Ik vraag me af hoeveel zin zonnebrandcrème heeft met dit zweetlichaam van mij. Den krat maar weinig procent blijft zitten.
Is het wel echt vrijdagochtend als je niet twee keer nagesist/gefloten bent onderweg naar werk en iemand z’n middelvinger naar je opgestoken heeft?!
Ah ik moet vanmiddag werken op de bso, op een locatie waar ik nog niet eerder ben geweest, en zie er zo tegenop door de hitte. Eerst een uur met het ov, hopen dat er airco is anders ben ik al gesmolten voordat ik er ben. En daar maar hopen dat ze binnen blijven en er verkoeling is. Dan overleef ik het wel 
Ja omg dit was ooit mijn forumtitel ‘eet bevroren druiven’ hahaha, ZO LEKKER
Voordeel aan de hitte: bij ieder ‘taakje’ dat ik van mijn to-do lijst thuis af kan strepen, voelt als een overwinning
alleen stofzuigen ga ik nog maar even uitstellen tot het weekend
Ja man, lekker. Hahaha nee extra voordeel is dat ze niet zo snel bederven in de vriezer
@Lentex VEEL PLEZIER OP VAKANTIE
@Jauregui Knap dat je het toch wilt proberen, dit gaat echt een overwinning zijn! Trots op je <3
Ah thanks
ik ga dinsdag pas hoor 

Het bovenste stukje vind ik heel verdrietig dus knuffel voor jou. Ik heb ook wel regelmatig over mijn vader gedroomd dat hij al die tijd in coma had gelegen of in het buitenland werd behandeld en dat is altijd heel stom wakker worden.
Het tweede stukje is hilarisch
. Ik zou een verschrikkelijke verleider zijn die alleen maar tekeer zou gaan tegen degene die vreemd ging.
Ah ja gek hè, je droom neemt dan wel de realiteit mee maar net anders. Gek wakker worden.
Haha zou wel leuke dramatische tv opleveren :’)
@monkeyslut ja ze leeft dan in mijn droom wel nog. Maar soms/vaak weet ik in die droom ook dat ze er in het echt niet meer is en het een droom is. Heb ook een keer gedroomd dat ik een gesprek met haar had van “maar je bent eigenlijk dood hè”. En van de week droomde ik dat alles was gegaan zoals het is gegaan (qua behandeling), alleen in mijn droom was de eindstand niet overlijden maar kon er toch nog iets geprobeerd worden. Dat was gek.
En vannacht bespraken we dus mijn nieuwe plannen. Maar droomde ook weer over mijn vader die jarig was en toen was mijn moeder er niet meer bij. Nouja heel verwarrend allemaal. Droom jij vaak over je moeder dat het met de dood verweven is? Of echt levend en nooit iets aan de hand?
Fuck it, ik ga naar de stad. Ik verveel me en heb echt wat dingen nodig.
Hoe lang laat je ze in de vriezer? Echt helemaal bevroren of een beetje? Klinkt lekker!
Ik heb net een zak kruidnoten gevonden en leeggegeten. Kruidnoten en airco. Lof it
Bij het scannen van dit bericht blijft me bij seks met Thierry Baudet en een coolpack tussen je benen. In mijn hoofd is dit best een logische combinatie.
Gelukkig is er gister medisch advies geweest dat je calippo’s niet in je vagina dient te plaatsen.
Zodat je het weet.
zijweggetje: ik zag dat bericht gisteren en ik dacht: zou er iemand OOIT op het idee komen om ijs in haar vagina te stoppen om af te koelen? Weet heel zeker dat het idee bij mij nog nooit is opgekomen, en ik denk doorgaans heel vaak rare of disturbing dingen. Jij bent huisarts en ik weet dat huisartsen alles zien, dus: heb jij ooit iemand gezien die ijs in haar vagina stopte om af te koelen? Ik kan mijn verbazing nog steeds niet op over dat dit blijkbaar medisch advies is wat een arts noodzakelijk achtte te delen? Valt bij mij een beetje in de categorie: probeer je eten liever niet te kruiden met rattengif.
Ik heb de afgelopen dagen ook onnodig veel geld uitgegeven omdat ik steeds in de supermarkt liep af te koelen en dan toch maar weer dingen kocht. Zo dom
Ahh ik had slaapmedicatie en daar was ik twee weken geleden mee gestopt, niks aan de hand, sliep weer prima. Nu met de hitte (en ik slaap op zolder WHYYYyY) heb ik de afgelopen drie dagen weer medicatie genomen en slaap echt als een roosje. Maar mijn vriend dus niet en die heeft vannacht echt amper geslapen omdat we ook ineens ziek onweer hadden midden in de nacht. En nu ligt hij met de kat tegen zich aan op de bank te slapen na een boterham en een glas melk. Zo lief 
Ugh zo misselijk maar ik bedacht me ineens dat ik nog niet eens heb gegeten? Ik vergeet echt nooit te ontbijten.
Heb je het al via f.acebook me.ssenger geprobeerd? Daar reageerden ze vrij snel bij mij !
Nog een zijweggetje: ik zag dat bericht gister ook en daaronder stond een link naar een bericht waarin vrouwen werden gewaarschuwd vooral niet hun menstruatie uit hun baarmoeder te stofzuigen. Dat hadden twee meisjes dus daadwerkelijk gedaan en die waren in shock beland (goh). Dat vond ik nog wel een 10 keer zo disturbing bericht. En er stonden nog veel meer voorbeelden van dingen bij die vrouwen in hun vagina hadden gestopt, het is een ding blijkbaar.