Wat je even kwijt wil #23

Trots op jou

2 likes

Ik zou een klachtenbrief sturen en daarin minimaal 1x met gofferedomme schelden, Ć  la Tiny & Lau.

8 likes

Fabrikant mailen! Goed kans dat je dan een gratis oreopakket krijgt

3 likes

Waarom lees ik een interview over een bevalling van Alanis Morissette?

Het duurde heel lang voordat ik deze snapte haha

1 like

Ik denk dat je ouders je vooral geluk en fijne mensen in je omgeving toewensen. Wat heerlijk voor je dat je ouders zo met je meeleven.

Ik ben net voor de eerste keer naar de fysiotherapeut gegaan voor mijn tandenklemmen en holy shit de acupunctuur was het aangenaamste deel van het bezoek.

9 likes

Daarvoor moet ik dan even nieuw bewijs hebben haha. Misschien in het volgende pakje :smiley:

1 like

Ik denk dat dit een prima eerste zin is hoor! Een beetje volwassene ziet jou ook gewoon als een ander persoon dan je zus, dus komt vast goed. Bovendien hoef je dus niet vaak met haar te werken, alleen morgen komt het toevallig zo uit. Dus een klein kletspraatje omdat jullie elkaar ā€˜kennen’ is voldoende en klaar. Het wordt vast niet ongemakkelijk!

2 likes

Ik heb dus hetzelfde!! Echt nice, kan nu een nieuwe telefoon nemen :slight_smile:

1 like

Ik zit op de boot van Ierland naar UK. Met heel veel mensen die dezelfde reis maken. Ondanks de harde wind in Rosslare in Ierland valt de zeeslag me erg mee. Ik heb daar vaak veel last van. En muziek en koptelefoon en warme chocolade helpen ook.

5 likes

Oh ja, leuk! Hij gebruikt volgens mij alleen nooit Word, maar misschien kan ik wel iets geks instellen in z’n Outlook, eens zoeken.

Enkel de standaard bureau-dingen (kalender, printer, schrijfgerief, etc., niets persoonlijks), maar die gebruikt hij volgens mij ook amper. (En we delen onze bureaus met mensen die op een ander moment werken, dus ik denk dat als ik daar iets mee zou uitsteken, een ander slachtoffer wordt, haha.)

1 like

Weg van die horrorcamping dus? Gelukkig! Goede reis!

Ik ben aan het leren voor mijn wijncursus examen (het theorie deel dan) en vind het nog best lastig. Ben benieuwd of ik het ga halen.

3 likes

Vandaag 28 geworden en net vroeg de portier: ā€œben jij wel 18???ā€ :upside_down_face::partying_face:

34 likes

Krijg wel superveel zin in wijn haha, alleen als ik daar aan toegeef wordt het leren er niet beter op denk ik

2 likes

Ik heb een stukje van een liedje gehoord en het klonk leuk en nu wil ik weten welke het is. Ik kom er alleen niet achter. Tekst gaat zo: Doe wat jij wil, dit is jouw feestje, Jij mag doen doen wat jij wil, doen wat jij wil

Weet iemand welke het is?

Zo fijn ik laat nu alles tochten en omdat het zo afkoelt lig ik nu in bed onder m’n dekbed :two_hearts::two_hearts:

6 likes

Al zes hele dagen lid van FF en nu al helemaal verslaafd. Gelukkig bestaat er WiFi via internet@sea. Want ik miste jullie al tijdens het autorijden. (heb roaming uit staan want m’n Mb’s waren op).

7 likes

Ben je okƩ? Hoe zijn de laatste dagen gegaan?