Wat je even kwijt wil #24

Inderdaad goed van je dat je zo positief blijft. Ik heb er vertrouwen in dat je volgende keer wel slaagt! Gewoon superveel afstand houden, dat je denkt dat het overdreven is en dan is het vast goed. Veel succes! :heartbeat:

2 likes

Gelukkig heb je het leuk gehad! En uit je bericht maak ik op dat je weer blij bent/je weer goed voelt, fijn :blush: ik meen me namelijk te herinneren dat je vorige week een beetje sad was

1 like

Het valt me op dat @HvO al een tijdje niet actief is geweest hier (zo’n twee weken?) :thinking: Is ze op vakantie of heeft ze een forumpauze ofzo?

1 like

Fijn dat haar immigrantenradartje zo goed werkte he. Zijn we allemaal mee geholpen.

4 likes

Ik heb zoveel broeken dat ik soms niet weet welke ik aan heb. Ik heb er nu een aangedaan, van de H&M kennelijk. Maar geen idee welke broek dit is, hoe lang ik m al heb, of er stiekem ergens een gat zit, of hij uberhauot van mij is enz. Ik vind dat een onrustig gevoel.

2 likes

Ik wilde net snoepbiggetjes pakken maar realiseerde me dat ik vannacht heb gedroomd dat ik ze heb gekocht en niet echt heb gekocht :unamused:

35 likes

WAchten op een telefonisch consult met een arts uit het ziekenhuis is nog erger dan wachten op een pakketje!
Afspraak stond rond 12:00 maar nu nog steeds niet gehoord. Ik sta op de lijst zeggen ze, dus hij gaat vandaag nog bellen…
nou lekker dan.

Ja klopt!

@JanHagel jij ook gefeliciteerd! Rare constructie inderdaad, maar ik heb een maand opzegtermijn dus ben tot 1 september in dienst zometeen…ook raar. Ben benieuwd hoe gierig ze gaan zijn met vakantiedagen, maar ik denk dat ik het antwoord wel weet haha. Gelukkig begint het schooljaar pas 2 september dus dat is makkelijk.

Haha jaa eerst boos worden dat je bericht gehided word en vervolgens zelf je berichten hiden

M’n favoriete moment op m’n werk is als mensen me een heel genant e-mailadres moeten vertellen. Net een man met iets van mister delicious in z’n email hahaha, je zag echt de schaamte op z’n gezicht. Heerlijk.

52 likes

Ik heb mijn assessment gehaald! Alleen ging de rest van de dag naar dus kan er nog niet echt van genieten.

35 likes

Ik weet niet of ik nou hormonaal ben door ongesteldheid, of dat ik een dipje heb.
Maar ik heb zoveel stress in mijn lichaam, niet normaal. Ik zou alleen niet weten waarvoor

Gefeliciteerd! Kan je vandaag misschien nog iets leuks doen voor jezelf om het te vieren?

Dankje! Na drie dagen zonder warm water kan ik eindelijk douchen, dus ik ga het zo vieren.
afbeelding

35 likes

Ik ben vorig jaar het onderwijs uit gegaan. Beste beslissing tot nu toe. Je moet sowieso ontslagschoenen kopen zodra je hebt gezegd dat je weg gaat!

9 likes

Ik ben inmiddels geweest maar de dokter hier vond het niet perse een teken of insectenbeer. Als ik me ziek begin te voelen in de komende twee weken moet ik hulp zoeken en dit vermelden.

Hoe is het gesprek gegaan?

Je voelt het echt niet. Het is heel klein, net een moedervlekje. Maar wel goed dat je er alert op bent!

Haha, goeie! Daar heb ik wel oren naar :grimacing:

1 like

ontslagschoenen :joy::joy::joy::joy:

4 likes