Ik rij nu al een paar weken met de auto naar het werk en ik vind het echt heerlijk. Veel minder reistijd, eigen tijden bepalen… maar nu moeten er 4 nieuwe banden onder dus vandaag moet ik weer met het ov. Op de heenweg doe ik er nu 3x langer over en op de terugweg 4x langer dan met de auto
Ik kan me niet voorstellen dat ik dit 9 maanden lang heb gedaan… hopelijk kan ik morgen weer lekker rijden 
Ohh jongens ik moet dadelijk op voor mijn rijbewijs en ik ben ineens zo zenuwachtig. Heel de week en het weekend nergens last van gehad en sinds ik gisteravond naar bed ging is het super erg.
Succes!!
Ik heb vandaag mijn eindassessment. Ik heb al 100x doorlopen wat ik ga doen, maar ik heb zon buikpijn van de spanning.
En @Cadeaupapier jij ook bedankt!
En jij ook veel succes vandaag. Als je zo goed hebt voorbereid komt het vast en zeker goed!

Knuffel
Misschien zijn er meiden van hier doe een keer wat willen afspreken?
@Acculader @Rozecoupeschaar heel veel succes! Jullie kunnen het 
Dit zegt meer over haar dan over jou! Goed dat je voor jezelf op bent gekomen 

Succes!!
Ik heb even jullie advies nodig. Op mijn been heb ik een rode bult (mug of een een ander insect) met daarom heen een paars en blauwachtige kring. Ik heb geen zwarte punt dus denk niet dat het een teek is. Twijfel alleen of dit iets is om mee naar een dokterspost te gaan of dat het geen kwaad kan.
Wij vlogen ook met 1 maatschappij en op 1 boeking, en toch ging het beide keren mis.
Nu weet ik ook wel dat wij gewoon pech hebben gehad en dat het 9 van de 10 keer wel goed gaat hoor, maar op zo’n moment os het geen leuk begin van je vakantie
Ligt eraan hoe lang je overstap is?
Ik heb meerdere keren met overstap gevlogen (vaak wel met minimaal 2 uur er tussen) en maar 1x gehad dat de bagage niet goed was meegekomen.
Gelukkig op de terugweg en 1 of 2 dagen later werd het alsnog thuis afgeleverd.
Heel veel succes!!
Succes!
Misschien eens bellen met de doktersassistent(e)?
M’n vriend zat gisteren te klagen dat ik zo dik ben geworden. En dat ik echt moet afvallen. Oké, thnx man! Alsof ik dat nog niet wist. Nu voel ik me super kut 
Ah wat lullig! Dat wil je totaal niet horen van je vriend. Open deur, maar heb je tegen hem gezegd dat die opmerking je kwetst en verder totaal niet helpt?
Ik heb net zo prachtig perfect ingeparkeerd. Het is haast zonde om zometeen weg te rijden.
Ik snap wel dat jij je daardoor kut voelt. Wat een stomme opmerking ook. Het zou mij ook heel erg kwetsen, ik weet verder niet echt wat ik moet zeggen. Echt heel lullig!
Ik weet niet waar je woont. Maar ik herken je verhaal. Dus ik sta open voor een avondje uit. Of wat je dan ook zou willen.