Yup. Smeer alles en gooi het dan, in porties, in de vriezer.
zeven minuten en 12 florentines later : ik ben misselijk
Afgelopen woensdag een nieuwe auto gekocht, zijn er vannacht/vandaag 2 banden gestolen.
Kan wel janken.
Wat vreselijk. Er is niks meer veilig lijkt het
Ik ga morgen tuktuk racen.
Ik voel me zo down door een ruzie met mn vriend, wat volledig mijn eigen schuld is. Echt pffff. Moet echt even afleiding zoeken.
Huh hoe smeer je je brood dan voor een week? In de vriezer ofzo?
Wat naar. Ga echt slecht op het idee van een teek in een navel. Sowieso dingen in je navel maar die combi had ik nooit over nagedacht tot nu 
prima gratis broodje was het + ijsje maar die had ik half afgelikt al op de foto gezet dus laat maar.
Edit: dit voelt trouwens vet spannend, een foto plaatsen. Terwijl er precies niks persoonlijks te zien is :’)
(Wil hem BTW als in een spoiler doen maar op mijn telefoon werkt dat niet, zie die knop nergens)
Huh maar welk beleg dan?
Mijn dag na het greys anatomy drama:
- Tijdens het boodschappen doen in de supermarkt een forummer tegengekomen @fiooltjes
- 14 km gefietst om bij mn vaders vrijwiligerswerk te kijken
- Door naar mn beste vriendin, hele middag gechilld.
- 14 km teruggefietst.
Moest dit fietsen een keer doen (ook alleen) om te vertrouwen op mezelf dat mn lichaam hier wel weer toe in staat is. En dat ik best iets alleen kan.
#trotsopmezelf 
Yup. Smeer alles en gooi het dan, in porties, in de vriezer.
Tong
…mm…
Dit keer vegetarische filet americain. Soms ook groente/fruit spread
Door jouw post heb ik mijn kleren voor morgen klaar gelegd! Brood neem ik niet mee dusja haha. Het voelt wel als succesfull adulting en hopelijk ben ik blij als morgen om 6;00 de wekker gaat en ik niet hoef te haasten
Ga 9 van de 1 keer met OV naar het werk.
Maar al het geregel, en die extra kosten 
Goed bezig! Flink stuk gefietst ook 
Wow dit is echt een slim idee, is het dan ontdooit rond 10.00 of haal je het savonds eruit?
Ik durf te zweren dat ik gewoon mijn doucheputje ruik op dit moment.
Morgen toch even maar even schoonmaken.
Is een overstap van 1,5 uur in Frankfurt genoeg of zou je dat niet redden?