Wat je even kwijt wil #23

Ik heb mijn scriptie gehaald! Met een 8! Mijn dag kan niet meer stuk jongens

127 likes

Gefeliciteerd! Mooi cijfer! :grin:

1 like

Ik ging gisteren naar de kapper en m’n kapster zei dat ik hoofdluis had en ze me niet verder kon helpen. Ik ben meteen naar de winkel gegaan om van alles te kopen en ben thuis gelijk met die luizenkam aan de slag gegaan. Ik kon helemaal niks vinden en ik heb m’n vriend ook laten kijken en die heeft ook helemaal niks kunnen vinden. Gisteravond en vanmorgen weer met die kam gedaan en weer niks gevonden… heb ook helemaal geen jeuk. Dus nu zit ik met €20,- aan spullen waar ik niks aan heb en ik kan voorlopig niet naar de kapper, omdat de komende weken m’n vrije dagen vol zitten. Ben echt een beetje boos.

Wat fijn!! Gefeliciteerd! :clinking_glasses:

1 like

Wat goed! Gefeliciteerd!! :tada:

1 like

Ja, ze zei zelfs dat ik alles in vuilniszakken moest doen etc, maar gelukkig was ik zelf al zo ver dat dat onzin is. Ik zou ook echt niet weten hoe ik eraan zou komen, omdat ik nooit zulk close contact heb met andere mensen. Behalve m’n vriend maar zijn haar is zo kort, dat ze daar niet eens in willen zitten denk ik.

Nee. Hallo je gaat met dit weer toch geen ijsje delen.

12 likes

Misschien wel gewoon door de warmte ipv alleen de zon? Ik had er gisteren ook hoofdpijn van, ook met genoeg drinken en weinig in de zon. Hopelijk voel je je snel weer beter in ieder geval!

1 like

Wat een mooi cijfer. Vandaag toch wel gevierd met ijs mag ik hopen?

1 like

Het zou wel kunnen komen door de zon hoor, maar misschien ook gewoon de warmte in het algemeen? En zwanger zijn erbovenop? Ik word van hitte zelf ook al redelijk misselijk. Zou het ff rustig aandoen, niet teveel bewegen en goed op jezelf letten, je weet zelf wel wanneer het mis is. <3

En @Dazed gefeliciteerd, wat goed!!

3 likes

Ok ik neem alles terug, dit weer is niet te doen.
Gelukkig kwam ik op weg naar huis langs een Action waar ik even naar binnen liep voor een koelhalsband voor de hond en ze hadden nog precies 1(!!!) klein opblaasbadje. Ik kan er precies gestrekt in en zit hier nu bijzonder content met m’n ijskoffie.

ik heb er een klein bodempje water in staan, echt een handbreedte, om niet onnodig veel water te verspillen, gezien de paniek over de waterdruk. Het water recycle ik op de planten zodra het gedaan is met de hittegolf.

12 likes

Me deze zomer

5 likes

Mocht het woord zweetteef opgenomen worden in de dikke Van Dale dan mogen ze mijn foto erbij plaatsen.

7 likes

Heb de hele dag in de airco op kantoor gezeten, niet eens naar buiten gegaan voor pauze en zoals een echte Hollander betaamt: I LOVED IT. Morgen op een andere locatie werken, daar zal ik wel wegdrijven vrees ik. Het wordt wel koeler maar het klimaat is daar sowieso shittie dus de warmte zal wel blijven hangen.

Mijn lontje is echt korter met dit weer, wil allerlei irritaties kwijt maar misschien meelezers dus ik laat het maar. Maar wow erger me kapot.

1 like

Jaa we gaan zo picknicken aan het meer en als toetje een ijsje halen :grin:

3 likes

6 likes

Als er een mega stof wolk zit zeg je gewoon “Heyyy Minoes zat je onder de bank”

17 likes

:partying_face: Gefeliciteerd!

1 like

IK OOK ben echt mega kattig