Jaaaa ik wil na deze week nog een week!!! Hahah
Ik heb inmiddels 100 dingen in mn asos favorites lijstje. Altijd hanfig voor het geval dat ik een millionaire tegen kom die mn garderobe wilt spekken.
Ik dacht nav onder andere de plantenhangers aan een topic waar mensen hun eigen winkel of product kunnen promoten. Heb dat zelf niet maar zou best anderen willen ondersteunen 
Haha welkom!!
Ja stel je toch voor gelijk op een eerste date âgoh kan ik je nog ergens mee helpen? Heb je nog een asos of zalando favorieten lijstje of iets?â
Heel leuk! We plannen onze bierdate wel aan het begin van de week, ik kan je wel op weg helpen met tips voor van alles!
Heeerlijk " Nu je het zegt" ⢠Haalt lijst van 5000 euro aan kleding te voorschijnâ˘
Dat je gewoon aardig en beleefd tegen hem bent geweest is waarschijnlijk al meer dan de gemiddelde persoon doet hoor.
Snap dat je ervan baalt natuurlijk, maar nu zal je het volgende keer hopelijk in ieder geval niet meer vergeten! 
Brak wel mijn hoofd over de âyouâreâ
Nee ik had ook nergens last van, was ook best een kleine bij mij, misschien daarom. Zag het echt per toeval. Ik stond onder de douche en dacht ineens âhad ik hier altijd al een moedervlek?â Nou, nee dus
Mijn vriend kwam vanavond terug van een weekje vakantie. Had m helemaal verheugd op wat sexy time en lag er al klaar voor
Had het hem ook heel duidelijk laten weten via de app. Staat ie ineens voor mn deur mĂŠt die vriend?! En dan verbaasd zijn dat ik boos ben dat ie dat niet even heeft aangekondigd van tevoren.
Nu slaapt ie maar op de bank vanavond 
Wat goed dat je bent geweest!
Oh haha, niet eens gezien. Ik las alleen de boodschap
Zoooo dan zou ik echt boos zijn!!!
I feel ya. Ik ga straks mijn katten laten scouten tijdens het tandenpoetsen. Ik vertrouw het niet. 
@Lula Ja, Elmo is plan B!
haha zo lief, ik stond vanmiddag in een winkel en zag een mooie poster dus ik zei iets van âwat een plaatje zeg dit!â tegen mijn vriend.
liepen mijn vriend en ik een stukje verder door zei een van die verkopers ânou, jij bent anders ook een plaatje hoorâ
zo lief! en leuk.
Ik had na het sporten zin in een mcflurry (heel kut ook want de macdo zit op de weg terug naar huis) dus ik ga in de mcdrive⌠kom ik erachter dat ik geen geld bij me heb
dus toen naar huis gereden, gedoucht, mn pinpas gepakt en een mcflurry gehaald
het leven lacht me toe.
Super lievvvv, ik connect je nog wel via instagram
Mijn vriend zit space jam te kijken 
Moet ik 112 bellen?