Denk je niet dat je spijt krijgt als je niet gaat? Omdat ze nu nog leeft en nog niet doodziek op bed ligt?
Weet iemand of je autoverzekering automatisch minder wordt als je jarig bent geweest? Of werkt dat niet en alleen met schadevrije jaren? Als ik namelijk nu mijn gegevens invul, is de verzekering bijna 5 euro goedkoper per maand.
Eerlijk, als je echt zo close met haar bent zou ik je zeggen te gaan. Ze is nog niet dood, je hebt nu een kans die je nooit meer krijgt. Nieuw Zeeland en Australiƫ gaan niet weg. Ja het is een lange vlucht, maar het is wel je oma.
En haar herrineren zoals ze was, is leuk, maar tegelijkertijd is het wel jouw oma die een ontzettende moeilijke tijd doormaakt en gewoon steun nodig heeft.
Je moet het uiteraard zelf weten, maar persoonlijk zou het een uitgemaakte zaak zijn voor mij.
Is er eventueel financieel iets te regelen met een reisverzekering oid?
Dit kind lijkt hier slechter in dan jij hoor! Wat een rotzak 
Wat is dan het verschil met nu teruggaan en dan weer afscheid nemen, vergeleken bij het afscheid nemen wat ze al heeft gedaan toen ze een paar maanden geleden wegging? @Oprah kan moeilijk wachten tot haar oma overlijdt, voordat ze weer teruggaat naar NZ toch? Tenzij het ineens heel snel gaat, maar dat weet je nu niet.
@Oprah veel succes met je keuze. Er is geen goed of fout. En ik denk niet dat niet-gaan per se voor spijt gaat zorgen.
Wat het verschil is? Redeneer even vanuit de oma ipv vanuit Oprah
Mag hopen dat als ik ooit hoor dat ik stervende ben en mijn familie dat weet dat ze me wel op komen zoeken, om nog een laatste keer bijeen te zijn, niet dat ze denken āach maar Leeuwenhart had ik de laatste keer al doei tegen gezegdā. Je hoeft geen maanden te blijven, maar je eigen familie bijstaan, bezoeken is toch niet te veel gevraagd.
Heb je de nieuwe bodypump al gedaan? Ik vanochtend voor het eerst en omg
vond hem echt zwaar, mn benen stonden in de fik bij de lunges haha
Klinkt niet echt als iets dat je zou verwachten van zoān jing kind. Ik hou niet van het woord normaal, maar toch. Dit klinkt niet als normaal.
Je weet toch helemaal niet of haar oma zo redeneert? Oprah zal zelf het beste weten hoe haar oma en zij zelf in de situatie staan. Als zij neigt naar niet gaan dan vind ik het een beetje ongepast om nog even door te pushen met dat ze spijt gaat krijgen en dat het egoĆÆstisch is om niet te gaan.
Prima
Ik vind het ook gewoon bizar om niet terug te komen van je vakantie als je oma stervende is en als je dat op een forum zet dan reageer ik daar op.
Gaan we nou een hele discussie houden over iemands overleden oma. Wie denken jullie dat eij zijn het viva forum?
Maar wat is nu 12 uur extra bij zoiets belangrijks? Ik zou echt - voor zover dat mogelijk is - in dit geval naar je gevoel luisteren en niet naar wat je hoofd zegt. Spijt dat je gegaan bent zul je hoogstwaarschijnlijk niet krijgen, terwijl de kans me best groot lijkt dat je spijt krijgt omdat je niet gegaan bent.
Nou ja in eerste instantie schreef ze zelf dat haar gevoel zei teruggaan en haar verstand blijven, dat is dan toch een dilemma dat ze hier voorlegt?
Ah bah wat eng man
ik haat pratende kleine kinderen
Volgens mij bij de eerste prolongatie na je verjaardag
Ik mag mezelf tijdens deze sale flink spoilen. Wedden dat ik nu niks vindā¦
Opzich wel prima gewerkt net, lekker dubbel betaald. En morgen voor het eerst sinds eeuwen een keer op maandag vrij!
Sorry, geen cavia, maar moest het toch even kwijt.
Mijn oma van 93 heeft vanmorgen haar heup gebroken en ligt in het ziekenhuis.
Ik wist het nog niet en kreeg net wat berichten van mijn vader met een foto van mijn oma. Leek net of ze overleden was dus ik schrok me rot. āGelukkigā is het dus de heup en is ze al geopereerd en weer wakker en helemaal bij. Maar het maakt toch weer duidelijk dat het elk moment afgelopen kan zijn. Weet ik wel, maar daar denk je natuurlijk niet constant aan.
Er zit hier een moeder achter de buggy op dr mobiel spelletjes te spelen. En t kind loopt boos te schreeuwen omdat ze zich verveeld/geen aandacht krijgt. Wil dr bijna wat liefde geven