Ik denk hetzelfde als @Luzarl
Weet niet hoe lang je daar woont, maar ik vind het niet heel aannemelijk klinken dat er ineens iets in huis is dat je ziek zou maken. Ik dacht ook te hebben gelezen dat je de laatste tijd helaas heel slecht in je vel zit. Stress kan heel veel doen, en veel mensen herkennen de signalen slecht bij zichzelf. Duizeligheid, misselijkheid, hoofpijn, darmklachten, moe zijn echt heel veel voorkomende (meest voorkomende) stressgerelateerde klachten. Ik zie echt heel vaak mensen die ervan overtuigd zijn dat er iets lichamelijk mis met ze is, waar ik van tevoren al kan voorspellen dat er niets gevonden gaat worden, gewoon omdat ze zoveel stress ervaren in hun leven. Ik denk dat het best kan dat je je bij je ouders even wat beter/meer ontspannen voelde waardoor je minder klachten ervaarde, of juist dat je meer afleiding had, waardoor je je minder focust op je klachtne.
Ik keek meteen naar mân toetsenbord of dit een acceptabele verbastering was. Als je vingers net zijn verschoven dan is het minstens jsjsjsjsjsj
Mijn hemel, de jeugd van tegenwoordig
VroegerâŠ
Hadden we gewoon breezah-stijl
Jullie lijken wel mân moeder die een meme probeert te begrijpen door te vragen wie dat is op de foto
Ik was gisteren naar de Walibi fright nights en ik vond het echt mega leuk. Sowieso de achtbanen maar die kende ik al. Alles was zo leuk en goed opgezet en ik vond zelfs de spookhuizen leuk. Heb maar 1 betaalde gedaan omdat ik eigenlijk een mega watje ben maar heb nu spijt dat ik ze niet allemaal heb gedaan. Ben in haunted holidays geweest en de gratis camp sight die minstens net zo leuk was. En ik vind Eddie de clown echt hilarisch. Oh en het was nog echt gezellig bij zoân dj ook. Dus nu willen we volgend jaar met een grotere groep een heel weekend.
Oh en ik vind het echt knap hoe al die scare actors hun lach kunnen houden zeg. In zoân spookhuis heb ik echt rond gelopen met de gekste gezichtsuitdrukkingen en een vriendin rende zo grappig huppelend en springend weg dat ik al helemaal kapot ging van het lachen.
Stuur deze herinnering ook even naar mij
Veelsteveel genikst op werk en nu heb ik een werkdruk en denk ik WAAAROM ben ik zo vaak lui.
Ik heb dit weekend voor het eerst leren surfen soort van, maar dan bij zoân indoor ding. Super leuk, maar mân knieĂ«n zitten onder de blauwe plekken nu en ik heb mân nek gekneusd / whiplash en/of een lichte hersenschudding omdat ik 2 keer mân hoofd met wat vaart stootte. Het lijkt me nog steeds heel tof om echt te leren surfen, maar ik weet niet of ik er wel geschikt voor ben
Deze uitleg had ik ook gevonden ja. Het vsco-meisje snap ik wel maar die âuitsprakenâ (ik vraag me af of dat sksks niet alleen type-taal is) vind ik vaag.
Same!
Haha bijzonder dat iedereen zo geĂŻntrigeerd is door dat taaltje, ik ook. sksksksk vind ik vooral moeilijk uitspreken maar ik heb dus ook mijn eigen onderzoek gedaan, en daaruit kwam dat het sksksksk zou moeten staan voor het uit hilariteit willekeurig inrammen van de toetsenbord aan twee kanten. Dus lijkt me meer typetaal dan spreektaal omdat het niet uit te spreken is en de verklaring vind ik ook nogal vaag.
Ik vind het nog steeds moeilijk, ook als je begint met de k.
Lijkt me ook irritant om een vsco dochter te hebben, maar ik denk dat elke generatie wel zoiets heeft. Bestaan gothics nog? Vroeger had je er best veel van. Het lijkt me dus ook irritant om opeens een gothic dochter te hebben, of een skater, of een emo die dan opeens een oog afplakt met haar. Of een dochter die bij het corps gaat en opeens dat taaltje gaat adopteren en met een kak r gaat praten en het over bibaâs heeft .Of een dochter die opeens overal âkauloâ voorplakt. Zou het allemaal irritant vinden geloof ik, goed dat ik geen moeder ben.
Als ik sksksksks zeg is het net alsof ik een kat lok.
Omg wat een drama, mijn wortels zijn blijkbaar heel dun en kwamen helemaal niet mee en moesten er één voor één uitgewrikt worden wat heel lang duurde en nu heb ik allemaal hechtingen in mijn tandvlees ik hoop dat de verdoving nog lang blijft werken (ik ben ook wel een beetje een aansteller altijd maar ik vind mezelf even zielig)
Ja dat dacht ik ook al, het blijft een extreme sport natuurlijk, maar het was wel echt lang geleden dat ik door sporten zo gehavend was haha Hartstikke leuk dat dat spul een beetje mee geeft, maar voor mijn hoofd was het echt niet genoeg. Als ik dit nog een keer doe, moet ik echt een helm op ofzo.
Misschien overdreven, maar dingen over overgeven etc. worden vaak in spoilers geplaatst - kan dit met kiezen trekken etc misschien ook??
Ik moet al maanden naar de tandarts, ben er bang voor en word elke keer zeer zeer onaangenaam verrast door drama tandartsvehalen
En dan heb ik het niet over âik moet morgen naar de tandartsâ maar meer verhalen Ă la âhij moest zo erg aan mân kiezen wrikken dat er een stagiaire bij moest komen om mee te helpen trekken en nog een om me in de stoel te houdenâ
Moet dit dan niet ook in een spoiler
Ging er van uit dat het duidelijk was dat het een cartooneske omschrijving was maar inderdaad, ik zal het goede voorbeeld geven. Bedankt voor het meedenken!!
als er dan maar duidelijk bijstaat waar de blur overgaat dus dat je echt kunt kiezen om het wel of niet te lezen. #bluretiquette
Door iets wat langer duurt dan ik verwachtte ben ik nu in tijdnood voor opdrachten die ik morgen af moet hebben en ik heb morgen een hele belangrijke sollicitatie en ahhhh ik word even gek van de stress