Dankje voor de tip! Net geprobeerd en werkt super!
Weet niet of je er veel aan hebt, maar ik ben er een tijdje geleden in begonnen (wel in het Engels) en ik vond het zoooo enorm irritant geschreven dat ik maar gestopt ben haha.
Graag gedaan, ik ben er voor opgeleid. En als toevoeging een ct heeft eigenlijk niet eens een tunnel maar een ring, dus het voelt minder claustrofobisch.
Ja het geluid van een mri is echt heel veel maal erger dan een ct scan. Heel veel mensen hebben er last van en veel patiënten zeggen dat in vergelijking met een mri scan een ct scan echt niks is.
Lief berichtje!
Ja, precies. Ze worden ook gemiddeld maar 2,5 ongeveer, dus is het het dan waard? Nouja ik ga me daar morgen wel druk over maken.
Nee er staat niemand naast je (onnodige straling is niet goed voor je), maar je wordt goed in de gaten gehouden. Als het helpt zou je kunnen vragen of ze tegen je praten tijdens de scan, maar ik denk niet dat het nodig is omdat het maar een paar minuten duurt.
Edit: bij een mri scan zou er op zich als ze het toelaten wel iemand bij mogen zitten, een mri scan is namelijk niet schadelijk.
Geen probleem je mag me altijd vragen stellen. Heel veel succes morgen!
Het was wel makkelijk te lezen hoor! Maar de humor vond ik gewoon niet leuk en daarom irritant. Voor de rest heb ik niet veel van de inhoud onthouden, heeft weinig indruk gemaakt. En dit soort zelfhulpboeken zijn blijkbaar ook gewoon niks voor mij haha.
Ik word altijd een beetje verdrietig van mezelf op foto’s. Ik sta echt nooit leuk en spontaan op een spontane foto. En van poseren word ik dan weer ongemakkelijk. Terwijl als ik in de spiegel kijk dan vind ik mezelf best oke. Maarja dan hoor je weer dat de spiegel een vertekend beeld is.
Lekker oppervlakkige post maarja
Nou geloof mij dat dit 9 van de 10 keer komt door degene die de foto maakt hoor!
Ik ben zo moeeeee en wil echt slapen, maar een vriendin uit Nederland is naar me onderweg dus ik kan dat echt niet maken haha awnt dan staat ze voor een dichte deur. Alleen haar telefoon is kapot dus ik weet niet precies hoe laat ze er is, hopelijk duurt het niet te lang :")
Haha ja misschien wel maar ik let ook zo op alles: “Oh stond mijn mond open? Laat ik mijn schouders altijd zo hangen? Kijk ik altijd zo boos?”
Maar misschien word ik toch ook te veel beïnvloed door instagram en al die meiden waarbij het lijkt alsof ze heel spontaan op de foto staan terwijl die foto waarschijnlijk 1 uit een serie van 100 is + bewerking.
Ik kom er niet doorheen. Haak steeds na 2/3 pagina’s af.
Waar lees je dat! Heeft ze er een post over? Ik wil dat eigenlijk stiekem ook laten doen
Leuke dag gehad vandaag, BBQ gehad bij de zus van mijn schoonmoeder. Nu net pas thuis, was gezellig!
En wtf ik heb de grootste muggenbulten ever, ze zijn helemaal dik en mega rode kringen eromheen. Ik word juist bijna nooit geprikt maar afgelopen nacht ben ik goed gepakt
Ahh jammer want ze lijken wel heel echt bij haar namelijk, mooi gedaan
Ik zag haar volgens mij een keer voorbij komen op de insta van Nikita Beaux, @nikitabeauxink. Zij doet het zo mooi Ik vind überhaupt al haar werk heel leuk en mooi (oké en haar huisdieren ook hahaha)
Oke wie kan ik hier blij mee maken want ik ben echt slecht met kleuren blijkbaar maar wilde het ook eens proberen alleen ik kan echt niet over het gevoel/geluid van die sateprikker (sorry “krassen”) dus eerste reactie/pb stuur ik hem op aaargh

Oh nee, wat jammer dat het zo tegenvalt!