Wat je even kwijt wil #24

Ik zit echt zo te boeren joh. Ik wil het eigenlijk opnemen maar weetniet hoe ik het dan weer moet versturen enzo en het is natuurlijk ook weird I’m te doen haha

Ik heb weer eens een mooie brief gekregen van cjib

1 like

Hahaha maar dit is wel echt zo. Mijn nichtje ging ooit mijn zus na tekenen. Mijn zus heeft last gehad van acné in haar puberteit (al heb ik hier zelf amper herinnering van) ze vond dit heel erg. Vervolgens heeft mijn nichtje heel uitgesproken puisten op haar tekening getekend. Ik vergeet dat nooit weer. En het was heel onschuldig natuurlijk.

Tot 15 augustus! En jij?
Ik woon vlakbij Tilburg :slight_smile:

Ohh zo herkenbaar. Ik krijg dan altijd zin om het terras of de stad in te gaan maar eindig meestal in een ugly nap (mond open, kwijlend etc) op de bank tot zo laat dat het haast al geen zin meer heeft om me op te frissen en alsnog te gaan

1 like

Heb vandaag zoveel leuke en lieve cadeautjes en kaartjes gehad, superveel waardering van veel ouders en kinderen. Tranen in mn ogen van sommige teksten :heart_eyes:

En nu… vakantie!!!

24 likes

Ben ik met je eens! Ze constateren gewoon iets en zeggen dat zonder filter. Maar ik ben zelf lig van de basisschool ook gewend dat er ontzettend groepjes gevormd werden en mensen buitengesloten. En dat op een gegeven moment wel mensen op basis van sommige kenmerken niet mee mochten doen, dus dik/dun/rood haar/etc. Misschien n=1, maar daarom vind ik het altijd wel grappig als mensen zo vol lof over die puurheid spreken.

2 likes

25 likes

Hahahahahahaha
Yes ik heb er ook een!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

M’n tinderdate is inmiddels ook aangeschoven en het is vet leuk en gezellig!!!

8 likes

Altijd fijn. Hopelijk valt de schade mee!

Nee 294 :face_vomiting:

O nee :sob: Dat is wel even heel kut :sweat:

Ik heb net een kleurshampoo gebruikt en het is veel roder/oranje geworden dan de bedoeling was maar ik vind het stiekem wel leuk eigenlijk.

Adriaan is wel op zoek naar me.

4 likes

Vanmiddag nog gebruikt en geen last van!

1 like

Maar dat waren geen kinderen van 3 neem ik aan

2 likes

Beetje late reactie, maar dat nee niet doen en hou op en geschreeuw is van de kinderen, daarom maak ik me een beetje zorgen. Dat dat af en toe geroepen wordt, door zowel ouders als kind, vind ik heel normaal maar het is echt vrij regelmatig en af en toe ook op rare tijdstippen. Op een schooldag om 23.30 bijv. Denk niet dat je kind in de tuin zetten meteen mishandeling is, maar als het zeker 2 keer per maand gebeurd en zelfs in ondergoed (in februari???) dat dat echt niet goed te praten is. En als je perse je kind buiten wil zetten, doe dat dan in de achtertuin zou ik denken.

@Enthusiasm ik denk wel dat ik veilig thuis bel, al is het alleen maar om informatie in te winnen. Ik heb ook het idee dat zij sowieso al geholpen worden door een instantie, een maatschappelijk werker ofzo, er komt om de 2 weken ongeveer elke keer dezelfde vrouw met een map in haar hand en na 1,5u is ze weer weg. Dus wie weet dat als wij aangeven er geen fijn gevoel bij te hebben, ze vanuit de instantie waarbij ze geholpen worden al een extra oogje in het zeil gehouden kan worden.

4 likes

Ey dan wil ik ook mee

1 like

Ohhhh dat klinkt echt niet goed. Ik zou je inderdaad aanraden om contact op te nemen met Veilig Thuis. Fijn dat je betrokken voelt bij de kinderen en een oogje in het zeil houdt.

1 like

Nou ik heb hier (in sekstopic volgens mij) ooit eens een verhaal gepost van een rare droom dat m’n baas een voetenfetisj had… dat is dus een droom, heb geen bewijs ervoor of een reden om dit vermoeden te hebben behalve dat hij me altijd helemaal bekijkt van top tot teen en een keer heeft gezegd “dat vind ik nou echt leuke schoenen”.
Vandaag kwam hij ineens in m’n kamer ging hij naast me zitten werken(?? Heel raar is nog nooit gebeurd) maar ik had m’n schoenen uitgedaan en lagen op de grond midden in de kamer (is mijn kamer dus mag doen wat ik wil vind ik) ging die ze netjes naast elkaar tegen m’n ladeblok zetten… alsof het ere voorwerpen zijn. dat is echt raar want hij is nog te lui om zn eigen koffie te roeren zegmaar laat staan dat hij iemand zn rommel gaat opruimen.
Nu heeft m’n hoofd weer voeding voor deze onzin fantasie hhhaha

30 likes