Yesss ik had vanavond een afspraak maar hij heeft afgezegd, zo chill, lekker netflixen in bed
Zo raar dat het nu 34 graden is en morgen max 23
Ik heb een hangmat!!! Net opgezet. Raad wie er het komende half uur gaat chillen in de hangmat
Waarom weet jij dit ĂŒberhaupt nog?
Oef ja, in aug gaat ie dicht wss he. Zo stom. #rennen
Ugh, mannen Mijn vader heeft gisteravond blijkbaar mijn scheermes gebruikt en er zaten nog allemaal nasty haren in. Heb ik dus net allemaal eruit moeten halen toen ik zelf ging douchen + scheren. De vloer van de douche lag ook bezaaid met kleine haartjes⊠Echt hoe dan. Ik ging net verhaal halen, zegt ie âJa ik wilde even proberen met jouw mes maar het lukte toch nietâ Uhm??? En dan je eigen oerwoud er lekker in laten zitten? Nasty.
Als ik in juli terug ben ga ik graag met je mee.
Als je naar de Apenheul wil, ben je van harte welkom bij mij voor koffie of thee. Ik woon daar vlakbij.
Ik ben zo ongeveer gesmolten en kijk gewoon uit naar de 28 graden van morgen
Alleen als ik word thuisgebracht
Huh? Hier nog gewoon 30 morgen
Ik heb een hartaandoening dus moet me al helemaal koest houden als het heet is, ben al eens op de EHBO geëindigd toen ik te actief was. Ons huis wordt ook echt fucking snel warm en blijft dat en ik slaap op zolder. Voor die paar dagen per jaar was het kut maar de moeite niet, maar we hebben nu toch maar een airco aangeschaft omdat die hele hete dagen steeds vaker voorkomen.
Probeer âm nu voor het eerst uit en WOWOWOWOW wat ben ik gelukkig godsgeschenk dit!!!
Wauw een acht. Gefeliciteerd. Knap gedaan, je mag trots zijn op jezelf.
Trouwens, een scriptie afronden is al een prestatie op zich. Ik vond het heel veel werk en inspanning.
Ik vraag me echt af waarom mân hoofd bedacht dat ik best wel geven naar de sportschool kon gaan. Zonder airco
Ik wist net mijn pincode niet meer
Er stonden vandaag staatsloterij wervers op pieter vreedeplein!!! Ik heb me maar ingeschreven. Arme kinderen.
Ohh helaas ben ik overdag werken
Ik wou zeggen voor mij!! Maar ik moet morgen werken dus kan aan het ijskoffie infuus.
Wow echt? Waar is hier?
Ik woon in Groningen, hier koelt het morgen 10 graden af dankzij koele zeelucht. In het weekend wordt het pas weer 25+.
Dus tip voor jullie allemaal: kom naar het Noorden de komende dagen
Noord-limburg (grens met Brabant). Pff ik wou dat het hier ook wat koeler werd⊠dagen erna nog steeds 26 graden en hoger. Zoals het er nu uitziet is er pas over een week verkoeling