Hollandse Zaken.
Ik kende het nog niet.
“De privacy van daders schiet door.”
Mijn god. Ik vind het gewoon bijna zielig. Die psychiater heeft nog geen één keer haar verhaal af kunnen maken zonder onderbroken te worden.
Hollandse Zaken.
Ik kende het nog niet.
“De privacy van daders schiet door.”
Mijn god. Ik vind het gewoon bijna zielig. Die psychiater heeft nog geen één keer haar verhaal af kunnen maken zonder onderbroken te worden.
Ah yes, komende week is Gert Verhulst co-host bij zomer met Art en maandag is Viktor er ook. 
Mega fomo omdat 75% van al m’n vrienden op wildeburg zijn en ik zo moet ploeteren in de ub 
Haha ik bedoelde eigenlijk de mensen uit het echte leven, niet het forum, dus dat zou wel kut voor je zijn. 
Nee niet per se, maar als ik iemand vind voor die ene week kan ik de andere twee weken. Anders gaat die mevrouw verder zoeken naar iemand die de hele drie weken kan.
Jezus weer ruzie hier. Nu onze bruiloft dichtbij komt twijfel ik zo bij elk conflict. Ik heb ook wel bindingsangst. Maar bedacht me ook dat we in de jaren samen niks hebben bereikt qua huisje boompje beestje. Dus nu speelt dat ook door mijn hoofd. Kan wel janken nu.
Ik ga zo mijn schoonfamilie ontmoeten en ik schikt echt 7 kleuren.
Like voor de herkenning. Alleen dan thuis. Gelukkig heb ik WhatsApp en instagram voor deze dagen verwijderd en dat helpt wel voor de fomo moet ik zeggen 
@Moskou Succes! Hun kind vindt jou leuk dus zij jou vast ook, komt goed! 
Ja echt he daar zat ik later ook steeds over na te denken? Ze waren steeds mensen met elkaar aan het vergelijken over wie dikker was. Heel naar eigenlijk.
Ik heb net 2 administratieve dingen gedaan die ik echt wéken heb uitgesteld, omdat ik er bang van was, maar in totaal letterlijk 15 minuten duurden (ook omdat ik het resultaat kreeg dat ik gehoopt had) en het is zo’n enorme last van m’n schouders!
Waarom ben ik zo? Waarom heb ik dit niet al weken geleden gedaan? 
Hoe maken jullie je overnight oats eigenlijk? Ik eet altijd warme met banaan en kaneel, maar wil dit proberen. Heb blauwe bessen in huis, kokosmelk etc. Heb je chiazaad nodig? Want zie dat in veel recepten?
Ik heb ooit tegen mn moeder gezegd " Een collega zei dat er een goeie surinamer/indo zit in arnhem". Dus nu naar maanden gezeur heb ik er wat besteld. Maar het is te veel voor 1 en miss net te weinig voor 2. En ik weet nu al dat madam (die de hele dag thuis was) daar over gaat zeuren. Hoe lekker het ook is.
Moraal van het verhaal als je in de stad werkt beloof je moeder dan niks.
Ik vond chiazaad heel vies papperig worden, had het met melk, havermout, blauwe bessen en volgens mij banaan gemaakt. En chiazaad, maar dat zou ik sowieso weglaten. Vind warme havermout wel lekkerder.
Ik doe haver, havermelk, kaneel en iets van diepvriesfruit. Volgende dag vaak nog wat pindakaas er bij!
Banaan prakken, dan cacao poeder en kokos melk erin. Ja en havermout duuh haha. En dan kun je dr de volgende ochtend rood fruit ofzo opdoen.
Ik eet elke dag havemoutpap, maar ik vind overnight oats echt niet te vreten. Chiazaad ook sowieso niet. Ik snap echt niet hoe je dat wegkrijgt
Met hoeveel mensen wonen jullie in huis dat je om de week 2 bakken buiten zou kunnen zetten?
Vgm doen ze 1x in de maand 2 ipv om de week 1
Ik toonde gisteren een nieuwe bh die ik in de sale gescoord had, aan m’n moeder. Haar reactie 'hmm… ik vind het wel sletterig hoor…
’ op een negatieve toon.
Dus ik zei: ‘Allez… merci he…’
Maar stiekem denk ik: hoho je zou eens moeten weten, love being slutty