Dankje! En nee
omg ik ben echt niet voorbereid hahah
kom net op reddit het schattigste verhaal tegen van een vader die niet snapt wat vscogirls zijn:
My daughter is enchanted by the āvsco (?) Girlā aesthetic. What in the world even is it?
Apparently hydro flasks and scrunchies are part of it? Sheās twelve and autistic and has tried to explain it to me but I really donāt understand. Do I need to get her a certain brand of scrunchy? What is the weird āsksksā noise? I tried to look it up but I ended up feeling old and put of touch.
vooral die, moet ik een bepaald soort scrunchie voor haar halen???
Ja dit zou theoretisch ook kunnen, maar het voelt wel anders dan angst/paniek normaal bij mij voelt⦠dus dat is mijn diagnose per exclusionem haha
Ik ben blijkbaar ook oud 
Ik heb net de overlevingspakketjes voor in het vliegtuig gemaakt en ik ben benieuwd hoe mān vriend erop gaat reageren.
Ik heb 10 koekjes, 500 gram snackgroentes, 3 zakjes kleine pepernoten, een grote zak pepernoten en 5 boterhammetjes ingepakt per persoon, voor een reis van ongeveer 14 uur met 3,5 uur overstap.
Ik denk niet dat mijn vriend mij nog overlevingspakketjes laat makenā¦
Haha, dat is meteen zān hele handbagage. Wel lief!
Eet hij het eten in het vliegtuig niet?
same want ik dacht dat dat sksksk geluid was, wat rappers deden (die skkrrrrrrrrrrrrt)
maar het is blijkbaar iets heel anders meh
Ik ben (ook) oud en altijd al oncool geweest dus ik snap er niks van.
Mag ik van iemand hier een echte oma-uitleg over vsco girl? Wat is sksk? Zijn er nog meer hippe dingen die ik allicht mis? Bestaan altoās nog?
Ik zag net op de nos site dat er een schadevergoeding van meer dan twee miljoen euro is opgelegd bij een zaak. Ik vraag me af hoe iemand dat ooit kan gaan betalen zeker ook, omdat er ook heel wat jaren cel opgelegd zijn. Betaalt de overheid het dan?
Was net heel chagrijnig en heb nu vier keer Feesttent van Kraantje Pappie op repeat geluisterd en ben weer helemaal vrolijk en wil nu graag naar een dorp verhuizen
Volgens mij is het een nieuwe manier van hahaha zeggen. Urban dictionary:
the way that basic hoes laugh on social media sites and apps such as
tiktok,twitter,youtube,etc
12 year old:OMG THIS IS SOOOOOO FUNNY SKSKSKSKSKSJSFSVFAEJFJSDHKLEJHB
Ik probeer al een paar minuten āskskskskskā uit te spreken maar het klinkt alsof mān motor niet start. Ik denk niet dat ik dit ga snappen.
Ik vraag me af of echte VSCO girls dan echt sksk uitspreken of gewoon typen?
Ik denk hetzelfde als @Luzarl
Weet niet hoe lang je daar woont, maar ik vind het niet heel aannemelijk klinken dat er ineens iets in huis is dat je ziek zou maken. Ik dacht ook te hebben gelezen dat je de laatste tijd helaas heel slecht in je vel zit. Stress kan heel veel doen, en veel mensen herkennen de signalen slecht bij zichzelf. Duizeligheid, misselijkheid, hoofpijn, darmklachten, moe zijn echt heel veel voorkomende (meest voorkomende) stressgerelateerde klachten. Ik zie echt heel vaak mensen die ervan overtuigd zijn dat er iets lichamelijk mis met ze is, waar ik van tevoren al kan voorspellen dat er niets gevonden gaat worden, gewoon omdat ze zoveel stress ervaren in hun leven. Ik denk dat het best kan dat je je bij je ouders even wat beter/meer ontspannen voelde waardoor je minder klachten ervaarde, of juist dat je meer afleiding had, waardoor je je minder focust op je klachtne.
Ik keek meteen naar mān toetsenbord of dit een acceptabele verbastering was. Als je vingers net zijn verschoven dan is het minstens jsjsjsjsjsj
Mijn hemel, de jeugd van tegenwoordig 

Vroegerā¦
Hadden we gewoon breezah-stijl
Jullie lijken wel mān moeder die een meme probeert te begrijpen door te vragen wie dat is op de foto
Ik was gisteren naar de Walibi fright nights en ik vond het echt mega leuk. Sowieso de achtbanen maar die kende ik al. Alles was zo leuk en goed opgezet en ik vond zelfs de spookhuizen leuk. Heb maar 1 betaalde gedaan omdat ik eigenlijk een mega watje ben maar heb nu spijt dat ik ze niet allemaal heb gedaan. Ben in haunted holidays geweest en de gratis camp sight die minstens net zo leuk was. En ik vind Eddie de clown echt hilarisch. Oh en het was nog echt gezellig bij zoān dj ook. Dus nu willen we volgend jaar met een grotere groep een heel weekend.
Oh en ik vind het echt knap hoe al die scare actors hun lach kunnen houden zeg. In zoān spookhuis heb ik echt rond gelopen met de gekste gezichtsuitdrukkingen en een vriendin rende zo grappig huppelend en springend weg dat ik al helemaal kapot ging van het lachen.
Stuur deze herinnering ook even naar mij 
Veelsteveel genikst op werk en nu heb ik een werkdruk en denk ik WAAAROM ben ik zo vaak lui.
Ik heb dit weekend voor het eerst leren surfen soort van, maar dan bij zoān indoor ding. Super leuk, maar mān knieĆ«n zitten onder de blauwe plekken nu en ik heb mān nek gekneusd / whiplash en/of een lichte hersenschudding omdat ik 2 keer mān hoofd met wat vaart stootte. Het lijkt me nog steeds heel tof om echt te leren surfen, maar ik weet niet of ik er wel geschikt voor ben