Ik snap je heel goed! Laatst vroeg een nieuwe collega hoelang ik al bij mijn bijbaan werk. Bijna twee jaar, oeps. Het is dus echt heel simpel werk, maar het verdient goed en idd zo fijn om na een week studeren niet na te hoeven denken. Maar goed ik snap dus je struggles met studiegerelateerde bijbanen
Zag net een vrouw op een terras een stuk plastic (denk niet dat het van haar was) onder haar stoelpoot vandaan trekken en op straat gooien
Had echt zin om het op te pakken en in haar tas te proppen, gooi het gewoon even weg? Maar toen kwam mijn tram al
- vitaminwater vervelende moraalridder die je er bent
- ja ze had het gewoon even moeten weggooien
0 stemmers
Dat zijn echt veel relevante dingen, vind het wel heel raar dat je dan niet uitgenodigd wordt (van wat ik uit het sollicitatietopic opgemaakt heb dacht ik dat je nog geen gesprek had gehad? Ook @Lula, tuurlijk word je niet altijd aangenomen maar bij een goed cv en een goede brief niet uitgenodigd worden vind ik wel apart).
Zou bijna denken dat ze eigenlijk al iemand hebben die er via via binnen is gekomen ofzo. Maar goed er gebeuren wel vaker zulke dingen die niet logisch lijken, had iemand anders uit het sollicitatietopic ook laatst. Weet even niet of dat topic members only is dus noem de naam maar even niet.
Ja ik heb ook een vast contract, dat is ook echt lekker. Maar heb jij nog veel tijd om er dan nog andere dingen naast te doen? Vaak zie ik dingen voor 12 - 16 uur, dat gaat me niet lukken ernaast. Heb ook verplichte aanwezigheid bij mijn studie terwijl ik maar kort van tevoren mijn rooster krijg, dus dat is ook wel lastig met plannen. Maar goed moet binnenkort maar eens na gaan denken wat ik wil. En dan gewoon gaan solliciteren, als ik niet aangenomen word hoef ik ook niet te stoppen bij mijn andere bijbaan haha
Haha wat, ik zat de uitslagen van het wk vrouwenvoetbal terug te kijken want ik heb bijna niks gezien, maar Amerika heeft met 13-0 gewonnen van Thailand? 13? Hoe dan? Wat een maffe wedstrijd moet dat geweest zijn? Lullig voor Thailand ook wel
Ik ben niet snel jaloers, maar mān broertje van 19 gaat deze zomer verhuizen naar een nieuwbouw appartement op de Zuidas, waar onder andere ook voetballers van Ajax gaan wonen enzo. Daar ben ik niet zeker niet jaloers op, maar wel op het feit dat hij een conciĆ«rge- en wasservice heeft. Zijn was hoeft hij niet zelf te doen en hij hoeft nooit thuis te blijven voor pakketjes, want die worden altijd aangenomen HOE CHILL
Oh ja verplichte stage scheelt al natuurlijk. Ik wil ook tijdens mijn master dat wel gaan proberen, voor nu doe ik het ook liever nog niet. Heb wel iets gedaan behalve die bijbaan en heb wel een goed gemiddelde, het is ook weer niet zo dat mijn cv helemaal leeg is. Maar tegenwoordig verwachten ze soms zo veel van je heb ik het idee.
Dat van die andere mensen opzoeken heb ik echt van de week nog gedaan haha, ik vind dat ook altijd een goede manier om te kijken of je kans maakt.
@oversized is je broertje Matthijs de Ligt? Of ging hij nou naar het buitenland⦠Hmm geen idee eigenlijk haha. Wel echt chill ja, haat thuisblijven voor pakketjes
Ik mag op sollicitatiegesprek komen bij de toch wel meest toonaangevende organisatie in mijn sector en ik ben nog steeds verbaasd dat ze mij hebben uitgenodigd. Iedereen en zn moeder zal op deze functie hebben geschreven en ik snap gewoon niet dat ze mij uitnodigen. Ik zit constant mijn mail te openen om de uitnodiging nogmaals te lezen. De kans dat ik de baan daadwerkelijk krijg is natuurlijk alsnog 5%
Supertof!
Ik moet dus nu iedere dag aan jou denken als ik mijn ratchet ijskoffie met ijsklontjes maak en hoe erg je daar op neer zou kijken 
Lieverd ik kijk niet op je neer hoor. Ik koop zelf ook die kant en klare ijskoffies zelfs bij de aldi. Ik ben al trots op je dat je ijskoffie drinkt!
Dies ook mijn fave. Die van de aldi is ook chill en maar 50 cent. Oh en i will come at you⦠to drink die ijs koffie hagag.
Misschien moet ik een ijskoffie tour doen. En dan bijhouden waar de beste ijskoffie is.
Jaaa ik heb die blauwe versie daarvan en dan met ijsblokjes in de blender! 
Hahahah ja ik was aan het typen en ik dacht āzeikerdā
Worth the activity!!
kunnen concertorganisatoren aub stoppen met het houden van concerten in het goffertpark? zo extreem onhandig qua vervoer
Dit durf ik nog niet in verband met mogelijke bekbeuken die dan mijn kant op kunnen komen (het zijn vaak niet de sociaalste mensen die shit op straat gooien), maar als er shit op de grond ligt naast de prullenbak gooi ik het er wel in tegenwoordig.
Ben jij nooit uitgescholden/ātrut waar bemoei je je meeā etc als je zoiets doet? Want dan durf ik het misschien ook hahaha
Mijn oreo zit verkeerd om. En scheef. Deze hele doos is vreemd. Vulling zit raar, koekjes scheef. Will still eat though.
Buiten hangen! Niks is lekkerder dan luchtgedroogde was (toch?)
Rijd ik net met mijn auto weg bij het autoherstelbedrijf (schade laten repareren na aanrijding, niet mijn schuld), rijd ik ik daaro de afrit af, ziet deze blinde sloerie gewoon een auto over het hoofd. Ging echt net goed. Kon alleen maar hardop tegen mezelf zeggen: jezussssss jij denkt je auto is net weer helemaal klaar, ik rijd hem meteen weer in de prak??? que??? Wel weer even een goede wake-up call (die had ik al gehad na de aanrijding zou je denken 

)
Waarom moet het nou alweer over ijskoffie gaan. Straks tijdens mān overstap ga ik maar ijskoffie kopen 
Want koffie kan altijd