Wat je even kwijt wil #28

Melk en suiker voor de liefhebbers, eventueel een koekje idd. Verder denk ik dat ze zo snel mogelijk gewoon weer door willen. De laatste verhuizing waar ik hulp bij had waren de jongens als een idioot aan het werk en daarna meteen weg.

Die nieuwe reclame van de appie over de nieuwe manager is echt weer zo leuk, komt Harry Piekema ineens voorbij, ik ga echt stuk haha :joy:

Appie reclame

https://youtu.be/lRiZoaY8pPk

12 likes

Hoe laat staat ie erop?

1 like

Ik had de instagram update waarbij je niet zag hoeveel likes er bij een post waren, maar nu weer een update en ik zie het weer. Jammer vond het wel beter.

1 like

Het komt om 22:00 op videoland

1 like

Hou mij

13 likes

Ik heb vandaag zó lekker gegeten, maar doordat het vooral veel bijzonder bereide groenten waren is het zo moeilijk om het te omschrijven aan andere mensen. Frustrerend, want ik wil zo graag mijn enthousiasme delen.

Maar mocht je in de buurt van Maarssen wonen, de ‘lange lunch’ bij de Zusters is écht een aanrader. 3 gangen, fantastische bijzondere smaken en alles wordt geserveerd door de chefs zelf. En alles was vegan vandaag zonder dat dat van te voren ergens wordt genoemd of benadrukt wordt, vond ik ook tof.

11 likes

Ik denk dat ik iets in m’n knie verrekt heb door het eeuwige met m’n knieën over elkaar zitten want hij doet al een paar weken flink pijn :sweat_smile:

Normaal spendeer ik m’n zondagavond op het forum. Nu kon ik er sinds 18.30 ofzo tot niet meer op. Wat een saaie avond was dit.

Ja, balen :cry: Hopelijk valt het mee en kan ze de 200m wel doen

1 like

Daarom heb ik 2 instagram accounts. 1 voor vrienden/familie en 1 waar ik bekende mensen op volg.

2 likes

Jaa de zusters is zo goed :heart_eyes: Ben er deze zomer geweest voor diner, was echt fantastisch. En wat leuk dat alles vegan was!

1 like

Ik wilde mijn nagels net weer gellakken maar ik heb nog maar 1 kleur en die heb ik steeds op dus wilde wat anders.

Nu heb ik een base coat, een gewoon lakje en een topcoat gedaan…

Werkte perfect :astonished: #lifehack

Je hebt me op een goed idee gebracht. :grinning:

Pfoe ik was vnadaag veel langer bezig op stage dan verwacht, wilde ik om half 8 eindelijk naar huis gaan, ging én m’n fietsslot niet open én was m’n achterband volledig plat. Kreeg het slot uiteindelijk wel open, maar m’n band niet opgepompt en het slot niet fatsoenlijk meer dicht. Dus die staat nu nog op werk en heb een taxi naar huis genomen want de bus rijdt niet echt naar mijn huis op zondagavond. Hoop maar dat m’n fiets morgen niet gejat is, want ik heb 'm nog een week nodig (en verkoop 'm het liefst door daarna haha)

Ik ben thuis. Net mijn beddengoed verschoond en de vieze was in de wasmachine gegooid. Zodra die opgehangen is lekker in mijn eigen (kleine) bedje slapen! Bed van 2 bij 2 is écht niet chill.

1 like

Ik kreeg net een berichtje van de fokker van een van mijn katten met de vraag of ik mijn kat op een bepaalde ziekte wil laten testen omdat er nu 3 broertjes van hem zijn overleden daaraan. Maar ik wil dat eigenlijk niet weten?? In ieder geval staat mijn kat nu voor de slaapkamerdeur te schreeuwen dus die voelt zich nog goed

Waarom word ik om half 4 wakker en denk ik sindsdien alleen maar aan mijn werk en wat er allemaal nog moet en welke obstakels er zijn (veel)?! Nu kan ik dus niet slapen en pieker ik alleen maar

Daar had je ook over gepost toen toch? Volgens mij was het door jouw enthousiaste bericht toen dat ik er nog liever eens heen wilde!

Ik ging even gauw ergens heen op de fiets van m’n vriend. Nu krijg ik dat cijferslot niet meer open. Vriend reageert niet en het is echt bloedheet dus lopen ga ik niet doen. Ik zit hier al 1,5 uur :crazy_face: Gelukkig is er cola zero en Wi-Fi. Ik ging hierheen om te vragen of ze werk hadden, ze zullen me in ieder geval niet vergeten.

3 likes