Wat je even kwijt wil #28

Mijn broertje is ziek (blijvend zeg maar) en het gaat niet echt goed nu dus daarom komen mijn ouders niet naar mijn verjaardag. Ik vind dat dus eigenlijk best wel kut omdat dit het zoveelste ‘ding’ van mij is waar mijn ouders niet bij zijn/dat wordt overschaduwd, terwijl hij er helemaal niets aan kan doen dus dan voel ik me daarna weer kut en schuldig dat ik het kut vind. Hij voelt zich er zelf ook al heel schuldig over en mijn ouders ook en dat is natuurllijk ook helemaal niet wat ik wil.
Zijn er mensen die dit herkennen of in dezelfde situatie zitten? Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik gewoon een aansteller omdat ik het zo erg vind?

3 likes

Haha zei hij er iets bij? Wel jammer als je een leuk berichtje verwachtte

Ik voel me de laatste tijd niet heel ok/winter(herfst?)dipje dus ik probeer dat zelf wat in bedwang te houden door voldoende te bewegen, daglicht, vit d en gezond eten etc maar nu wil ik vandaag wel graag de hele dag binnen zitten op de bank met wat series die ik al een tijd wil zien… alleen voel ik me alsof ik verplicht een wandeling moet maken en anders het mn eigen schuld is als ik aan het eind vd middag/avond me weer slecht voel :roll_eyes:

Mijn kat trekt zich op aan het brievenbusgat #fitboy en als er post is gooit die dat naar beneden of stopt hij het in zijn mond. :joy: Kan PostNL hem niet in dienst nemen of hem in een reclame stoppen?

13 likes

Oja maar lijkt mij wat droog als het enkel een foto is? Zou denken dat monkey dan iets verwachtte over de avond (het was leuk oid) of over een vervolg.
Maar wel een opening indd!

@ellegirltalk @Eddie nee hij zei er niks bij! Hij heeft wel een hartje op mij getekend, ik vind het wel humor. Ik heb alleen gereageerd “omg lullig :sob:”.

Oh ja ik weet niet of hij het met die vriend over mij heeft gehad, wij wel over hem iig. Fun fact: ik was vroeger smoorverliefd op die vriend en dacht laatst nog hmmm hoe zou het met B. zijn.

14 likes

Aww dat klinkt lief!

2 likes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou zeggen dat je gevoel er mag zijn (je bent dus geen aansteller) en dat het naast de andere gevoelens kan bestaan. Ik lees in je bericht dat je er begrip voor hebt, maar dan kan je het nog heel erg jammer en zuur voor jezelf vinden, dat mag allebei. Het is ook gewoon een kut situatie voor alle partijen en dus ook voor jou. Je hoeft het niet weg te redeneren, soms mag het ook gewoon even stom zijn.

5 likes

Ah ik vind dit echt een leuke move! Ik vind dit veel meer interesse tonen dan een analyse van gisteravond.

9 likes

Dat is lief van je.
Het gaat me ook helemaal niet per se om mijn verjaardag eigenlijk maar gewoon dat ik wil dat iedereen gezond is en dat alles goed is en ik vind het allemaal zo oneerlijk. Normaal ben ik echt heel nuchter en van ‘schouders eronder’ maar nu vind ik mezelf dus echt heel zielig even.

Denk dat dat ook wel eens goed is. Misschien krop je die emotie soms op en verstop je het. Dat is in ieder geval wat ik lange tijd deed, en Als ik ze dan wel had dan werd ik er door overvallen en voelde ik me super schuldig. Terwijl je het ook gewoon rot mag vinden, altijd. Anyways, sterkte!

2 likes

Wat vervelend dat dan ook deze dag er bij in schiet. Voor ervaringen kan je zoeken op brusje, r is een topic hier op het forum voor.

Ik hoop dat je desondanks een fijne verjaardag hebt

1 like

OMG jaloers! Volgens mij is Ronnie zo’n lieve jongen

1 like

Ik heb precies het zelfde, en zit nu nog steeds twijfelt op de bank.
Maar ik heb geen zin om mensen tegen te komen, dus dan moet ik al op de scooter een heel stuk rijden door de kou om het bos in te gaan.

Afgelopen 3 weken amper naar buiten geweest.

Gister kwam ik thuis en de ketel maakte een kut geluid. Dus mn vriend was hem aan het fixen en ik moest even bijschijnen met mn mobiel. Maar ik klikte perongeluk op google spraak gedoe en toen zei mn vriend " Het is niet zo makkelijk". En toen ik later op mn mobiel keek zag ik wat ik gedaan had en dat google had gereageerd met “Dat gevoel ken ik”

35 likes

Dit klinkt echt als wat ik wil hoe mn zaterdag eruit ziet over 10 jaar

1 like

Sinds wanneer heb jij een vriend :smirk:

5 likes

Aaaah JEMIG. Mijn router is kapot, heb een nieuwe die ik MOET installeren met CD-rom. Mijn macbook heeft niet zo’n ingang, dus heb een week moeten wachten. Nu heb ik een tering zware oude laptop mee waarvan 1/3 van het scherm kapot is. DOET DE MUIS HET OOK NIET. Moet ik nu serieus naar de action ofzo om een muis voor 3 seconden te kopen? :(((((

Je kan een externe cd rom drive kopen!

Jaaa kan, maar dat kost meer dan een muis denk ik. Bovendien heeft mijn macbook ook geen ingang daarvoor, dus dat werkt ook niet voor in de toekomst haha. Maar thanks :blush: