Waar blijven die spierballen na alle bodypumplessen en home workouts? 
Gaat via het GBA!
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor! Normaal is het hele horeca straatje hier helemaal oranje hier, nu niks te bekennen.
Ik ga zo als een echte gierige tatta naar HEMA om punten om te wisselen in gratis eten.
Je kan dit doorgeven onder het kopje wijziging doorgeven, wonen en daarna mijn huurprijs veranderd.
Of is het ondertussen al gelukt?
Edit: zie inderdaad het heel onduidelijk staat en niet normaal te vinden is⦠je kan ook wijziging zoeken op mijn toeslagen als je huurprijs intikt kom je uiteindelijk uit op een stukje waar je aan kan geven dat je huur veranderd
De huldiging toen de dames het EK wonnen was wel vrij uitgebreid toch? Dus ik verwacht wel weer minstens zoiets
Ahh nee iemand heeft de krukken weer terug aan de bar gezet waardoor hele belanda families blijven hangen⦠optyfen gauw
Ik kreeg een mailtje van een ādo not replyā adres en om een of andere reden associeer ik dat direct met DUO. Het onderwerp was āterugbetalingā en ik was even onder de indruk dat DUO mn schuld terugbetaalt in plaats van ik.
Maar helaas. Was van myprotein. So close 
Ik heb hier wel huizen/straten gespot met allemaal oranje vlaggetjes enz. 2 van mijn bovenburen hebben hun hele balkon ook volgehangen.
Binnenkort ben ik 5 jaar samen met mān vriend dus willen iets speciaals doen. Hebben jullie leuke ideeĆ«n?
We dachten misschien een lang weekend weg, in Nederland, Duitsland of wellicht vliegen? Hebben jullie aanraders? En mooie romantische hotels in Nederland?
Tekst selecteren en dan de taal aanpassen. Dan de spelcheck.
Al naar een Waddeneiland gekeken?
Thank you!
Toen wij 5 jaar samen waren nam mijn vriend mij mee naar een sterrenrestaurant. Echt een hele gave beleving! Maar wij houden dan ook wel heel erg van uiteten gaan.
Fijn dat je scriptie af is!!
Ik krijg bijna medelijden met je.
Oh bah ze hebben waarschijnlijk het lichaam van het vermiste meisje gevonden in het water
Ik word net gevraagd om op 7 of 8 september mee te lopen in mode show tijdens herfstfair in Beekbergen. Lopen op de planken als iedereen naar je kijkt. Eng maar ook gezellig.
Ik heb een muggenbult op mijn teen. Waarom zou je als mug daar willen prikken? Ik snap dijen en bovenarmen, maar mijn teen???