Wat je even kwijt wil #28

Deze uitleg had ik ook gevonden ja. Het vsco-meisje snap ik wel maar die ‘uitspraken’ (ik vraag me af of dat sksks niet alleen type-taal is) vind ik vaag.

Same! :joy:

Haha bijzonder dat iedereen zo geïntrigeerd is door dat taaltje, ik ook. sksksksk vind ik vooral moeilijk uitspreken maar ik heb dus ook mijn eigen onderzoek gedaan, en daaruit kwam dat het sksksksk zou moeten staan voor het uit hilariteit willekeurig inrammen van de toetsenbord aan twee kanten. Dus lijkt me meer typetaal dan spreektaal omdat het niet uit te spreken is en de verklaring vind ik ook nogal vaag.

2 likes

Ik vind het nog steeds moeilijk, ook als je begint met de k.

Lijkt me ook irritant om een vsco dochter te hebben, maar ik denk dat elke generatie wel zoiets heeft. Bestaan gothics nog? Vroeger had je er best veel van. Het lijkt me dus ook irritant om opeens een gothic dochter te hebben, of een skater, of een emo die dan opeens een oog afplakt met haar. Of een dochter die bij het corps gaat en opeens dat taaltje gaat adopteren en met een kak r gaat praten en het over biba’s heeft .Of een dochter die opeens overal ‘kaulo’ voorplakt. Zou het allemaal irritant vinden geloof ik, goed dat ik geen moeder ben.

13 likes

Als ik sksksksks zeg is het net alsof ik een kat lok.

8 likes

Omg wat een drama, mijn wortels zijn blijkbaar heel dun en kwamen helemaal niet mee en moesten er één voor één uitgewrikt worden wat heel lang duurde en nu heb ik allemaal hechtingen in mijn tandvlees :thumbsup: ik hoop dat de verdoving nog lang blijft werken (ik ben ook wel een beetje een aansteller altijd maar ik vind mezelf even zielig)

2 likes

Ja dat dacht ik ook al, het blijft een extreme sport natuurlijk, maar het was wel echt lang geleden dat ik door sporten zo gehavend was haha Hartstikke leuk dat dat spul een beetje mee geeft, maar voor mijn hoofd was het echt niet genoeg. Als ik dit nog een keer doe, moet ik echt een helm op ofzo.

1 like

Misschien overdreven, maar dingen over overgeven etc. worden vaak in spoilers geplaatst - kan dit met kiezen trekken etc misschien ook??
Ik moet al maanden naar de tandarts, ben er bang voor en word elke keer zeer zeer onaangenaam verrast door drama tandartsvehalen

En dan heb ik het niet over ‘ik moet morgen naar de tandarts’ maar meer verhalen à la ‘hij moest zo erg aan m’n kiezen wrikken dat er een stagiaire bij moest komen om mee te helpen trekken en nog een om me in de stoel te houden’

4 likes

Moet dit dan niet ook in een spoiler :face_with_monocle:

8 likes

En hier betaal ik dan 22 euro voor, ik lijk wel gek. Smh.

Ging er van uit dat het duidelijk was dat het een cartooneske omschrijving was maar inderdaad, ik zal het goede voorbeeld geven. Bedankt voor het meedenken!!

als er dan maar duidelijk bijstaat waar de blur overgaat dus dat je echt kunt kiezen om het wel of niet te lezen. #bluretiquette

5 likes

Door iets wat langer duurt dan ik verwachtte ben ik nu in tijdnood voor opdrachten die ik morgen af moet hebben en ik heb morgen een hele belangrijke sollicitatie en ahhhh ik word even gek van de stress

Yo, die situatie bij het boerenprotest in Groningen wordt wel heel grimmig hoor!

1 like

Ik heb nu ineens besloten dat ik in mn eentje een soort luxe weekend naar parijs wil. Helaas ben ik nu blut en heb ik dit jaar geen tijd haha. Volgend jaar maar weer.

3 likes

Ja lekker. ik hoop dat ze het verpesten voor zichzelf.

Ik ga eens even het nieuwe album Mika luisteren. Ik werd altijd echt vrolijk van zijn muziek, hopelijk is dat nog steeds zo.

Nou jongens. We hebben bericht van KLM, krijgen €600 pp terug. En zelfs voor de jongste die op schoot zat. Dus we maken wat winst :see_no_evil:

57 likes

Hahah dit fragment was toevallig vorige week bij dwdd. Zo grappig dat je alleen die auto ziet maar je hoort hem tieren en dan ineens zie je dat gras vliegen

18 likes

Oh no!! Al zou je vast ook herstellen zonder. In ieder geval zachte, vloeibare dingen en veel pijnstilling, dan komt het goed. Hoe gaat ie nu? :relaxed:

@zwaardvis
Aah vervelend! Neem in ieder geval paracetamol in voor je gaat slapen vanavond.
De komende dagen vooral zacht en makkelijk kauwbaar voedsel in huis hebben.
Ik heb twee weken geleden een “makkelijke” verstandskies laten trekken en heb daar behoorlijk was last van gehad.
Veel sterkte en neem paracetamol als je het nodig hebt!

1 like