Ik zit de film Dames 4 te kijken (ja i know heel slecht) maar er wordt door een MAN gezegd ‘zit je tampon scheef?’ najaaaaaa zeg
Maar ja wel M.I.A. muziek dus kudoos
Redelijk zolang ik me stil hield. En de zon scheen, dat hielp ook. Ik heb m’n vriend wel in de gaten gehouden richting de honden.
De camping was redelijk. Het horror deel kwam van de agressie van m’n vriend. En dat eindigt vrijdag voorgoed.
Gecondoleerd en sterkte, want het blijft moeilijk om te verwerken. Ook al zie je het aankomen.
Hoe kan ik trouwens in het opbiecht topic? Ik heb duidelijk info gemist
Nog een paar daagjes volhouden ik denk aan je
Lol ben al meer dan een jaar lid en wist dit dus niet. Thanks
Al m’n plantjes bemoederd, het huishouden snel aan kant gemaakt en nu zit ik Mocro Maffia te kijken en m’n nagels te lakken. Lekker avondje.
Oh, ik had iets gelezen over je haren wassen met flessen omdat de douche niet werkte, en dat het kamperen zo kut was, dus dacht de camping. Maar dit is wel even een stapje of tig erger. Sterkte nog even dan
Ik moet morgen weer naar kantoor. Ben er al 3.5 week niet geweest. Ik vind het spannend ofzo ?
Gefeliciteerd!
Ik zag net deze naam op het nieuws en moest zo hard lachen Hopelijk komt hij niet te vaak in Engelssprekende landen hahaha
Hhahahah ja Pownews/Powned heeft hier best vaak grappen over gemaakt. Ik vind het zo grappig.
Wij zijn ook opgevoed met het gegeven ‘als er geen afvalbak in de buurt is dan stop je papiertjes oid maar in je zak’. Ik kán niet eens iets op straat gooien, gaat tegen mijn gevoel in.
Ik fietste net naar huis en had het gewoon koud
Ik ook en ik vind het heerlijk
Oh dat doe ik ook altijd… maar mn ogen zijn nu ook al heel de dag rood en ze jeuken, dus denk dat het dan niet aan buikslapen kan liggen
Ik kom net(21:15) thuis van vakantie en ben super moe maar moest veel klusjes doen. Eerst zie ik dat 1 van mijn ratten een gezwel heeft, waarschijnlijk kanker, dus kan morgen mooi naar de dierenarts. (In mijn hoofd ben ik al gelijk aan het bedenken of ik haar ga laten opereren, aangezien ze al 2 is en mijn laatste rat de operatie niet overleefde en het niet mijn favo rat is(sorry) en als ze dan snel dood gaat dan moet ik een nieuwe rat erbij nemen voor mijn huidige rat en waar haal ik die vandaan?)
Daarna staat ik heel hard mijn voet tegen een pijp aan heb een pijnlijke bloeduitstorting, vervolgens sta ik in een stuk glas van een vaas die vorige week stuk was gegaan. Gelijk bloed en dan werkt de zaklamp op mijn mobiel niet mee en met alleen mijn kamer lamp zie ik dus amper iets
Mijn boek is uit en ik kan niet kiezen met welke ik nu wil beginnen…
- De edele kunst van not giving a fuck
- Hyperion
- Het Rosie project
- Vader
- Het leven als tragikomedie
- Hex
0 stemmers
Een ct scan is echt veel minder erg dan een mri scan! Een ct tunnel is ruimer dan een mri tunnel en het duurt ook maar een paar minuten en een mri scan al gauw 20/30 minuten. Heel veel succes en sterkte, maar als je de mri hebt overleefd dan overleef je al helemaal de ct-scan!