Oh nee, niet weer al die aids grapjes please. 
Ik hoop dat die enr weer gevochten heeft met die vieze buitenlanders. Was ook een mooi verhaal.
Verpleegkundig én invoelend taalkundig radartje, kan ik alleen maar van dromen.
@lentex Lief!
@Sobremesa @Mokie11 Ik woon in Rotterdam. Ja het lijkt me sowieso leuk om een keer te meeten, maar ik ken ook bijna niemand hier heel goed haha.
Ik had al wat dingen van vorige week die ik vandaag af moest maken, maar nu zit ik ook alle administratie van vandaag voor me uit te schuiven. Hier ga ik om 17u spijt van krijgen.
Maar nu boeit het me nog niet genoeg.
Dit klinkt echt als mijn droomkans om Engeland even te ontvluchten maar moet werken helaassss
Tweede keer dat iemand vraagt of ik afgevallen ben, maar ben zwanger en krijg juist een buik nu. Ook bolle kop vind ik zelf.
Zie het maar als compliment.
Ik heb een (niet-Nederlandse) collega die vorige week haar vader is verloren. We zijn best goed met elkaar, zou wel zeggen dat we een beetje vriendinnen zijn. Vorige week was ze in haar thuisland en heb dâr toen meerdere malen geappt om te laten weten dat ik aan haar denk.
Ze is vanaf morgen weer terug in NL en gaat ook weer aan het werk. Ze stuurde al wat appjes dat ze er tegenop ziet om weer alleen (weg van haar familie/vriend te zijn) en dat ze nauwelijks haar bed uitkomt. Ook voor het overlijden van haar vader had ze last van eenzaamheid hier in NL. Wij deden wel regelmatig iets maar veel weekenden was ze alleen. Heb al voorgesteld om keertje samen te gaan eten, weet nog niet of ze dat wilt. Wat zou ik verder voor haar kunnen doen? Heb zelf nog nooit zoiets hartverscheurends meegemaakt als het verliezen van een ouder dus vind het moeilijk inschatten. Zal ook wel wisselen per persoon natuurlijk. Vind het vaak ook moeilijk om de juiste woorden te vinden, want het is zo verschrikkelijk verlies voor haar. Bleh.
Ik weet niet hoe goed jullie band precies is, maar vaak is het al genoeg om er gewoon te zijn. Dus miss gewoon met haar bankhangen, eten voor haar regelen, samen niks doen thuis.
Ik zou vanaf maandag super graag willen en kunnen. Heb dit weekend nog een festival. Laat maar weten!
Omg FUCK yes
Ik had een tijd geleden berichten gepost dat mijn laptop gecrasht was en dat ik daardoor vier jaar aan bestanden + fotoâs kwijt was.
Ik heb net bericht van het bedrijf en voor zover ik zo snel heb kunnen zien, hebben ze al mijn bestanden kunnen redden. Kost een flinke duit, maar ik ben ZO BLIJ dat ik het alsnog op heb gestuurd. Ik moet nu even betalen en dan krijg ik een nieuwe harde schijf met al mân bestanden teruggestuurd.
Oh jongens ik ben zo blij.
Ik zou er ook voor haar proberen te zijn. Voorstellen om te koken of eten regelen lijkt mij fijn. Of misschien al iets kleins als 's ochtends koffie drinken zodat ze haar bed uit is, als ze dat graag wilt. Of helpen met de afwas ofzo. Ik zeg maar wat. Vaak zeggen mensen âlaat het me weten als ik iets voor je kan doenâ, maar vaak voelt de ander toch schroom of zich bezwaard om echt hulp/bijstand te vragen, dus ik zou er niet vanuit gaan dat ze dat zelf wel aangeeft. Heel lief dat je hier zo over nadenkt!
@anon23429397 Nu je hier toch bent, wil je misschien uitleggen waarom niet in je woonplaats werken zou duiden op het hebben van hiv? Ik snap er namelijk niks van en ben wel benieuwd naar de redenering.
Dit. Ik werk de helft van de week buiten mân woonplaats, kan het dat ik een soa heb?
Leuk dan kunnen we een biertje doen!
Ik werd net gevraagd om een dienst over te nemen. Op een zondag dus 200% betaald. Maar moest zaterdagnacht eigk werken. Gevraagd of iemand die over kon nemen en dat lukte echt binnen 5 minuten. Dus nu verdien ik ipv 32 euro (geen loonheffingskorting) op zaterdag, 154 euro op zondag (wel korting). Ik ben echt een commercieel talent en een carriĂšre tijger.
Tis echt koud vandaag wtf, heb lange jeans en een dikke sweater aan en nog steeds koud
Ja tof joh! Ik heb inmiddels contact gelegd met de eigenaresse van de katten dus ik laat het weten!
Rotterdam, leuke stad. Ben er tijden niet geweest. Ben wel opgegroeid in doe omgeving. Zin in een zaterdag shoppen? Stuur me maar een berichtje, dan spreken we af.
Wat jammer! En wat goed dat je er zo positief in staat. Komt volgende keer echt wel goed hoor!!!