Wat je even kwijt wil #24

Heb mn tong kapot gegeten aan zure matten.

Je zou denken dat ik inmiddels beter zou weten na dit eerder gedaan te hebben en een week niet normaal hebben kunnen eten. Maar nee hoor.

5 likes

Wie kent er nog meer dit slaapliedje?

Echt jeugdsentiment dit voor mij :two_hearts: ineens dacht ik er weer aan & meteen gedraaid haha

21 likes

Jaaaaaa geweldig he :grinning: Haasje en Rammelaar

Kutzooi mijn stroom blijft eruit klappen. :sob: Ook met alle stekkers eruit.

Ik heb net 5/10 minuten met een bekende staan kletsen. Of ja kletsen, hij vertelde iets maar ik verstond serieus geen woord van wat hij zei. Heb echt een beetje geknikt en gelachen. Vraag me nu wel af wat hij allemaal zei en wat ik nu gemist heb. :grimacing:

1 like

Wat interessant. Had je ook niet gegeten in de avond of wel daarna op kantoor?
Lange dag idd.

Wij gaan vandaag verhuizen! Ben allang klaarwakker, haha.

7 likes

Foto van aquarium aub!

Omg jongens ik has me enorm verslapen en nu ben ik voor mijn (intercontinentale) vlucht (krap) 2 uur van tevoren op Schiphol ipv 3,hoop dat dat genoeg is
:sob::scream: Vlieg ook precies nooit, is er nog iets wat ik kan doen? Weet m’n vertrekhal, ben zelf al ingecheckt, moet wel ruimbagage afgeven (al wel gekocht) waaaah omg dat gevoel van een paar uur na je wekker wakker worden op Zo’n dag!!! Mijn telefoon is vannacht gaan updaten en stond dus te wachten op mijn sim code.

Even snel tussendoor, maar qua eten is het echt niet handig nee.

1 like

Shit… Mijn telefoon heeft dit ook eens geflikt. Maar mijn ervaring met die vluchten, ik was 3-4u van tevoren op Schiphol en stond binnen een half uur achter de douane klaar om te gaan. Dus het komt vast goed :kissing_heart:

1 like

Hmmm dat ligt een beetje aan de drukte, maar 2 uur moet wel te doen zijn(normaal gesproken). Soms ben je aan het hele proces net een half uurtje kwijt! Maar dit is natuurlijk wel de eerste dag van de vakantie. Als zal je dat meer merken bij het schengen gebied(b/c pier) Vlieg je met KLM? Dan kan je zelf je bagage afgeven en dat scheelt wel tijd! En zelf je paspoort scannen scheelt ook weer tijd.

Zekering doorgebrand??

Komt goed! Bagage afleveren en meteen naar security en naar je gate.
Zeker als je al ingecheckt bent!

Is zat tijd! Ik was voor mijn vlucht naar new york 50 min van te voren er en was precies genoeg tijd. Hou alles bij de hand je paspoort enzo. Baggage afgeven kan je zelf doen bij zon automaat. Duane checkgaat ook snel want je hoeft alleen eletrische apparaten eruit te halen. Komt goed je zult wss blij zijn dat je nu niet zo mega lang hoeft te wachten.

1 like

Vanaf Schiphol naar non schengen mogen elektrische apparaten zelfs in je tas blijven zitten. Net zoals vloeistoffen.
Vond ik echt ideaal, net zoals de body scan. Vond ik wel prettig.

1 like

Aah chill!! Vloeistoffen mochten bij mij wel blijven zitten. Ik had alleen yoghurt mee wat ze uitgebreid gingen testen hahah

1 like

Ik vlieg vanavond naar Singapore :relaxed:

7 likes

@Nox @Skadi @Sjern @anon39978576 dankkkk voor de geruststelling, eerlijk gezegd hield het niet over want het was ONGELOOFLIJK druk :sob: maaarrrr this is coming to you live from mijn plek in 't vliegtuig, yesss!!! Enige andere stress totaal vergeten!

33 likes

Elke keer als ik iemand zie met een koffer of bagpack bij het station ben ik retejaloers omdat ik door omstandigheden (overlijdensgevallen, gezondheidsproblemen) al 7 jaar niet op vakantie ben geweest. En nu werk ik weer, wat al een grote stap vooruit is, en kan ik juist vanwege financiële redenen nu ook niet weg omdat ik straks een jaar extreem zuinig moet leven om nog een papiertje te kunnen bekostigen. Heb alleen nog wat spullen voor de aankomende winter gehamsterd zodat ik dan niks hoef uit te geven aan dingen buiten eten en vervoer.

2 likes