Wat je even kwijt wil #24

Wat ontzettend vervelend dit. Zusje of vriendin geen optie? (Je was tijdje terug met vriendin wezen stappen toch, zou die niet voor je klaar staan?).

Wat naar! Kan je niet vragen of de kinderen een keertje ergens mogen logeren? Of is dat geen optie?

Ja klopt, daar ga ik morgen heen en ik zou daar ook eigenlijk gaan slapen, maar er is bij hun iets tussen gekomen. Ik zie haar in ieder geval morgen avond nog ff dus heb dan wel even afleiding van dat rot gevoel.
Heb al wel met m’n man afgesproken dat ik morgen en zondag zolang ga uitslapen als ik wil, al is het tot 4u ‘s middags :sweat_smile:

3 likes

Oh chill! :grin: Een vriend van mij zei 21u maar gelukkig dus niet zo.

Wtf hij staat er niet bij mij???

M’n tiet hoefde niet eens geplet te worden, vanwege mijn leeftijd was een echo voldoende (had de huisarts opzich ook wel even mogen melden) maar alles was goed :smile:

16 likes

Huh? Wat vreemd? Want er staat wel ‘kijk nu seizoen 7’ op de achtergrond?

Ja heel vreemd! En kut.

Oeh ik had het nog niet meegekregen.
Superfijn dat het goed is :heart:
(Dat van de echo klopt idd, wist mijn huisarts toen ook niet. Beter want echo doet geen pijn)

1 like

@Axolotl “behandelen hun katten als goden” hahahaha :joy: icm de namen van je kinders :innocent:

Hoop dat ze bij je schoonouders terecht kunnen :heart:

Omdat ze zo slecht slapen wil niemand ze ‘hebben’ helaas :sob::joy: Maar ga vanavond vroeg naar bed en dan slapen tot het herfst is en niet meer zo warm

Hahaha de kinderen krijgen helaas geen goden behandeling :joy: Ik hoop het ook. En anders koop ik de kids om met 100 ijsjes zodat ze me met rust laten :grimacing:

2 likes

Ik deel mijn account met m’n moeder en een vriend en daar staat seizoen 7 wel op! Haha echt raar.

Jo, er was net op het werk iemand mega agressief naar mij toen ik iets zei wat haar zinde, helemaal dreigen en ‘dat ik haar leven kapot maak’. Was er niet echt van onder de indruk en heb gezegd dat ik een melding maak als ze niet op normale toon met me kan praten en het gesprek beĂ«indig, en toen bond ze wel in en begon ze te huilen en smeekte me om haar niet weg te sturen. Maar het was zooo duidelijk manipulatief gedrag; ze had net eerder ook al verteld dat ze een keer agressief elders was geworden (en toen wel haar zin kreeg).

Wat ik het ergste vond: ze ging echt tekeer en haar zoontje die erbij was van een jaar of 5 deed en spelletje en keek niet op of om? De speelde door met zn spelletje alsof er niks aan de hand was. Duidelijk dat zijn moeder dit veel vaker doet om haar zin te krijgen. Als mijn moeder zo vroeger uit haar slof was geschoten was ik toch wel heel erg van streek geweest.

Vind het zo stom als ik bedenk dat zij dit ook gewoon doet omdat ze meestal dus wel haar zin krijgt met dit gedrag. En dat haar zoontje waarschijnlijk ook leert om zich vooral zo agressief mogelijk op te stellen om zijn zin te halen. Mweh, eigenlijk zou hier overal veel duidelijk een streep getrokken moeten worden, vind ik.

3 likes

Hier ook laatste dag voor vakantie! :sunglasses:

Ik droom zoveel over mijn overleden moeder. Van de week dat ze toch nog een behandeling kon krijgen. Vannacht dat ik mijn nieuwe job uitlegde. En het stomme en verdrietige is dat ze in mijn droom commentaar had zoals mijn ouders vroeger vaak hadden :frowning: “waarom” “weet je het zeker” “waarom is die andere job niks geworden dan?”.

On the other side droomde ik dat @anon76889665 meedeed aan ex on the beach. Dat was funny :stuck_out_tongue: Alleen kwam je als een verleider dus ik haalde het door de war met Temptation island denk ik. Droomde ook nog dat het op het forum werd besproken :’) .

1 like

Ik had het net koud! Hoezee!! Een airco in mijn face en mijn voeten in ijskoud water was wat er nodig was, maar ik wist niet meer dat het mogelijk was!

ah, dat klinkt wel heftig! Is ze lang geleden overleden? Zit je er overdag nu ook extra mee?

1 like

De klantenservice van ASOS is echt traag. :upside_down_face:

5 jaar geleden. Ben altijd wel over haar blijven dromen, maar laatste half jaar is het wel heel veel. Misschien doordat ik met zaken bezig ben waarvan ik me meer afvraag wat ze er van had gevonden ofzo. En er komt ook weer een datum aan met herinneringen.
Als het een nare/impactvolle droom is dan denk ik er overdag toch wel vaak aan. Zo jammer om nu mijn nieuwe werk bijvoorbeeld niet te kunnen bespreken, misschien had ze in het echt helemaal geen commentaar gehad en was ze alleen maar blij voor me geweest.

Sterkte! Zijn er mensen met wie je erover kan praten?

1 like

Ja gelukkig wel met m’n zusje :slight_smile: dank!

1 like