Wat je even kwijt wil #28

Volgens mij had ik je dit bij de vorige keer ook gezegd, als je hiermee in het ziekenhuis was geweest had je een week een soort mitella gekregen waarmee je je arm niet van je buik kon bewegen, mocht je pas na een week voorzichtig beginnen met bewegen (alleen met afhangende arm ‘roeren in de soep’), en gezien het nu de tweede keer is ook een verwijzing naar de orthopedisch chirurg om te kijken of er iets moet gebeuren op operatief gebied om je schouder te stabiliseren.

9 likes

Ben nog geen uur wakker en er zijn nu al zoveel dingen misgegaan, hoop dat het hierbij blijft want vind dit wel genoeg voor 1 dag

Het leed dat relatie heet topic volgens mij!

1 like

Ah wat kut. Sterkte en beterschap :heart:

1 like

Heeft iemand misschien glaszegels van de ah over?

Yes ik wel geloof ik!

Ik heb er best wel wat liggen. Als je even je adres in een berichtje stuurt, stuur ik ze naar je op.

@Mouthwash daar kan ze nog niet in, members only

Even zoeken op members only en dan vind je het antwoord wel ergens. Weet het zo niet uit mijn hoofd.

1 like

Ik dacht 50 posts hebben, not sure

Na mijn vorige bericht in het opbiecht topic, heb ik nog steeds niks over mijn ontbijt verassing gehoord. Ik weet dat hij wakker is.

Mijn hoofd maakt overuren,het is misschien wel beter zo.

Lekker thuiskomen altijd als de douche ijskoud water blijft geven. Monteur net geweest, wat een engerd :speak_no_evil: appte m’n vriend dat ie leek op de dader van “the lovely bones” :eyes:

7 likes

Je moet nog 15 dagen wachten en dan kan je een verzoek indienen.

1 like

Die jongen die gister bij me sliep stuurt me een bericht op Facebook en ik durf niet te kijken :grimacing:

41 likes

Mijn kat wil altijd met me mee naar de wc. Anders gaat hij als een malle buiten de deur zitten mauwen. Raar beest

6 likes

Ik denk het niet

Hierdoor las ik het ‘kattentopic’ als het ‘kuttentopic’

4 likes

Omg hij stuurt een klassenfoto van de basisschool :sob: (ik zat bij een goede vriend van hem in de klas)

35 likes

Ben al het hele weekend peaky blinders aan het kijken en nu wil ik ook in iedere zin “fokking” toevoegen

7 likes

Ik heb gisteren vernoemen dat Ronnie Flex en Lil Kleine komen optreden bij m’n werk. Eindelijk de dag waar ik al een jaar van droom. En nu moet ik gaan bepalen hoe fan girl ik ga doen. Stiekem wil ik op de foto met Ronnie maar ja ik ben 31. Moeilijk moeilijk. En nog iemand vinden die met me mee wil, al m’n maten zijn Ronnie moe.

32 likes