Ervan uitgaande dat je geen vertraging op je eerste vlucht hebt is dat absoluut voldoende.
Ja, ik denk dat je daar ook wel genoeg aan hebt. Is het al bekend waar de reis naar toe gaat 
Ik doe dit ook, als ik het rond 7 uur uit de vriezer haal is het om 12 uur kamertemperatuur (maar niet klef warm zoals brood dat je ās ochtends gesmeerd hebt). Ligt er ook wel een beetje aan of je 12 boterhammen in een massief blok invriest of 2 bammetjes naast elkaar in een zakje.
Nou afgelopen vrijdag besloten dat het toch echt Griekenland zou worden maar nu word het toch weer Los Angeles
maar we hebben dan die overstap en vroegen ons af of dat haalbaar is
Denk dat dat wel te doen is hoor, als zij je koffer regelen sowieso.
Haha eerst boeken dan weet je zeker dat dat het wordt. Maar je hebt wel genoeg aan die 1,5 uur hoor. Wanneer gaan jullie? Ben benieuwd wat je van Los Angeles vindtā¦lijkt me ook leuk om een keer gezien te hebben.
Wil iemand met mij chips eten aanstaande vrijdag??
- Ja, waar woon je?
- Ja, wil ik wel maar gaan we niet doen
- Nee, ik hou niet van chips
- Gewoon nee
0 stemmers
Als het goed is, vertrekken we ergens volgende week. Ik dacht dinsdag of woensdag! En ja ben ook heel benieuwd hoe het is, vond miami iig super leuk
Ja morgen even bellen inderdaad of zij je bagage overbrengen naar het andere vliegtuig
Beide keren dat ik zoān overstap had, waren er problemen met de koffers.
De 1e keer zaten wij wel op tijd in het vliegtuig maar de koffers niet, kwamen een dag later. En de 2e keer waren de koffers op een totaal andere vlucht meegegaan
Ja dat is echt mijn allergrootste nachtmerrie dus 
Ik wil altijd of 's avonds sporten, of 's ochtends. Maar 's ochtends zijn er bijna nooit leuke lessen, of pas om 10.30/11.30 en dan is je hele ochtend al om voor je eens thuis en weer gedoucht bent. Waarom is er niks om 8 of 9 uur.
ik was zo sip dat mān zusje zo verdrietig was dat ik zo ver weg ben en zoveel moet missen dat ik net een ticket naar NL heb geboekt. vanaf as. donderdag t/m maandag zit ik weer lekker in het kikkerlandje 
FF LATE ZIEN DAT ZIJ DAAR WARE HOOR!!!1
Anders ben je er niet geweest!
Met altijd kut geluid. Ik haaaat het.
Jaa inderdaad manman. Ik heb altijd het gevoel dat iedereen zegt het te haten en toch staat dit soort stories er elk weekend (zeker nu met festivals) van meerdere mensen op 
Pff ik heb het idee dat mijn sociale leven steeds beperkter wordt. Ik heb sowieso geen vriend waar ik dingen mee kan doen en ik merk dat mijn vriendinnen ook steeds drukker worden en ik niks meer met ze kan plannen, of ze die tijd liever besteden aan dingen doen met hun eigen vriend of familie ofzo. Het is nu juli, ik heb half om half een vakantie met een vriendin gepland, overal losse dagen gepland, maar dat betekent dat ik de rest van de dagen gewoon alleen thuis zit. Dat vooruitzicht baart me best wel zorgen en ik weet niet echt wat ik hieraan kan doenā¦
Haha mijn vriendinnen wilden me net afzetten thuis maar ik was mijn sleutels vergetenā¦
Dus nu lig ik bij een van mijn vriendinnen in bed op een zondagnacht om 0113
Succesful adulting 
Waarom is het ineens weer zo koud.
Zit ik hier weer onder een dekentje met koude voeten terwijl het zomer is.