Wat je even kwijt wil #28

Twee van mijn verstandskiezen worden er zo uitgehaald, één zit helemaal scheef/plat en moet er uitgehakt worden en nu ben ik toch wel zenuwachtig :hammer:

1 like

Ik heb het idee dat er iets in mijn huis is wat mij ziek maakt/vergiftigt. Ik loop al een aantal weken met vage klachten als raar hoofd, moe (al om 21:00 gaan slapen), duizelig, hoofdpijn, misselijk/braken. Ik dacht virussen (its the season) en bijwerkingen van medicatie. Maar ik was afgelopen weekend 2 nachten bij m’n ouders en begon me beter te voelen, dus ik helemaal blij.
Maar gisteren kwam ik weer thuis en na een paar uur werd ik weer niet lekker, zelfde klachten. Vanochtend werd ik weer wakker met een raar hoofd.

M’n CV is 2 weken geleden nog gecheckt en m’n CO-meter geeft geen signaal (hoewel die al wel 4 jaar oud is). Ik ventileer wel altijd goed (heb altijd wel raampje open). Met m’n katten is ook niks aan de hand voor zover ik kan beoordelen. Zie nergens schimmel oid. Gas draai ik altijd dicht als ik niet aan het koken ben (ruik ook niks).

Heeft iemand anders een idee wat dit zou kunnen zijn?

Volgens mij had @Negativ dat ook eens? Of @Gast??
Het kan ook stress of paniek zijn, misschien dat je bij je ouders uit kon rusten?

1 like

Omg waarom duren 11 dagen zolang. Ik wil hem zo graag knuffelen. :cry:

1 like

Bah, wat een engerd!

1 like

Shit hey, succes! Hopelijk valt het mee en de napijn ook. Raketjes ingeslagen?

bah, wat een sukkel :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Dankje! En nee :scream: omg ik ben echt niet voorbereid hahah

kom net op reddit het schattigste verhaal tegen van een vader die niet snapt wat vscogirls zijn:

My daughter is enchanted by the “vsco (?) Girl” aesthetic. What in the world even is it?

Apparently hydro flasks and scrunchies are part of it? She’s twelve and autistic and has tried to explain it to me but I really don’t understand. Do I need to get her a certain brand of scrunchy? What is the weird “sksks” noise? I tried to look it up but I ended up feeling old and put of touch.

vooral die, moet ik een bepaald soort scrunchie voor haar halen???

30 likes

Ja dit zou theoretisch ook kunnen, maar het voelt wel anders dan angst/paniek normaal bij mij voelt… dus dat is mijn diagnose per exclusionem haha

Ik ben blijkbaar ook oud :sweat_smile:

Ik heb net de overlevingspakketjes voor in het vliegtuig gemaakt en ik ben benieuwd hoe m’n vriend erop gaat reageren.
Ik heb 10 koekjes, 500 gram snackgroentes, 3 zakjes kleine pepernoten, een grote zak pepernoten en 5 boterhammetjes ingepakt per persoon, voor een reis van ongeveer 14 uur met 3,5 uur overstap.

Ik denk niet dat mijn vriend mij nog overlevingspakketjes laat maken…

6 likes

Haha, dat is meteen z’n hele handbagage. Wel lief!
Eet hij het eten in het vliegtuig niet?

same want ik dacht dat dat sksksk geluid was, wat rappers deden (die skkrrrrrrrrrrrrt)
maar het is blijkbaar iets heel anders meh

2 likes

Ik ben (ook) oud en altijd al oncool geweest dus ik snap er niks van.
Mag ik van iemand hier een echte oma-uitleg over vsco girl? Wat is sksk? Zijn er nog meer hippe dingen die ik allicht mis? Bestaan alto’s nog?

6 likes

Ik zag net op de nos site dat er een schadevergoeding van meer dan twee miljoen euro is opgelegd bij een zaak. Ik vraag me af hoe iemand dat ooit kan gaan betalen zeker ook, omdat er ook heel wat jaren cel opgelegd zijn. Betaalt de overheid het dan?

Was net heel chagrijnig en heb nu vier keer Feesttent van Kraantje Pappie op repeat geluisterd en ben weer helemaal vrolijk en wil nu graag naar een dorp verhuizen

11 likes

Volgens mij is het een nieuwe manier van hahaha zeggen. Urban dictionary:

the way that basic hoes laugh on social media sites and apps such as
tiktok,twitter,youtube,etc

12 year old:OMG THIS IS SOOOOOO FUNNY SKSKSKSKSKSJSFSVFAEJFJSDHKLEJHB

1 like

Ik probeer al een paar minuten ‘sksksksksk’ uit te spreken maar het klinkt alsof m’n motor niet start. Ik denk niet dat ik dit ga snappen.

13 likes

Ik vraag me af of echte VSCO girls dan echt sksk uitspreken of gewoon typen?

1 like