Oh nee joh, zou dat echt niet redden hoor, maar vroeg me af of je dan meer zou betalen. Krijg met moeite al 1 bak vol, laat staan 2.
Ik heb helemaal niks te doen maar ik heb zoān onrustig gevoel de hele tijd. Echt een beetje zoān licht drukkend gevoel op mān borst en het voelt alsof ik zenuwachtig ben. Blegh.
Ik heb geen honger. Wat is dit ik herken mezelf niet zo??
Hahah ik had juist gisteren andersom⦠Was met mn moeder shoppen en zag een mooi kanten topje maar echt een soort bralette. Dus ik zei oh vind dat wel leuk met een hoge jeans ofzo⦠Dacht zij gaat sowieso zeggen: āWie doet dat nou naar buiten aan dat is ondergoedā. Maar ze zei: āOh ja leuk moet je doen!ā Ik dacht echt huh moeder whatā¦
Oh trouwens niet dat dat sletterig is ofzo mochten mensen dat denken maar mijn moeder is nogal⦠Degelijk hahah
Ik voel me zo verdrietig en eenzaam vandaag
Wat vervelend, om een reden of voel je je gewoon zo? Hoe dan ook hoop ik dat je toch nog een beetje een fijne avond hebt 
Klote⦠soms heb je helaas van die dagen. Is het slechts een gevoel of heb je een aanleiding ervoor?
Een leven lijdt? Of leidt? 
Oepsie! Zo lullig haha. Leidt uiteraard.
Hehe, eindelijk thuis van werk. Zometeen nog wat huishouden doen 
Dank jullie wel
Er is iemand overleden die ik kende van vroeger, niet heel goed ofzo maar we zaten bij elkaar in de klas op de middelbare. Ik werd veel gepest en hij was de enige die aardig tegen mij was. En ik was stiekem een beetje verliefd op hem haha, anyway hij was zoān beetje de enige reden dat ik het nog een beetje vol hield (al hebben we maar 2 jr bij elkaar in de klas gezeten). Ik ben er heel erg verdrietig om, ondanks dat ik hem al 15 jaar ofzo niet gezien heb. Mag iedereen van vinden wat ie wil, ik voel wat ik voel denk ik dan. Maar mijn man is een houten hork die het echt niet snapt en dus niet echt van plan is me te steunen. Ik wilde naar de begrafenis maar omdat hij zei dat hij dat nooit zou doen bij iemand wat hij al zolang niet gezien had, ben ik niet gegaan. We gingen even wandelen vanmiddag toen we de rouwstoet tegen kwamen en daarop barste ik in tranen uit omdat het me gewoon enorm raakte. Denk maar niet dat mijn man iets deed, niet eens een schouderklopje. Hij deed net alsof hij het niet zag. En zo is hij me al de hele dag aan het negeren, en toen ik hem net vroeg waar dat eigenlijk op sloeg deed hij alsof ik gek was: huh er is toch helemaal niks? Ja nou als jij wil praten dan praat er gewoon over
ik zou willen dat ik kon zeggen dat het de eerste keer is, maar zo gaat het heel vaak als ik verdriet heb. Dan voel ik me bij hem eenzamer dan ooit. Ik weet ook gewoon niet wat ik er mee moet want ik heb hem al heel vaak gezegd hoe pijnlijk ik dat vind, maar het verandert niet 
Hey wat kut zeg. Allereerst gecondoleerd en veel sterkte met het verlies, ookal is het lang geleden je voelt wat je voelt. En dat kan gewoon heel heftig zijn, zeker als zoān iemand wat voor je betekent heeft. En lastig dat je vriend dat niet lijkt in te zien. Ik heb even geen advies merk ik, omdat je het hem al vertelt hebt. Maar misschien goed dat nog eens te benadrukken.
Ah, dit alles bij elkaar maakt het ook echt extra verdrietig. Sorry dat ik het zo zeg maar wat onzettend onaardig is jouw man op dit moment. Dat hij het misschien niet begrijpt dat wil toch niet zeggen dat hij er niet voor je kan zijn. Vind het heel verdrietig dat je het hem wel gezegd hebt wat het met je doet maar dat het niet veranderd. Is het vaker dat hij niet echt oog voor je gevoel heeft of wat voor jou belangrijk is?
En wat betreft verdrietig zijn over je oud-klasgenoot, is het misschien een idee om zān familie een kaartje te sturen met in het kort dat je goede herinneringen aan hem hebt tijdens jullie tijd in de klas? Ik heb dit ooit gedaan toen ene oud-klasgenootje van mij (ook van de middelbare school) verongelukte. Was in de jaren ervoor heel erg gepest en kwam toen in een nieuwe klas terecht waar zij me direct meenam in al het sociale gebeuren waardoor ik uit een soort isolement kwam. Hoorde later dat haar ouders dat echt gewaardeerd hebben, dat hun dochter zo herinnert werd. Misschien kan dat voor jou ook al een stukje afsluiting zijn.
Ik heb vandaag Clarks in zeer goede staat naar de kringloop gebracht, ik hoop dat iemand (liefst iemand die het niet zo breed heeft) zeer blij gaat zijn met deze vondst
Oh en een ongebruikte frituurpan, sorry mam 
Daarentegen heb ik bij het afvalbrengstation wel een grote houten plank bij het karton gegooid? what was I thinking. Voel me schuldig als ik eraan denk
Wow
dat is echt vreselijk man
Dit zou een goede naam zijn voor de limited ice koffies voor volgend jaar

Ik ga dadelijk slapen met hele heftige zelfbruiner op en ben eens benieuwd wat het resultaat morgen is 
Als het oranje uitvalt en een gevalletje #codeorange is dan moet je toch maar je naam veranderen in Trump. 
De zomerfeesten zijn voor mij echt de beste week van het jaar en ik kijk er altijd enorm naar uit, maar ik voel m vandaag totaal niet. Voel me sowieso off. Was naar een feestje van mn neefje en vermaakte me totaal niet met mensen waar ik normaal het leuk mee heb. Ben ook de hele week al een beetje huilerig en voel me onprettig. Ik weet niet goed waar het aan ligt. Begin deze week is mijn date naar zijn thuisland gegaan omdat het niet goed ging met zijn vader en dat viel me zwaar. Zijn vader is vandaag overleden en ik kan niks doen. Misschien is het ook het weer, vind het koud en normaal is het warm tijdens de feesten. Maar het algeheel gebrek aan zin baart me wel zorgen. Was normaal niet uit de stad te slaan met de feesten, maar nu lig ik al met oordoppen in bed.