Wat je even kwijt wil #24

Oh, wat vervelend! Weet je hoe dat komt? Het ging wel goed bij mij, maar twijfel zelf beetje aan de functie (misschien iets te veel verantwoordelijkheid ;))

Blech wat een ongeluksdag. Lekke band op werk dus lopen. Afvalzak scheurde. Kinderen luisterden niet. En nu vanavond hele avond scriptie :frowning: /klaagmodusoff

18:08 en ik heb die arts vandaag niet gesproken… grrrrr

The fuck? Daar mag een werkgever niet eens vragen over stellen? Snap je irritatie volledig

5 likes

Ik heb zo een massage en net nog wat gegeten en nu voelt mijn buik opgeblazen. Hopelijk houdt het zich koest als ik straks op die tafel lig. :upside_down_face::upside_down_face:

3 likes

Oef wat naar, is het wel goedgekomen of ondervind je er nog steeds hinder aan?
Ik houd het zeker goed in de gaten. Vind het meest nare toch dat die dokter me voor mijn gevoel een beetje een aansteller vond. Als mijn vriend deze gekke plek niet was opgevallen dan was ie mij niet opgevallen dus waar klaag je over.
Terwijl het gewoon echt geen normale blauwe plek is en het alleen maar oké is dat mijn vriend me op afwijkende dingen op mij lichaam wijst. Hele rant maar ik vond het niet echt chill en vraag desnoods als ik terug ben opnieuw om een consult.

@death_by_sexy Je voelt het wel hoor. Het voelt in eerste instantie als een muggenbult dus bij ons thuis was de regel: al-tijd kijken waar je krabt. Als hij er wat langer zit is het echt een constante kriebel, waar een muggenbult soms ineens stopt met kriebelen.

1 like

Ik vind dit alles al kei lief! :heart::heart: Veel meer kun je niet doen. Regelmatig appen en afleiding bieden, maar ook erover praten met haar.
Je zou nog een kaartje kunnen sturen of iets lekkers voor haar kunnen kopen, als dat bij je past!

1 like

Klinkt kut!
Bijna vakantie! Dat merken de kinderen ook, hopelijk luisteren zw morgen beter!
Het ligt niet aan jou​:heart::heart:

1 like

Jongens ik was vanochtend aan het douchen, en ik ben dus niet echt bang voor spinnen of zo, maar ik greep de shampoofles en begon dat in mijn haar te doen toen ik ineens iets in mijn ooghoek zag bewegen. Nou, dat was dus een MEGAGROTE dikke zwarte spin die zat te chillen achter de shampoofles ernaast (ik had dus bijna dat beest vastgepakt!) en IEW. Dus ik snel mijn haar uitspoelen en de douche uit, want het zijn ook nog eens van die snelle fuckers, en ik gooi er vervolgens een emmer water op in de hoop dat ie verdrinkt of wegspoelt of zo. Maar ja, al dat water kwam natuurlijk gelijk op me af, dus ik spring geschokt achteruit en ik moest ook naar werk, dus weet ik veel, ik besloot om maar na werk te kijken of er een lijk zou liggen of niet.

Drie keer raden: die ligt er niet.

Zal ik het huis afbranden of wat? :grimacing: Ik heb de deur wel dichtgedaan en ik heb twee katten die gelijk achter het beest aangaan mocht ie toch ontsnapt zijn, maar misschien zit hij weer ergens achter een fles te relaxen en heb ik de volgende keer weer de schrik van mijn leven. :scream:

3 likes

10 kipnuggets ipv 9! Het leven is mooi

42 likes

Oeh super nice :heart_eyes:

Ik heb even aan zelfkastijding gedaan en de comments onder een foto van de leeuwinnen gelezen. Heb alles wat ook maar iets met ‘terug naar de keuken’ te maken had gerapporteerd.

20 likes

Ik krijg spontaan overal kriebels van je verhaal. Het was maar een vlieg die langs me vloog maar ik schrok ervan.

1 like

Hmm misschien heb ik mn laatste dan te lang geleden gehad om het me te herinneren, haha

Gratis tip: koop 2 keer 6 (goedkoper en meer) :grimacing:

9 likes

Ik zou even proberen te bellen eerst? Maar anders zou ik gewoon vandaag een berichtje sturen hoor, is helemaal niet vreemd denk ik en ook vervelend als jij met zorgen blijft zitten.

Ik zou die vriend nu wel een berichtje sturen denk ik… Misschien is er inderdaad iets met haar telefoon maar dan weet je dat en hoef je je ook geen zorgen meer te maken.

Ik zou t gewoon nu doen

Kijk, hier kan ik wat mee! Thanks!

2 likes