Kun je het jaar daarna wel op vakantie? Misschien helpt het om daar naar uit te kijken en wellicht al concrete plannen te maken?
Ik ben in m’n sportlegging champagne aan het drinken in de business lounge. Is mijn naam al Karen en mag ik al met de manager spreken?
@Lula super lief dit. Zo leuk dat er altijd wel een ff’er is die klaarstaat als er iemand iets nodig heeft. Of dat nou een luisterend oor is of meer praktische dingen zoals een slaapzak. 
Ik kan hier wel m’n haar laten knippen, misschien even langsgaan
Zat al te wachten op een comment als deze, haha. Maar geen idee, ik heb ze via Pearl en die vertelden mij in 2011 dat zij toen net nachtlenzen geïntroduceerd hadden en dat het allemaal nog zo nieuw was.
Dit staat net op m’n insta bij aanbevolen accounts. WAAROM?!
Ik heb vakantie, 2 weken. Het voelt alleen niet zo, heb er ook geen zin in of behoefte aan…
Nou probleem van de stop gevonden… Mijn badkamerlamp is ziek hard doorgebrand.
Gelukkig komt mijn vader hier nu heen om mijn lamp te maken.
Wij hebben sinds twee weken een pup en willen nu een hondenverzekering afsluiten. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand ervaring met een bepaalde verzekering?
Nee daar kan ik je niet mee helpen. Maar heb je een foto van je pup? 
Ik heb bij de Ohra! Erg tevreden over en hoorde daar ook veel positieve ervaringen over 
Veel plezier met je pup! 
Mijn date vindt dus frikandel speciaal helemaal de shit, vooral van een bepaalde snackbar. Gisteren heeft hij zeker 5 keer herhaald dat ik er 4 moest bestellen voor hem, niet 1, 2 of 3 MAAR VIER. Hij deed zelfs 4 vingers omhoog pff alsof ik four niet kan verstaan. En ik kan alle troep weer opruimen want overal liggen bakjes en uitjes.
Ik zit vast een de bouwvak van mijn vriend, dus ben beetje verplicht deze weken op te nemen en daar baal ik van. Vind het gewoon te vroeg! Meestal heb ik het gevoel dat er echt aan toe ben, dan voelt het ook fijn… Nu denk ik had mij maar paar weken nog laten werken haha!
Ik ga wel naar zomerfeesten en dingen voor het huis regelen. Maar toch, haha! Misschien komt het vakantie gevoel nog.
Vroeger zette ik weleens de leesbril van m’n moeder op. Gewoon voor de grap, en toen zag ik helemaal niks. Maar nu deed ik dat ook, en toen zag ik het ineens heel goed. Ik voel me oud.
Ahhh, wat kut! Kan je niet mee je verzekering bellen. Misschien kunnen die aangeven wat je in dat geval moet doen?
Ulg er heeft een klant zoveel parfum op dat ik het achter in de winkel door de deur heen ruik…
Hmm was jij net bij ons in de winkel? ( kijk mijn post hahaha)
Ik deed net mijn make up in de trein en de twee meisjes naast me zaten het uitgebreid te bekijken, ik vond het wel schattig. Maar toen gingen ze elkaar vragen wie er dikker was, ik of het meisje. En toen zeiden ze dat ik dikker was (ik heb oortjes in dus ze denken dat ik het niet hoor). 
To be fair, ze zijn niet ouder dan tien, dus technisch gezien hebben ze gelijk en dat is maar goed ook.
Ik ben uitgenodigd voor een bacheloretteparty en de vrouwen die het organiseren " zijn het gezeik helemaal zat" omdat het te lang duurt om op een datum te komen wat voor de bruiloft plaatsvindt ( eind oktober) en een leuke activiteit te bedenken voor een bruid met wat gezondheidsklachten.
Nu willen ze iets doen wat een hele erge " hihi kijk mij gek doen met piemeltjes op m’n hoofd " gehalte heeft…
Help.
Laat ons niet in spanning…