Wat je even kwijt wil #23

Valt me echt op dat vrouwelijke cabaretiers (of is daar een specifiek woord voor?) zó veel sneller irritant/vervelend/niet grappig worden genoemd dan hun mannelijke collega’s.

3 likes

5 denk ik

Wat een verdrietige situatie. Ik denk niet dat er opluchting (het lijden is voorbij) óf verdriet dat je oma er niet meer is, kan zijn, maar dat dit er juist allebei tegelijk kan zijn. Het is helemaal niet gek dat je verdrietig bent, maar het is ook niet gek als je over een paar dagen die opluchting weer merkt dat de moeilijke situatie voor haar voorbij is. Heel veel sterkte!

1 like

Ach wat verdrietig. Sterkte :heart: En heel mooi dat je toch nog om haar kunt rouwen (dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind het heel mooi hoe je het zelf uitlegt)

1 like

Hele knappe jongen in de boutique maar hij houd niet vqn ijskoffie… oke bye

2 likes

Ik werk veel samen met een andere afdeling en de mensen uit het team waar ik vaak contact mee heb, zijn zo aardig en lief. Vind ze ook heel schattig. Nu gaat er iemand weg daar en hij moest bijna huilen toen hij het vertelde :cry:

1 like

Mwah, niet echt. Was nog helemaal wazig vanmorgen.
Eenmaal op werk ging het wel gelukkig. En halverwege de ochtend watergevecht met de klas (ik heb er een paar flink te grazen genomen :joy::joy::joy::joy:). Was kei leuk.

Nu fysio en daarna chillen in de hangmat :heart_eyes:

4 likes

Veel sterkte :sleepy: Zo jammer dat ze je de laatste tijd niet meer herkende. Ik snap wel dat het nu toch pijn doet, zo te horen heb je ook heel veel fijne herinneringen aan haar! :heart:

1 like

Gecondoleerd. Ik vind het juist heel herkenbaar. Door dementie (of wat je oma ook had) heb je eigenlijk nooit echt afscheid kunnen nemen van de persoon die ze was en daar kan je zeker ook om rouwen. Hoewel ik bij mijn oma wist dat het eraan kwam en dat het voor iedereen en voor haarzelf ook beter zou zijn heb ik echt gejankt als een baby. Dus laat het gevoel er zeker even zijn, veel sterkte❤️

1 like

Ik postte denk ik een maand geleden dat een van de parels van mijn nieuwe armbandje was afgevallen. Ik had die van mijn vriend gekregen in Macedonië. Ik mailde naar die winkel en ik mocht het armbandje opsturen dan zouden ze hem maken en terugsturen. Inmiddels dus een maand geleden en ik had geen idee of het überhaupt daar was aangekomen, want ik wist niet of ik het adres juist had genoteerd. Krijg ik net van de bezorger een pakketje uit Macedonië met mijn armbandje! Zo leuk!

49 likes

Pff alle grote dingen op werk zijn klaar en ik ben zó duf nu, maar moet nog een uur

Ik heb vandaag witte chocolade ijskoffie gedronken, macadamia en nu een chocolate chip cookie variant.

15 likes

Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Gecondoleerd! :heart:

1 like

Mensen ik worst echt gefrustreerd van jullie weer berichten. Ik ben al sinds zaterdag in Engeland en het regent hier gewoon en het is niet eens echt blote benen weer :frowning: nu vlieg ik zo terug en dan mis ik net de hittegolf, terwijl ik zo van hitte houd :frowning:

1 like

Het wordt zaterdag ook 30 graden :wink:

Ik heb net bij de Aldi allemaal goedkope jurkjes en shirtjes gekocht, mijn gewone broeken passen niet meer en ik heb geen zin in grote investeringen in kleding die ik maar een paar weken/maanden kan dragen…

Dus de komende tijd ben ik een wandelende Aldi paspop :laughing:

9 likes

Vervelend is dat, klinkt ook tegenstrijdig als het dezelfde soort functie was.
Dit bericht maakt me ook een beetje wanhopig want ik heb helemaal geen goed cv, als het jou al niet lukt dan…
Maar jij doet wel een competitieve studierichting geloof ik hè? Ik zit volgens mij wel in een hele andere sector. Eigenlijk moet ik echt stoppen met mijn bijbaan die ik alleen voor het geld heb en omdat het makkelijk werk is en iets zoeken dat bij mijn studie past. Maar als ik al de hele week aan het studeren ben wil ik liever een baan waarbij ik niet te veel hoef na te denken en in mijn opleiding zitten ook geen stages. En als ik eerlijk ben besteed ik de tijd die ik over heb ook liever aan werk waar ik voor betaald word dan aan vrijwilligerswerk, mijn huur betaalt zichzelf ook niet. Maar ja als ik na mijn studie geen baan vind dan al helemaal niet :’)
Nou tot zover mijn dodere cavia haha. Maar klinkt alsof je een goed cv en goede cijfers hebt, dus het lukt je vast wel ergens anders!

1 like

Wat een zooi, mijn diepvries is ineens kapot??? Kan alles weggooien en hij zat compleet vol. Kan er ook wel bij joh :thumbsup:

2 likes

Ik snap je heel goed! Laatst vroeg een nieuwe collega hoelang ik al bij mijn bijbaan werk. Bijna twee jaar, oeps. Het is dus echt heel simpel werk, maar het verdient goed en idd zo fijn om na een week studeren niet na te hoeven denken. Maar goed ik snap dus je struggles met studiegerelateerde bijbanen

2 likes