Wat je even kwijt wil #28

Waarom moet ik alles tot het laatste moment uitstellen? Moet over 1,5 uur weg en er moet nog van alles aan opruimen gebeuren en ik krijg aansluitend daarna bezoek. Denk dat ik het net als vroeger gewoon allemaal in mijn kledingkast dump. Oh en ja deze 10 seconden had ik natuurlijk ook aan opruimen kunnen besteden haha.

1 like

Deze dag
 Ik stond heel lang in de file, en toen ik bijna was waar ik moest zijn miste ik per ongeluk de afslag en deed ik er nog eens 20 minuten langer over :sob: ruim twee uur over een stuk van een uur gedaan. Onderweg had ik dorst dus pakte mn waterfles uit mn tas en bleek dat ik hem niet goed had dichtgedaan :thumbsup: nu is mn leren tas doorweekt.

Ik heb een mega badbruisbal gekocht en bier en vreten dus ik ga nu nog iets goeds van de dag proberen te maken.

7 likes

Neee ging nergens over, ik zou er geen abo meer op nemen :rolleyes:

Dat wordt toch een behaverbranding op poten zetten. :thinking: Of toch niet vanwege het stikstofprobleem dan krijgen de feministen straks nog de schuld.

2 likes

Kun je ze niet terugsturen en opnieuw bestellen? Of in de winkel kopen?

1 like

Ik heb gister volgens mij een vrij grote fout gemaakt op mijn werk die niet meer te herstellen valt. Of nou ja, eigenlijk heeft mijn collega de fout gemaakt, maar ik ben zeg maar degene die had moeten bedenken dat wat ze deed niet klopte, want zij heeft het nog nooit eerder gedaan.
Alleen het probleem is dat zij en ik niet dezelfde functie hebben en ik haar wel moet inwerken, terwijl ik niet alles van haar functie weet. Ik heb mijn baas die het wel zou moeten weten nog om hulp gevraagd maar die zij dat we gewoon een template moesten pakken. En nu weet ik bijna zeker dat ik donderdag op mijn kop krijg, terwijl ik hier eigenlijk helemaal niet verantwoordelijk voor zou moeten zijn
 Omdat ik het eigenlijk had moeten bedenken, maar ik dat niet gedaan heb zeg maar

En nu kan ik dit natuurlijk weer niet loslaten.

1 like

Gewoon met de trekker erheen

3 likes

Ik heb de Sugababes weer herontdekt en dan niet die profielsite.

9 likes

Ik heb een nieuw trui. En het is echt letterlijk net een dekentje. Heb de grootse maat maar ben wat afgevallen en nu is de grootste maat eigenlijk echt te groot. Maar ik wil m niet meer uit doen.

14 likes

Ik zit gewoon rustig een bananenbrood te bakken komt er ineens een ADE wandelfeestje?? langs. We wonen in het centrum aan een soort openbare binnentuin en ik zie echt 50 mensen wildplassen en coke snuiven, leuk blote billen tellen op de zaterdagmiddag :ok_hand:t2:

15 likes

Ik verveel me zo erg, ben soort van ziek en heb al m’n plannen gecanceld lig nu zielig op de bank maar heb YouTube al uitgekeken en heb m’n kast uitgezocht en nu weet ik niet meer wat ik moet doen

Monki

1 like

Loopt je betaling van Netflix via creditcard? Ik kreeg die mails ook toen mijn creditcard bijna verliep dus misschien toch even dubbelchecken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hm strange, nja dan zou ik het ook negeren. Als het niet meer werkt dan merk je het vanzelf :sweat_smile:

1 like

Ok update: we zijn de honden uitgebreid gaan uitlaten en daarna nog met de nieuwe pup naar de andere kant van de stad geweest want hij moet oefenen met in de tram zitten. Voor de vorm daar ook naar een dierenwinkel geweest (nog niet zo’n succes met die frummel) en nog even wat gedronken op een terrasje. Sowieso gaan we de laatste tijd vaker naar een ander stadsdeel en dat vind ik zo leuk! Andere winkeltjes en horeca. M’n weekendfomo is weer stil.

16 likes

Ik val altijd in een zwart gat als ik klaar ben met een serie. Dikke cliffhanger en nu??? Duurt altijd even voor ik weer een nieuwe heb gevonden he

3 likes

Ik heb vanavond een gesprek waar ik tegenop zie en ik ben misselijk van de zenuwen

Veel succes :heart:

1 like

Net naar Book of Mormon geweest, wat fantastisch!! Echt een aanrader.

Stonden buiten CarrĂ© ook “echte Mormonen” met een foldertje. Kon die zelfspot wel waarderen.

2 likes

Ik heb zin om te slapen maar ik moet nog een nacht ADE werken.