Wat je even kwijt wil #23

Ik heb zin in een ijskoffie… wie komt mij eentje brengen?

Heheheeh. Wel blij dat dat nu meer komt in nl en ik het gwn kant en klaar kan halen ipv vanalles uit de kast moet halen

Huh ineens is een supermarkt dicht hier wegens verbouwing alleen wist niemand het.

1 like

Hoe ga ik vanavond Rammstein overleven ?

1 like

Niet?!

Maar gaaf! Veel plezier daar, lijkt me wel leuk om ze te zien

1 like

Pfff ben ongesteld en is echt niet te doen in deze hitte. Voel me ook zo hormonaal, vreselijk!

1 like

Ik werd net in de Kruidvat verleid om dit ding mee te nemen vanwege de prijs, maar ik snap niet hoe het werkt? Het is een omslagjurk, maar er zitten geen gaatjes in om het koord doorheen te rijgen? Ik raak er heel gefrustreerd van :angry:

Wat goed! Proficiat!

1 like

Dus ik dacht dat ik zon B&J cookie ding pakte. Is het een slice met pindakaas dingen erin… ik haaat pindakaas.

1 like

Kan gebeuren joh, veel succes

1 like

Nee, dan zit het heel verfomfaaid aan de voorkant… Er klopt echt niets van.
Maar ik vind hem nu ook heel lelijk na al dit gesteggel dus ik breng hem wel gewoon terug :woman_shrugging:

1 like

Mijn lievelings

@Chesirecat GEFELICITEERD!!

1 like

Nou geef maar hier dan, pindakaas is life

2 likes

Ik wou eigenlijk zwemmen maar ik heb nergens geen zin in dus heb mezelf binnen opgesloten met ventilator aan. En dan binnen kort als ik ongesteld ben janken dat ik niet kan gaan zwemmen.

Ik ga nu voor het eerst in 16 jaar ofzo de deur uit met een beha zonder vulling (ik sport wel gewoon in een beha zonder beugels/vulling etc, maar dan boeit het me niks), ik vind het echt eng? Ze zien er nu heel anders uit dan in push up beha, maar vind vulling nu echt veel te warm. Maar vind het wel spannend :’)

5 likes

Pff het is zo warm, ik dacht echt net dat ik doodging op de fiets (een klein stukje van mijn huis naar de supermarkt). Leven jullie nog?

• Ja
  • Nee
  • NEE!

0 stemmers

Dat krijg je als je zulke goeie karma opbouwt door ijskoffies voor oververhitte forummers te kopen! Gefeliciteerd!!!

14 likes

Ik heb een moedervlek op mijn rug die ineens een wondje is. Ik blijf de korst er ook maar af pulken. Moet ik niet doen en ik moet gewoon even naar de huisarts maar ik ben bang.

Ik heb net in 5 sec in m’n mond een knoopje in een kersensteeltje gelegd. Dat was mijn succes van de dag. Beter wordt t niet.

20 likes

Ehm. Ja je vouwt m dubbel en dan duw je een uiteinde door het lusje. Moet wel een lang genoeg stokje zijn.

Dit kan ik ook!! Is m’n party trick

1 like