Nee dat is op dit moment ook niet echt een optie helaas!
oui, de huizen zijn duur genoeg daar niet van haha. maar het is niet zo oververhit met achterlijke overbiedingen en kopen zonder bezichtiging (uitzonderingen daar gelaten) maar over het algemeen valt het mee vergeleken met de randstad!
@Fukaeri aah balen! veel plezier iig met de bezichtiging
Er stond net een oudere meneer bij de parkeerautomaat en het betalen lukte overduidelijk niet en niemand hielp. Er was een hele rij achter hem! Ik ben er maar heen gegaan en heb ff voor hem betaald, kan soms zo gefrustreerd raken van de mensheid
Ik zit in Groningen vlakbij het provinciehuis. Hele rij boeren voor het raam langs. De binnenstad staat bomvol!
Ik probeer weer ff wat meer water te drinken omdat ik me niet zo goed voel de laatste week. Maar ik word nu al gek van het naar de wc gaan, ga nu voor de vierde keer vandaag. Wel al bijna 1.5 liter water gedronken.
En note to self: houd nou eens je werk gewoon bij, zodat niet alles op de laatste dag hoeft
Wow dat laatste had ik nog niet eens bedacht. Pfffff waar doe ik dit voor. Kan een dokter mij dit uitleggen plz.
En hier in Utrecht zijn ze ook massaal aangekomen.
Is wel goedkoper!
Hahah, ik ben voor het eerst in maanden op een doordeweekse dag vrij, en thuis. Dacht lekker rustig door de stad te kunnen gaan lopen zometeen
Denk dat het wel heel erg locatiegebonden is. Ik woon midden in het centrum voor 650 op 60 m2. Maar ik zou ook nog even doorzoeken naar een goedkopere optie en dan idd wat meer geld overhouden voor leuke dingen of sparen.
In roermond
Ik snap die discussies over huurprijzen/locaties nooit. Iedereen weet toch dat je in Amsterdam de hoofdprijs per m2 betaalt en je in een kleinere stad goedkoper uit bent. Dan zegt iemand; nouuuuu waar ik woon! Ja, maar jij woont niet in de Randstad of in ƩƩn van de top 10 steden. Het heeft dan toch totaal geen zin om te vergelijken.
Halleluja ik heb al mān werk voor vandaag al af! Lange leve ZZPeren. Nu kan ik de rest van de dag op zoek naar een bureaustoel want na 2 weken gaat mān rug al dood.
Dat was ook juist mijn punt; een bedrag zegt niet zoveel, omdat het echt per locatie verschilt
Maar ook per stad kan het erg verschillen. Het is maar net waar je tegen aanloopt. Ik woon in Rotterdam maar betaal 650 euro voor een appartement met twee slaapkamers en een grote woonkamer en zou dus ook nooit 1700 euro betalen.
Je kunt inderdaad wel iets vinden voor 1100, maar dat is dan gewoon lang niet zo mooi en lang niet zoān fijne locatie. Ik woon nu inderdaad zelfstandig en mijn vriend ook, maar ik woon in een niet-populaire stad waar niks te beleven (voor 750) is en hij woont op 35 m2 (voor 1100, wel in een leuke stad). Het lijkt mij gewoon zo fijn om een mooi huis te hebben op een fijne locatie, waar je je echt helemaal thuis voelt. Maar misschien moeten we gewoon nog even verder zoeken en proberen iets te vinden voor rond de 1100-1300.
Maar dan ben je wel echt een uitzondering, toch? Ik zou niet weten hoe ik aan zoān goedkoop appartement zou moeten komen, zelfs niet waar ik nu woon.
Dit is echt een mega uitzondering. āZou dus ook nooit 1700 betalenā, dit is geen keuze he, voor de meesten. Neem aan dat iedereen wel 650 zou willen betalen voor een app met twee kamers maar ja.
@Fukaeri In mijn omgeving is dat geen uitzondering. Maar het zal er ook vanaf hangen waar je wilt wonen etc. In het centrum zal je het nergens vinden nee.
@Banananana Ik zou niet eens 1700 kunnen betalen.
In mijn omgeving vind je daar echt alleen kamers voor, geen appartementen. Gek hoe dat zo verschilt! Of is het sociale huur?