Wat je even kwijt wil #28

Hoe is het gegaan op je werk?

Mijn nieuwe auto is zoooooo ontzettend minder zuinig dan mijn vorige auto :weary: ik wist het wel van te voren maar valt toch tegen

1 like

Au ik lig in bed met zo’n schouderpijn. Lig zo stil mogelijk want dat doet het minst pijn :sweat_smile:
Top dit.
Wel lekker gedanst net :grin:

Ik heb morgenmiddag een super spannend sollicitatiegesprek, ze zochten iemand die fulltime beschikbaar is maar daar had ik in mijn enthousiasme overheen gelezen. Toen ik aangaf wat dan wel mijn beschikbaarheid was kreeg ik te horen dat ik alsnog langs mag komen en aaahhh had dat niet verwacht maar ben zo gemotiveerd om daar te gaan werken, zou echt ZO geweldig zijn. Dus ben nu al zenuwachtigšŸ˜‚

27 likes

dankjewel​:heart::heart::heart: Ben er ook echt heel blij mee

Ja dat klopt! :heart: Heb er ook echt lang naar gezocht. En deze moet ook volgende week naar de garage helaas :sweat_smile:

Huilon. Iedereen slaapt hier in huis (wat een godswonder is), behalve ik :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik geloof dat ik met terugwerkende kracht nog geld krijg. €3900 bruto met vijf jaar werk ervaring als verpleegkundige? Waar dan?

https://www.ad.nl/ad-werkt/dit-kun-je-verdienen-in-de-zorg~a3dc713f/

Misschien als je alleen maar nachten draait ofzo :joy:

1 like

Kan ik me ook niet voorstellen. Ik zit nu in schaal 55 en als vaste nacht zit je hier in 40.

Straks autotheorie cursus en examen. Voel mij absoluut niet fit en ben ook nog eens ongesteld, hoop dat het goed komt.

Ik zie eruit alsof een kind van 6 jaar me heeft opgemaakt, echt soms zijn mijn make-up skills niet bestaand.

Wow, dat is best veel. Zo zullen ze wel zo opgesomd hebben om mensen te motiveren. Ik werk 5 jaar (als HBO’er) in de techniek - dat verdien ik ook echt niet.

1 like

Boven verwachting eigenlijk… Heb t telefonisch gedaan want mijn bazin is weinig op kantoor. Ze vond t niet leuk maar was ook vooral gefocust op hoe zielig t voor mijn leidinggevende is… Ja dat is miss ook de reden dat zoveel mensen iedere keer weggaan mja zij is heilig.

Ben iig heel erg opgelucht, mag t alleen nog niet tegen collega’s zeggen want ze wil dat mn leidinggevende het eerst weet en die is met vakantie.

Had gisteren mailtje van mn nieuwe leidinggevende hoe t was gegaan dus want supertof.
Krijg steeds weer bevestiging dat ik goede keuze gemaakt heb!

8 likes

Heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap!

Ik heb straks emdr. Zo geen zin in. Krijg er hoofdpijn van :unamused:

Pfff zo slecht geslapen, voor de zoveelste dag op rij. Benieuwd hoe ik deze werkdag ga doorkomen

Ohhh heel herkenbaar ja. Ik word ook steeds wakker en kan dan niet meer slapen. Word ook steeds minstens een uur voor mijn wekker wakker en slaap daarna niet echt meer. Zo frustrerend, terwijl ik dus wel gewoon heel moe ben.
Dat het je prestaties op werk beĆÆnvloedt klinkt niet echt goed! Misschien dat je onbewust toch stress hebt voor je werk, omdat je er in het weekend geen last van hebt? Misschien kan je iets van tabletjes proberen, ik heb een tijdje die van Kruidvat gebruikt (nachtrust extra sterk geloof ik) en die helpen met inslapen en doorslapen 's nachts

1 like

Ik heb dit ook een tijdje gehad en uiteindelijk bleek dat ik toch meer stress en drukte in mn hoofd had dan ik zelf overzag/inzag. Kun je misschien een dag of een paar dagen vrij nemen om tot rust te komen? Dat werkt alleen als iemand anders je werk overneemt overigens

Ik moet vandaag voor het eerst een hele dag lesgeven. En ik ben bang dat alles fout gaat maar hoeveel kan er nou fout gaan. Het zijn Montessorikleuters. Die kunnen desnoods de hele dag gewoon zelfstandig werken.

9 likes

Oh dat is niet fijn. Miss ook wel dat je je druk maakt om slecht slapen, dan raak je in een vicieuze cirkel en komt er meer focus op te liggen. Hoop dat je snel oplossing vindt!

1 like