Wat je even kwijt wil #28

Oh wat leuk! Hoe was het om daaraan mee te doen?

Ja tof! Maar als je meer wil weten moet je me maar dm’en. Ik kan hier best vrijdag een verslagje typen, maar nu nog niet

6 likes

Staan er elektriciteit masten in de buurt van jouw huis?

Ik ben aangenomen bij een groot bedrijf en ze zeiden woensdag dat de HR afdeling contact zou opnemen Qua contractvoorstel etc. alleen dat is nog niet gebeurd en nu ben ik bang dat ze me zijn vergeten haha. Hoelang duurde dat bij jullie ongeveer?

Ik moet binnenkort ook voor mijn platte verstandskies :persevere:

Al lang niet meer zo slecht gevoeld. Ben blij dat ik een douchekrukje heb (zo’n seniorending) zodat ik net een lange warme douche heb kunnen nemen.

1 like

Yeees het kan gelukkig gewoon doorgaan! De huisarts heeft gezegd dat ze wel kan vliegen. Ik zag mezelf al verloren staan op het vliegveld van Jakarta in m’n uppie, maar nu zijn we gewoon samen :tada:

23 likes

Ik hoop dat ze niet teveel pijn krijgt bij het dalen en landen :weary:

Ja daar vrees ik ook wel voor, ik vind het echt naar voor haar. Ik hoop dat het mee gaat vallen!

Ja! Maar de vlucht missen is nog erger denk ik

2 likes

Oh bij mij wel een week geloof ik. Zou het nog even afwachten en anders donderdag bellen/mailen.

1 like

Ik zit er even helemaal doorheen met de workload die ik niet aan kan. Volgende week wel herfstvakantie waarin ik veel kan doen maar toch merk ik dat ik momenteel gewoon een zombie ben. :’) Ik wil pepernoten en een man met een hete stem die zegt ā€˜het komt wel goed schatje’.

4 likes

Bij die zin moet ik aan dat kleine kind uit de reclame denken

1 like

Zorg dat ze iets van een koptelefoon of oortjes tegen de druk (te koop bij de kruidvat) meeneemt. Mijn hoofd knalde voorheen nog net niet uit elkaar bij het landen maar mn koptelefoon is mn redding haha.

1 like

Oh goeie! Ik ga het even tegen haar zeggen, hopelijk heeft ze die

1 like

Of gewoon van die gele oordopjes?

Als ze die niet meeheeft kan ze aan de stewardess twee bekers vragen en die tegen haar oren houden. Ziet er niet uit maar schijnt te helpen!

2 likes

Wtf, er werd net echt 100 keer aangebeld en op de deuren gebonkt hier. Wilde niet meer open doen want lig al in bed, en dacht dat als het echt belangrijk is dan belt die gene wel. Maar vind het wel raar en een beetje beangstigend.

Het is echt zo druk op mn werk. Kan er gewoon niet van slapen nu en erger me aan iedereen :persevere:

Haha, heb geen auto dus dat zal het niet zijn!