daar krijg je het warm van. Dus je laat het.
@grace ja maar ik snap je wel. Als je al niet echt kan communiceren is dat best eenzaam, dus heel logisch dat je je vriendje mist!
Ben echt aan het vegeteren op mijn werk
Ah dit vind ik echt heel fijn voor je! Heb je verdiend!
Ik zou « je veux tout » zeggen bij de bakker en dan je helemaal ziek eten aan brood.
Brood is liefde, brood is een vriend.
Drie borden Indonesisch (?) eten en twee geknipte hoofden?
Ringt geen bel, nee
Mn haar is zooo kort geknipt net, van tot bh band tot net boven schouders. Al sinds ik kind ben niet meer zo kort gehad.
En nu ben ik helemaal nat van het zweet, ik zit wijdbeens voor de ventilator #zweetreet #zweetkut
Ik vind het dus vooral heel leuk staan als ik in mijn ondergoed sta, dan vind ik het sexy! Maar met een topje erover heen is het al snel een beetje… zielig. Mijn borsten zijn niet (meer) super rond Ik kies dus ook tactisch mijn topjes uit nu, juist met decolleté zodat het beter valt.
@SpeedOfSound Ja zit echt veel lekkerder he! Het bounct wel meer, heb wel het idee dat vulling en beugel het allemaal meer op zijn plek houdt. Maar met die hitte veel te warm.
Hebben jullie ook dat je de hitte vooral voelt als je ergens stil staat en binnenkomt? Dat het zweet dan echt gaat gutsen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja!! In mijn huis is het wat koeler dan buiten en pas als ik van buiten naar binnen kom, dan begint het zweten pas echt
Ok wat een eensgezindheid hier! Wat mensen om me heen herkenden het niet maar zij zijn gewoon de uitzondering blijkbaar
Wij steunen je. En de kans is groot dat het er valt. Maak je niet teveel zorgen.
Ik ben trots!
Ik heb net in mijn ondergoed gezwommen in een vieze Beek en ik moet nog boodschappen doen maar ik heb echt het idee dat ik stink
Vervelend is dat, heb ik ook veel last van. Telde er gisteren 12 op mijn benen en ook een mooie op mijn bovenarm. Mensen zullen wel denken dat ik mishandeld wordt.
Wacht ik heb een french press!! Gewoon zoals normaal doen maar dan 24 uur laten staan en in plaats van heet water dus koud water?
Ik kom echt tot niks vandaag.
Ben naar de kapster geweest en thats it.
Nu wil ik ook frietjes, maar ik wil de oven niet aan zetten