Wat je even kwijt wil #28

Het is de zus van mijn vriend en is 2.5 uur rijden. Dus dat doe ik liever niet alleen. Nu gaan we volgend weekend.

1 like

Mijn schoonvader heeft de hele familie ons nieuwe adres gemaild / geappt (de man is zo trots) maar heeft mijn naam verkeerd gespeld :joy: nu krijgen we allemaal kaartjes met mijn naam verkeerd hahaha

Edit: we zijn 6 jaar samen en ik heb maar 3 letters.

24 likes

Klopt het dat je bij een geregistreerd partnerschap twee getuigen mee moet nemen én een trouwboekje moet invullen? :sweat_smile:

Mijn vriend heeft het uitgezocht en ik wil niet zometeen ineens getrouwd zijn. :stuck_out_tongue:

2 likes

Getuigen klopt, trouwboekje kun je voor kiezen. (Of partnerschapsboekje heet het dan eigenlijk.)

1 like

Ah oke, gelukkig haha.

1 like
Joker

Ja dat vond ik ook! De transformatie kwam niet heel geloofwaardig over. Na het doden van die andere clown was hij opeens een heel ander persoon. Ik miste echt nog wat Arthur trekjes daarna.

1 like

De vegetarische nuggets van de Mac zijn echt niet lekker :sob:

1 like

Ahh wat slecht, hoe moeilijk kan het nou zijn :confused:

1 like

Hoezo appt mijn ex mij ineens weer zoveel. :expressionless: Ik werd ook wakker met allemaal berichtjes:

Hoi
Hoi
Heey!
Ik: Heey
Poke
Poke
Poke
Poke

Aandacht tekort ofzo.

Oh ik las juist een redelijk goede recensie van deze film, was zelf ook nog wel benieuwd. Houd over het algemeen wel van ‘goede’ films maar die zijn vaak ook zo zwaar en/of deprimerend,deze leek me leuk ter afwisseling. Veel plezier iig!

1 like

Mn vriend zou pas vanavond komen, maar kwam vanochtend en had nog niet geslapen :unamused: had me normaal niet veel uitgemaakt, maar wilde vandaag even goed schoonmaken maar kan nu geen lawaai maken (vooral omdat je in dit huis alles hoort)

Ik voel me rusteloos. Had zin om weinig uit te voeren dit weekend maar kan er niet van genieten. Ga straks wel sporten en vanavond nog naar een pubquiz. Kijk er bijna naar uit om morgen weer te werken.

Een vriend rent vandaag de marathon en ik heb op 2 plekken gestaan, maar beide keren heb ik m gemist, terwijl ik via de app wist wanneer hij ongeveer langs ging komen. Zo stom!! :expressionless:

1 like

Ik ging een keer mijn ex aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd. Maar hij liep aan de linkerkant en ik stond bij het hek aan de rechterkant. Dus ik heel hard zijn naam roepen, maar hij hoorde me niet. Daarna moest ik huilen, omdat ik dacht ‘Dan denkt hij dat ik niet gekomen ben, terwijl ik er wel was’ en dat vond ik zo zielig :’)

2 likes

Zolang je geen werkzaamheden tegenkomt.

2 likes

Gewoon gassen

7 likes

Ik vond ze te droog ik wil kleffe Mac.

1 like

Droog? Ik vond ze juist smeuïg. Maar eigenlijk proefde ik bijna geen verschil (op ‘t korstje na), wel lekker dus :ok_hand:

1 like

Ik ging koffie drinken met mijn broer en hij wilde het perse thuis en met zijn vriendin erbij. Ik dacht: dit wordt een baby-aankondiging. Maar nee, volgens mij was het meer een budget-probleem & wilde ze niet op pad. Mijn hoofd had al bijna een babycadeau bedacht!

2 likes

Pfff, ik ben aan het schuren en het duurt veel langer dan ik dacht. Nog een (groot) kozijn en als ik dan schoongemaakt heb, kan ik de nieuwe kledingkast inruimen :smiley: