Wat je even kwijt wil #24

Ik heb Dirty Dancing echt te vaak gezien, blijf er toch bij wegzwijmelen

2 likes

Een vriendin heeft me uitgenodigd om deze week bij haar te komen eten, maar haar huis is zo vies. Door het hele huis ligt kattengrind, bij mij ook hoor maar ik stofzuig voordat iemand langs komt. Door de hele kamer staan bordjes waar kattenvoer op heeft gelegen, haar kitten is niet 100% zindelijk dus soms heeft ie een ongelukje en dat ruimt ze niet altijd op. Haar wc is gewoon smerig. Ik heb gezegd dat ik nog niet weet of ik die dag kan, ik kan wel gewoon maar wil liever niet bij haar langsgaan dus probeer de boot af te houden.

Buiten haar vieze huis om is ze echt de beste vriendin die ik ooit heb gehad, maar hoe breng ik zoiets ter sprake?

Nee, je moet lekker meekijken en ervan genieten! (ik heb die film al jaaaaaaren niet meer gezien, dus geen idee of hij de tand des tijds heeft doorstaan, maar ik vond hem vroeger echt awesome)

5 likes

Ik ben altijd van het eerlijk zijn en dingen ter sprake brengen

Maar kan me voorstellen dat dat in dit geval wel lastig is.

Woont ze alleen? Heeft ze weinig tijd? Of vind ze het niet zo belangrijk?

Ik normaal ook, maar vind dit zo lastig! Ze woont idd alleen, maar werkt niet fulltime dus in mijn ogen “genoeg tijd” om een keer schoon te maken.

@Nidorina ik heb al een paar keer gehint, ze heeft ook een robotstofzuiger en vroeg van “goh, heb jij een timer ingesteld en is dat handig? Ik twijfel om dat ook te doen”, maar dan was het “nee heb ik niet” of wel eens heel algemeen het huishouden ter sprake gebracht, niet zozeer over haar huis maar dat ik schoonmaken soms zo’n rotklus vind. Hoor haar ĂŒberhaupt nooit over huishoudelijke taken, behalve de was. Wil haar met alle liefde een keer helpen, maar weet echt niet hoe ik dit ter sprake kan brengen.

Mn vriend en ik hebben in 2,5 jaar relatie nu al 4 sets aan lattenbodems in elkaar gezet en deze keer is het binnen 1 uur gelukt :sunglasses: Dus nu donderen we eindelijk niet meer door het bed heen tijdens de seks

4 likes

Elk latje ff extra vastschroeven! ( wij zijn 12 jaar samen :yum:)

Maar breken ze dan niet? Op deze staan extra spanning, zijn gebogen latjes die je in zo’n rubbertje duwt (Ikea)

Als ze geen rede heeft waarom ze het niet kan/doet zou ik het wel ff bespreken

Maar niet als rede dat je niet komt eten, dat komt wel erg hard over.

Kun je voor die tijd niet bij haar langs en dan het voorzichtig ter sprake brengen? Of ze soms een hekel heeft aan schoonmaken? Of dat ze misschien niet weet hoe ze het moet doen?

Mijn vriend heeft na bed 5 vorig jaar de latjes vastgeschroefd.
Maar het is niet zon ding met zwarte hoesjes nee

Hmm daar zeg je me wat haha

2 likes

Ik wil zo graag gaan slapen nu want ben gewoon op maar ik heb nog een wasje draaien die pas over 20 minuten klaar is
 zijn handdoeken en twijfel nu of ik ze er morgenvroeg pas uit haal.

Ja zeker kan gewoon toch!

Ik ken dit wel met poeder erin van vroeger, maar niet met balletjes? Was van look o look volgens mij.

1 like

Er is echt megaveel kut op het moment. Zeg maar zo kut dat ik in de Efteling liep en zelfs dat me niet vrolijk kreeg. (Ok, ik was daar ook voor een auditie en ze hebben niet voor mij gekozen, maar toch, het is wel de Efteling a.k.a ‘de mooiste plek op de wereld’.)

Maar inmiddels ben ik een beetje rustiger en heb ik zo’n golf van dankbaarheid. Dat de poes bij me komt zitten. Dat ik fijne lampen heb op m’n slaapkamer. Dat ik hele fijne nieuwe mensen heb leren kennen en ik vannacht een oude vriend ver weg wakker kon bellen omdat ik in paniek was, en hij maar liefst 1u15 tegen me heeft gepraat (ik werd er gewoon moe van maar hij was niet te stoppen). Dat ik de liefste papa en mama en zusje en schoonbroer van de wereld heb.

Poeh.

25 likes

Een hartje als steun voor dat je zo’n rotdag hebt gehad. Fijn dat je hem toch met een positief gevoel af kunt sluiten, hopelijk ook nog een goede nachtrust. Alvast welterusten!

Wat jammer dat je niet gekozen ben uit de auditie, maar wel heel fijn dat je de dag een positieve draai heb kunnen geven! :blush: Je mag altijd appen als je een keer afleiding wilt oid.

Zo jammer dat ik een avondmens ben maar meestal moet werken om 7:00

18 likes

Ik ken het ook met poeder. Volgens mij is hetgeen met balletjes om in een glas melk te doen om een milkshake te creëren.

2 likes

En @FrozenFlame thanks! Dat is lief!

1 like

Heb morgen de presentsatie/verdediging van mijn scriptie en ik vind presenteren zooo eng en kut ook al is het maar voor twee mensen :frowning: ik ga nu slapen en morgen hopen op het beste

8 likes