Wat je even kwijt wil #24

Huh ik ging uit werk “even” op bed hangen en ineens is er alweer een uur voorbij? Heeft iemand een tijdversneller aangezet?

Haha goh herkenbaar dit… Niet te veel van aantrekken joh. Niks mis met introvert en echt niet iedereen vindt het negatief.

1 like

Ik vind de smaak heel lekker, maar de structuur is bij mij wat harder dan de peren- en aardbeienijsjes. Iets ijziger (is dit een woord?) of zo.

Jongen trek ik spinnen aan of zo? Gisteren al een uit mijn haar gevist en eentje met de stofzuiger opgezogen. Vandaag kwam ik er weer een tegen op het aanrecht. Ga weggg. Jullie zijn niet cute, maar eng. Heb liever dat ik 10 katten tegenkom

1 like

Heeft iemand ook problemen met de Appie app? Ik gebruik deze altijd als boodschappenlijstje, maar moet nu elke x opnieuw inloggen en dan heeft ie weer mijn lijstje gewist. Zo irritant.

Neeeee alsjeblieft niet :disappointed_relieved:

Altijd zo’n raar moment als ik na een paar biertjes op werk alleen thuis kom. Oké, wat nu?

Ik lig echt superlekker in het park met een vriendin en er kwam net een meisje van drie naar ons toe. Ik dacht ah lief, maar toen zei ze ‘Jullie zijn dik’.
Wtf? Ik was echt verbaasd

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

Kleine Kinderen zeggen altijd de meest lompe dingen, die zien iets en zeggen iets. Of dat nou je huidskleur, gewicht, neus, tanden zijn ze weten nog niet dat je niet alles ongefilterd de wereld in slingert. Snap dat het kut is, maar zo zijn ze.

6 likes

Wat bezielt mensen dat ze de neiging voelen om dit te zeggen :neutral_face: hopelijk heeft het jullie middagje in het park niet verpest!

Het is een meisje van 3

27 likes

Lekker in je eentje vreten en series kijken, heerlijk juist

4 likes

O daar heb ik overheen gelezen. Ik dacht al

Ja ben ook niet echt boos want ze heeft gewoon gelijk maar hoe weet zij uberhaupt wat dik en dun is… maarja zal wel door tv ofzo komen?

WAAROM IS ZIJ NIET WOKE?!?!?!
Fucking bodyshamende peuter.

33 likes

Ja je hebt gelijk, moest even van modus switchen. Een vriendin wil vrijdag middag borrelen in een hippe tent waar ik me nooit cool genoeg voor voel, maar heb net mad Men aangezet, toch nog een biertje open getrokken en denk dat het hier vanavond bij blijft

1 like

Heeft niets met tv te maken. Ik kan dit niet tactischer zeggen dan: een kind heeft ogen. En die zien alles, misschien meer in detail dan de meeste mensen want ze staren.

Ze zijn gewend als ze jong zijn om dingen aan te wijzen en te benoemen. Na een tijdje valt alles wat afwijkt op. Iemand met een andere huidskleur, iemand die dikker is, iemand met een scheef gebit of puisten. Vaak willen ze weten waarom dat is, hoe dat kan en daar zit nul filter op.

Voor een kind is het trouwens meestal gewoon een constatering, geen waardeoordeel en bedoelen ze het niet eens slecht, het valt ze gewoon op.

omg de dag is gekomen dat ik het voor kinderen opneem

45 likes

Ik vind het altijd wel grappig als mensen weemoedig zeggen dat kinderen zo puur zijn en nog niet bedorven door de maatschappij etc. Kinderen kunnen hartstikke wreed zijn lol

2 likes

Opzich is het natuurlijk super puur

Denk ook dat het (meestal) echt niet uit wreedheid komt, hele kleine kinderen zijn nog niet bezig met iemand op zn zwakke punten pakken, maar onbewust kunnen ze je wel onzeker maken omdat ze gerust 378x iets aanwijzen aan je.

2 likes