Wat je even kwijt wil #28

Wat balen zeg! Hopelijk kun je er nog een fijne dag alleen van maken.

1 like

Ik heb sinds 2 dagen de winterdeken er weer op en sindsdien slaap ik zo diep, heerlijk!

Oh jammer zeg, snap dat je daar van baalt. Ga je er iets van zeggen? Kan me voorstellen dat t niet leuk is als je t niet van haar zelf hoort ook. Is er al een alternatief gepland?

1 like

Ik heb gister call me by your name gezien (staat nu op netflix) en ooohh dat was zo mooi :cry: echt een aanrader als je van liefdesverhalen houdt

11 likes

Ja, heerlijke film, die hele sfeer - geweldig.

Ja heb hem net ook afgekeken (voor de FF Filmclub voornamelijk)
Prachtige film!

aah ik had gisteren een feestje gegeven met vrienden en het was zo leuk en zoveel mensen waren er!!! leuke plek afgehuurd en ik had allemaal cadeaus gekregen (helemaal niet verwacht :open_mouth: was m’n afstudeerfeestje). Nu lekker in bed met een prosecco hehe had ik gisteren alvast gekocht. Had alleen ook kaassoufles moeten halen bedenk ik me nu :thinking:

14 likes

Ik voel me de laatste paar dagen zo waardeloos, zat net op de bank weer te huilen en toen kwam m’n hond z’n touw en deken brengen, daardoor moest ik nog harder huilen :’)

21 likes

Ik zit me al dagen ziek op de bank te vervelen en nu ontdek ik dat alle afleveringen van Making the Band op Youtube staan, omg dit wordt een iconische zondag

5 likes

@Oprah mag ik dan oooook mee? #schnitzelvretten :grin:

1 like

Ik heb trek in Maccie.
Kipnuggets, big mac, vieze kleffe frietjes, milkshake erbij.
Wellicht rij ik zometeen gewoon heen.
Maccie als ontbijt :drooling_face:
Edit: heb nog steeds een dikke hamsterwang en eten is horror omdat ik niet normaal kan kauwen en mijn mond kan openen

5 likes

Ik twijfel een beetje of ik iets zal zeggen, ik heb nu in ieder geval even niet meer geappt omdat ik er anders weer onaardige passief-agressieve dingen uit ga flappen.

Gelukkig gaat een vriendin van mij ook, zij is wel met anderen, maar ik kan me daar vast bij aansluiten.

Oohh de filmclub wat leuk, om 12 uur vandaag wordt er in dat topic over gepraat toch? :slight_smile:

2 likes

Wauw super gaaf!
Maar maar maar, vogelspinnen en schorpioenen dan?

Klopt! Dus je kunt gelijk meedoen!

1 like

Omg fuck waarom heb ik vandaag plannen :sob:

1 like

Never forget dat Diddy na een heel seizoen iedereen wegstuurde om opnieuw te beginnen én een van de meiden specifiek wegstuurde omdat ze niet genoeg was afgevallen in de maanden voor de finale.

4 likes

Ik vind het jammer dat ik alleen oppervlakkige vriendinnen heb. Momenteel is er in mijn leven best wat gaande (niet emotioneel maar gewoon veranderingen) Ze vragen dan wel via de app ofzo hoe het gaat maar niemand die echt betrokken is of hulp aanbied, ik zou dat zelf allang gevraagd hebben. Gisteren ook een poging gedaan om in onze vriendengroepsapp (met 20 man) te vragen wie er mee een borrel gaat drinken. Niemand reageerde of kon.
Waar is die goede oude tijd dat je met een groep van 10-15 man gewoon lekker op een terras kon zitten. Nu zit iedereen thuis op de bank met een kind of partner. SAAI! Ik wil wat meer leven of lol hebben, vind vrienden zo belangrijk. Is dat herkenbaar voor iemand?

1 like

Stoer van je haha ik zou geen oog dichtdoen

Ik stuurde vanmorgen op insta een video naar een Griekse artiest en nu heeft hij dat gepost in zijn story. Ik vind dit ieeeeetsje te leuk geloof ik :joy:

9 likes